خانهاخبار
فروش 20 میلیون واحدی P20؛ رویای هوآوی تحقق خواهد یافت؟

فروش 20 میلیون واحدی P20؛ رویای هوآوی تحقق خواهد یافت؟

هوآوی اعلام کرده است که انتظار دارید سری P20 نزدیک به 15 الی 20 میلیون واحد به فروش برسد؛ گوشی‌های جدید این شرکت به‌تازگی در بازار چین عرضه شده‌اند.
۱۳۹۷/۱/۲۵

شرکت هوآوی، به‌تازگی در چین رویداد خبری برگزار کرده است تا گوشی‌های پرچم‌دار سری P20 را در سرزمین مادری خود عرضه نماید؛ این شرکت چینی، سه گوشی P20، پی 20 پرو و Mate RS پورش دیزاین را برای عرضه در چین آماده می‌کند. مدل P20 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 3788 یوآن (608 دلار) عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که نسخه مجهز به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه با قیمت 4288 یوآن ارائه می‌شود. مدل P20 Pro نیز با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه به قیمت 4988 یوآن (798 دلار) ارائه می‌شود و نسخه رده‌بالای آن با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه با پرداخت 5488 یوآن قابل خریداری خواهد بود. Mate RS پورش دیزاین که گران‌قیمت‌ترین  گوشی هوآوی محسوب می‌شود، با شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه به قیمت 9999 یوآن عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه بهترین نسخه با شش گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه نزدیک به 12999 یوآن قیمت دارد. 

باید توجه داشته باشید که گوشی‌های جدید هوآوی از سری P20 در ابتدا در فرانسه معرفی شده‌اند؛ با این‌حال، استراتژی این شرکت چینی ایجاب می‌کند تا گوشی‌های جدیدش با قیمت مناسب‌تری در بازار چین به فروش برسند. پس از معرفی رسمی، یکی از مقامات هوآوی در رابطه با چشم‌انداز این شرکت برای عرضه گوشی‌های سری P20 و میزان فروش آن‌ها صحبت کرد؛ ضمن اینکه پیرامون عملکرد دوربین این سری نیز صحبت‌هایی ارائه شده است.

image

هوآوی انتظار دارد در مجموع، نزدیک به 15 الی 20 میلیون واحد از گوشی‌های سری P20 را در سال 2018 عرضه نماید. به گفته‌ی یو چنگ‌دانگ، هر سال، شرکت هوآوی در تیم تحقیق و توسع خود نزدیک به 10 برابر بیشتر از رقبای محلی‌اش هزینه می‌کند؛ هوآوی انتظار دارد نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها را در آینده مشاهده نماید. آن‌طور که پیداست، هوآوی موفق شده است تا پیشرفت خاصی در زمینه فناوری داشته باشد که عملکرد گوشی‌های پیشین این شرکت را نیز تحت‌تأثیر قرار خواهد داد؛ احتمالاً هوآوی با استفاده از بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، به دنبال بهبود عملکرد گوشی‌های خود است.

در رابطه با عملکرد گوشی‌های جدید هوآوی در زمینه عکاسی، اشاره می‌شود که Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ترتیب اولین و دومین گوشی برتر هستند؛ این رتبه با توجه به عملکرد هر دو مدل در لابراتورهای DxOMark به آن‌ها اعطا شده است. Huawei P20 Pro که بهترین گوشی در زمینه عکاسی محسوب می‌شود؛ موفق به کسب 109 امتیاز شده است. این گوشی در زمینه عکاسی، امتیاز خیره‌کننده 114 را به‌دست آورده و در زمینه فیلم‌برداری نیز موفق به کسب 98 امتیاز شده است. مدل P20  نیز با کسب امتیاز 102 در رتبه دوم قرار دارد؛ امتیاز این گوشی، میانگین امتیاز P20 در زمینه عکاسی (107 امتیاز) و فیلم‌برداری (94 امتیاز) است. آنچه مهم به‌نظر می‌رسد، این است که Huawei P20 و Huawei P20 Pro موفق شده‌اند رقبای قدرت‌مند خود یعنی Galaxy S9 Plus سامسونگ و iPhone X اپل را در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری پشت سر بگذارند؛ به‌نظر می ‌رسد P20 Pro با بهره‌‌گیری از سه دوربین، توانسته است تحولی عظیم را در بازار گوشی‌های هوشمند پدید آورد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عطا

۱۳۹۷/۱/۲۵
بسیاری از قسمت­‌های P20 Pro، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌­ که می‌تواند طرف­داران هوآوی را هیجان­‌زده کند و جدیدترین گوشی هوآوی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. نمایشگری که با پنل­ OLED ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن AMOLED است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.1اینچی‌اش، حدود 408 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این اولین‌بار است که در گوشی‌های هوآوی نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار لبه­‌های براق قاب اصلی، جلوه­‌ای لوکس به هوآوی P20 Pro بخشیده است. قاب پشتی هم براق است. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد و همچنین با وجود دارابودن گواهینامه‌ی IP67، به مدت نیم ساعت و تا عمق یک متر دربرابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. ویژگی دیگر مجهزشدن P20 Pro به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. نکته عجیب و جالب درباره‌ی این گوشی وجود سه دوربین در پشت گوشی است. سه دوربین که در یکی سنسور 40 مگاپیکسلی، در دومی سنسور 20 مگاپیکسلی و در دیگری 8 مگاپیکسل است. دوربین سلفی هم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین‌ها تصاویر بی‌نقص و فوق‌العاده‌ی ثبت می‌کنند.

هومن

۱۳۹۷/۱/۲۵
کارش درسته...منتظر میت بیست پرو هستم