خانهاخبار
تصویر واقعی گوشی Xiaomi Mi 7 فاش شد

تصویر واقعی گوشی Xiaomi Mi 7 فاش شد

تصاویر جدیدی که از گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 7 به‌دست آمده است، عرضه این مدل را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و دوربین دوگانه تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۲۳

در طی چند ماه گذشته، شایعات مختلفی پیرامون گوشی پرچمدار Xiaomi Mi 7 منتشر شده است. مانند بسیاری از رقبا، شیائومی برای عرضه گوشی جدیدش با یک بریدگی در بالای نمایشگر عرضه می‌شود و اگر تصویر به دست آمده صحت داشته باشد، جدیدترین گوشی شیائومی با طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبل ارائه خواهد شد. 

تصویری که از جانشین Xiaomi Mi 6 به دست آمده است، به عرضه این گوشی با دوربین دوگانه در قاب پشتی اشاره دارد؛ چینش سنسورهای دوربین در پنل پشتی، به صورت عمودی است. همچنین پنل پشتی گوشی جدید شیائومی، براق است و به همین جهت شرکت چینی از شیشه در قاب پشتی استفاده کرده است. لوگوی شرکت شیائومی نیز در پشت گوشی دیده می‌شود و به جزء چینش دوربین، سایر طراحی قاب پشتی مانند گوشی Xiaomi Mi 6 است. 

image

فعلاً هیچ خبری از حسگر اثرانگشت در پشت گوشی یا پنل جلو نیست؛ به‌نظر می‌رسد که شایعات گذشته پیرامون عرضه Xiaomi Mi 7 با حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش صحت داشته باشد. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، برای آنلاک کردن دستگاه تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه‌نمایش نگه دارید تا هویت شما احراز شود. لازم به‌ذکر است که Lei Jun، رئیس شیائومی نیز عرضه پرچمدار 2018 شرکت متبوع‌اش را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر تأیید کرده بود.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شده بود، گوشی جدید Xiaomi Mi 7 با Notch ارائه خواهد شد؛ حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش حذف شده و جای خود را به یک بریدگی نسبتاً کوچک داده که محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است. مانند دیگر گوشی‌هایی که در بازار ارائه شده، شیائومی حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است؛ برخلاف آیفون 10 که فاقد حاشیه در پایین صفحه‌نمایش خود است. 

image

جدیدترین گوشی Xiaomi با رام MIUI 9.5 عرضه خواهد شد که بر مبنای سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 توسعه یافته است؛ مانند فبلت بدون حاشیه Mi Mix 2S که اخیراً توسط شیائومی معرفی شده است که از رام MIUI 9.5 و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 بهره می‌گیرد. شیائومی، پرچمدار آینده خود را با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد داد؛ این شرکت از تراشه مذکور در فبلت Mi Mix 2S نیز استفاده کرده بود. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام به هشت هسته پردازشی مجهز شده و از فرآیند ساخت 10 نانومتری در توسعه آن، استفاده شده است. گوشی‌های دیگری از جمله OnePlus 6 و LG G7 با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام در سه ماهه دوم میلادی ارائه خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسن

۱۳۹۷/۱/۲۳
با سلام اشاره ای به قیمت و زمان عرضه نکردید

رامین

۱۳۹۷/۱/۲۳
پرچم دارا جدید اکثرشون شبیه هم هستن .دریغ از یک نو اوری
کاش هر سال باطریا بهتر میشد