خانهاخبار
گوشی (Y6 (2018 هوآوی با پردازنده اسنپ‌دراگون و قیمت رقابتی معرفی شد

گوشی (Y6 (2018 هوآوی با پردازنده اسنپ‌دراگون و قیمت رقابتی معرفی شد

هوآوی یک گوشی ارزان قیمت تازه معرفی کرده است. Y6 (2018) نسل سوم سری Y6 است که با 2 گیگابایت رم و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 450 احتمالا کمتر از 200 دلار قیمت گذاری می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۲۳

کمپانی هوآوی امروز یک گوشی هوشمند ارزان قیمت تازه را به نام Y6 (2018) معرفی کرد. این گوشی با تصاویر و فهرست مشخصات رسمی حالا در وب‌سایت هوآوی دیده می‌شود و احتمالا در آینده نزدیک به بازار راه می‌یابد. روسیه و فیلیپین و همچنین سایر کشورهای آسیایی احتمالا اولین بازارهای دریافت کننده این گوشی زیبا خواهند بود. لازم است اشاره کنیم که کمپانی سازنده هنوز قیمت نهایی عرضه Y6 (2018) را اعلام نکرده است اما پیش بینی می‌شود که این گوشی میان رده تازه 200 دلار و حتی کمتر قیمت گذاری شود.

image

فریم اصلی این گوشی از جنس فلز تهیه شده است اما هنوز هم درباره جنس پنل پشتی مطمئن نیستیم چراکه هوآوی ممکن است از پلاستیک برای طراحی آن بهره برده باشد و الزاما از فلز فریم ساخته نشده باشد. حاشیه‌های صفحه نمایش Y6 را نمی‌توان باریک دانست اما نسبت به گوشی‌های هم رده و قبلی هوآوی از حاشیه‌های باریک‌تری برخوردار است و لوگوی برند سازنده هم در حاشیه پایین پنل نمایش و همچنین پنل پشتی دیده می‌شود. دوربین اصلی با یک لنز در پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود و ظاهرا به حسگر اثرانگشت هم مجهز نشده است. از طرفی گوشی Y6 (2018) به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است و برای این منظور از دوربین سلفی بهره می‌برد. همه دکمه‌های فیزیکی مانند پاور و تنظیم صدا در کناره سمت راست فریم قرار گرفته‌اند و گوشه‌های پنل نمایش هم برخلاف گوشی‌های سطح بالا کاملا زاویه‌دار هستند. لازم به ذکر است که Y6 (2018) درواقع نسل سوم گوشی‌های سری Y6 است چراکه هوآوی چند سالیست نسخه‌های به روزرسانی شده از این گوشی را با فاصله زمانی روانه بازار می‌کند. Y6 (2018) صفحه نمایش 5.7 اینچی اچ دی پلاس با وضوح تصویر 1440 در 720 دارد و از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 450 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس حداکثر 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 506 است.

Y6 (2018) به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری اختصاصی Emotion UI (EMUI) 8.0 مجهز شده است و از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره می‌برد. دوربین اصلی و حسگر سلفی آن به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی هستند و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت گزارش شده است. این گوشی در ابعاد 152.4 × 73 × 7.8 میلی متر طراحی شده است و 150 گرم وزن دارد و همچنین هوآوی در وب‌سایت رسمی خود درباره آن اشاره کرده است که Y6 (2018) در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بهزاد

۱۳۹۷/۳/۳
y6 2018 گوشی میان رده جدید هوآوی برای ارائه کیفیت قابل اعتماد و برخورداری از بالاترین کیفیت و استانداردها، مورد تست‌های جامع و سخت‌گیرانه‌ای قرار گرفته است.با استفاده از سه انگشت، از صفحه گوشی خود اسکرین شات بگیرید. این ژست حرکتی به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با سرعت بالا همه چیز را ثبت کنید و لحظات مهم را از دست ندهید. صفحه ۲٫۵ بعدی براق کاملا با قاب پشتی مات و نرم گوشی هماهنگ شده و فلش و لنز دوربین نیز به طور برجسته در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. هواوی وای ۶ ۲۰۱۸ فراتر از یک گوشی تلفن همراه ساده است و می‌توان آن را نمایشی از مد و زیبایی دانست. نمایشگر ۵٫۷ اینچی FullView با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل در هواوی وای ۶ ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار گرفته است. نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه باعث شده تا دنیای بزرگ‌تری پیش روی چشمان شما قرار بگیرد.

رامین

۱۳۹۷/۳/۳
یکی از ویژگی های جالب توجه گوشی Y6 2018 این است که فرضا در یک مهمانی با دوستانتان، در هر زمان و هر کجا که هستید، شما قادر به برقراری ارتباط با دیگر گوشی‌ها خواهید بود تا به طور همزمان، یک موسیقی را پخش کنید. بنابراین با همکاری یکدیگر، گروه ارکستر خودتان را تشکیل دهید. این ویژگی تنها پس از دریافت آپدیت OTA در دسترس کاربران گوشی قرار می‌گیرد. حالت Karaoke به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را بخوانید و سپس گوش دهید. این ویژگی برای کار با اپلیکیشن‌های WeSing، Sing Karaoke، Sing & Record، Live.ly، تانگو، Live.me، Bigo و فیس بوک طراحی شده است و در برخی کشورها تنها پس از دریافت آپدیت OTA در دسترس خواهد بود. افکت‌های نوری و روشنایی باعث می‌شوند بهترین عکس‌های سلفی شما، حتی در شرایط نوری کم به دست آیند. این افکت‌ها به طور دستی یا خودکار و هوشمند تنظیم می‌شوند تا بهترین تصاویر پرتره از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هواوی وای ۶ ۲۰۱۸ ثبت شوند.

پدرام

۱۳۹۷/۳/۳
گوشی جدیدY6 2018 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ و دقت 1440×720 پیکسل با نسبت نمایش 18:9 ، به همراه پردازنده هشت هسته ایی Snapdragon 450 از کوالکام با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و تراشه گرافیکی Adreno 506 و اندروید اوریو 8.0 با رابط کاربری EMUI 8.0 بکار برده شده است. شرکت هواوی گوشی Huawei Y6 (2018) را به رم 2 گیگ و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه MicroSD که در سمت چپ گوشی قرار گرفته ، مجهز کرده است. در سمت راست کلیدهای صوت و پاور قرار گرفته اند و باتری ایی به ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد اما از تکنولوژی شارژ سیع پشتیبانی نمی کند. دوربین جلو 5 مگاپیکسل بوده با بعضی از افکت های لنز واقعیت افزوده AR و دوربین پشت 13 مگاپیکسل می باشد. حسگر اثر انگشت در این گوشی وجود ندارد در عوض برای باز کردن قفل از ویژگی تشخیص چهره Face Unlock استفاده می شود.

پارسا

۱۳۹۷/۳/۳
در بخش دوربین سلفی جلویی هواوی Y6 مدل 2018 یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که می تواند افکت های واقعیت افزوده جذابی را در اختیار شما قرار دهد تا عکس های سلفی زیبا و سرگرم کننده ای را تهیه کنید. رابط کاربری EMUI 8.0 همچنین این قابلیت را برای دوربین اصلی گوشی نیز مهیا کرده است. در این گوشی یک باتری 3000 میلی آمپری نیز وجود دارد. در بخش پردازشی هم هواوی Y6 مدل 2018 دارای چیپست اسنپدراگون 450 کوالکام است که دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است. این پردازده با چیپست گرافیکی Adreno 506 یکپارچه شده است و به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می تواند از پس فعالیت های روزانه کاربران بر می آید. همچنین این گوشی از کارت حافظه خارجی میکرو اس دی هم بهره می برد که می توان میزان حافظه داخلی را افزایش داد. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست قرار دارند. در اینجا همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیز نیست و این گوشی بر روی تکنولوژی تشخیص چهره متمرکز است.

آرش

۱۳۹۷/۳/۳
گوشی Y6 2018 دارای صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و وضوح 1440 در 720 پیکسل است. بدنه این گوشی فلزی بوده و در کمال تعجب هواوی از تراشه اسنپ‌دراگون 450 درون آن استفاده کرده است. این تراشه دارای 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 506 است. یکی دیگر از ویژگی‌های Y6 2018 بهره‌گیری از دوربین 13 مگاپیکسلی است که البته شاید در نگاه اول دوگانه به نظر برسد اما در کنار آن تنها یک فلش LED قرار گرفته است. با این حال دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی این گوشی برخی قابلیت‌های گوشی‌های گران‌تر مثل تشخیص چهره برای آنلاک صفحه و یا افکت‌ ماسک‌های واقعیت افزوده را داراست. Y6 2018 با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود اما یک درگاه microSD هم برای آن در نظر گرفته شده است.هواوی خوشبختانه این گوشی را با اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه کرده است و یک باتری بزرگ 3000 میلی‌آمپرساعتی نیز در درون آن جای داده است.