خانهاخبار
میان رده (Galaxy A6 Plus (2018 سامسونگ به پنل نمایش اینفینیتی مجهز می‌شود

میان رده (Galaxy A6 Plus (2018 سامسونگ به پنل نمایش اینفینیتی مجهز می‌شود

گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد میان رده‌های سطح بالای خود را هم از سری Galaxy A به صفحه نمایش اینفینیتی مجهز کند. Galaxy A6 (2018) و Galaxy A6 Plus (2018) دو میان رده مورد انتظار بعدی این غول تکنولوژی هستند که انتظار می‌رود تا پایان بهار سال جاری رسما معرفی شوند.
۱۳۹۷/۱/۲۵

گزارش شده که میان رده A6 Plus (2018) سامسونگ با صفحه نمایش اینفینیتی در حال توسعه است. این اطلاعات ابتدا در فهرست مشخصات ابزار بنچمارک HTML5 درج شده بود و بعد از آن خبرگزاری‌های مختلف به آن به عنوان یکی از نقاط قوت گوشی مذکور پرداختند. این گوشی هوشمند با شناسه SM-A605FN بنچمارک شده است و به نظر می‌رسد که دو لبه کناری پنل جلوی آن برخلاف سایر گوشی‌های سطح بالای سامسونگ از سری Galaxy با نسبت تصویر 18.5:9، خمیده طراحی نشود.

صفحه نمایش اینفینیتی (Infinity Display) درواقع یک پنل نمایش AMOLED است و از کشیده‌ترین پنل‌ها در صنعت موبایل به شمار می‌رود. این راهکار ابتدا با گوشی‌های سری Galaxy S8 معرفی شد و بعد از آن به دوگانه میان رده سطح بالای Galaxy A8 (2018) هم که دسامبر سال گذشته معرفی شدند، تعمیم یافت. با مجهز شدن این دوگانه به پنل مذکور می‌توانستیم پیش بینی کنیم که سامسونگ قصد دارد از این به بعد گوشی‌های میان رده‌اش را هم به پنل اینفینیتی مجهز کند. بدین ترتیب کاملا منطقی به نظر می‌رسد که Galaxy A6 Plus (2018) با پنل نمایش اینفینیتی معرفی شود. اگر خاطرتان باشد، تابستان گذشته گزارش مشابهی منتشر شد که ادعا می‌کرد این غول تکنولوژی قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Galaxy A (2018) خود را به پنل اینفینیتی مجهز کند و بدین ترتیب امکان طراحی بدون حاشیه را برای این گوشی‌های میان رده هم فراهم آورد.

image

برخی نمایندگان و سخنگویان کمپانی سامسونگ هم قبلا در بیانیه‌های مختلف تأکید کرده بودند که این غول تکنولوژی قصد دارد توجه خود را بیش از پیش روی تجهیز و ارتقای گوشی‌های میان رده و پایین رده‌اش معطوف کند. این اقدامات تازه ممکن است با استراتژی محصول سامسونگ مخصوصا حالا که به رونمایی از سری Galaxy A6 (2018) نزدیک می‌شویم، در یک راستا قرار گیرد. چندی پیش گوشی‌های Galaxy A6 (2018) و Galaxy A6 Plus (2018) موفق شدند با فاصله زمانی نه چندان زیادی از کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) مجوز دریافت کنند و یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک‌تر شوند. این دو گوشی همچنین ماه گذشته توسط ابزار Geekbench بنچمارک شدند و فهرستی از مشخصات فنی احتمالی‌شان منتشر شد. انتظار می‌رود که حداکثر تا پایان بهار سال 2018 شاهد معرفی رسمی آن‌ها باشیم.

مشخصات فنی

گفته می‌شود که Galaxy A6 (2018) صفحه نمایش 5.6 اینچی با دوربین 13 مگا پیکسلی تکی اصلی دارد و از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این مدل همچنین از پردازندع اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود. از طرف دیگر انتظار می‌رود که گوشی Galaxy A6 Plus (2018) صفحه نمایش 5.99 اینچی با دوربین 16 مگا پیکسلی (احتمالا دوگانه) داشته باشد و از 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. گفته می‌شود که ظرفیت باتری بزرگ این مدل 4000 میلی آمپر ساعت است و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۱۹
این نظرت واقعا خنده داره?????

عباس

۱۳۹۷/۲/۱۱
این گوشی ها میان رده نیستند, جایگزین گوشی های سری j سال گذشته میشن و به نوعی میشه به عنوان پایین رده درنظرشون گرفت.

وحید

۱۳۹۷/۱/۲۵
اگه قیمتش زیر یک میلیون و پونصد باشه ارزش خرید داره وگرنه با این حقوقی که ما میگیریم زورمون نمیرسه بیشتر پول بدیم

H.S.2.3

۱۳۹۷/۱/۲۵
صفحه نمایش میان رده XA2 ultra سونی خیلی خوشگل تر و براق تر از میان رده سامسونگ هست

بهروز

۱۳۹۷/۱/۲۵
نیازی به این گوشی نبود ساخته شود جای این چیز ها به فکر رم ۸ یا ۱۰ باشه به فکر دوربین ۲۰ پیکسل به بالا باشه همین گوشی های رد پایین می سازه نمی خواد