خانهاخبار
لیگ پولادین؛ نبرد آنلاین در زمین و آسمان

لیگ پولادین؛ نبرد آنلاین در زمین و آسمان

لیگ پولادین یک بازی آنلاین در سبک استراتژیک است که باید با جمع کردن نیروهای قدرتمند و پیروزی در نبردهای رتبه خود را در این لیگ پرهیجان بالا ببرید و سکه و مدال‌های بیشتری کسب کنید.
۱۳۹۷/۱/۲۱
image

بازی‌های استراتژیک همواره طرفداران زیادی میان کاربران داشته و دارند. هیجان، تفکر و رقابت سه ویژگی اصلی بازی‌های استراتژیک است که موجب می‎شود کاربران متعددی علاقه‌مند به این سبک بازی‌ها باشند.

بازی ایرانی لیگ پولادین (League of Steel) از جمله بازی‌های آینده‌داری است که توسط متخصصان کشورمان توسعه داده شده است. در این بازی کاربران در نقش فرماندهانی ظاهر می‏‎شوند که باید به صورت آنلاین بایکدیگر مبارزه کنند.

مثل هر بازی استراتژیک دیگری نوع نیروها، قدرت آنها و استراتژی اتخاذ شده در حمله و دفاع نقش مهمی در پیروزی یا شکست ایفا می‌کند.

برای بازی در «لیگ پولادین» نیازی به ثبت نام کردن ندارید و به همه قسمت‌های آن دسترسی خواهید داشت؛ با این حال بهتر است برای خود پروفایلی بسازید و در میان فرماندهان اسم و رسمی داشته باشید.

image

در ابتدا نیاز است تا با منوی بازی و روند حمله و دفاع آشنا شوید و یاد بگیرید چگونه می‌توانید نیروی جدیدی بخرید، آنها را ارتقا دهید و در حمله به کار گیرید. این مورد در اولین ورود شما به League of Steel به صورت کوتاه آموزش داده می‏شود تا از هر نظر آماده مبارز شوید.

در ابتدا نیروهای شما تنها شامل مجموعه‌ای از تانک‌هاست؛ اما هر چه جلوتر بروید و پیروزی‌های بیشتری کسب کنید اجازه خواهید یافت تا قدرت نیروهای فعلی خود را ارتقا دهید و جنگ‌افزارهای جدیدی مثل هلیکوپتر و هواپیما بخرید.

image

طبیعی است ارتقا و خرید نیرو رایگان نخواهد بود و برای این کار باید از جیب خود سکه‌هایی که در مبارزات به دست آورده‌اید را خرج کنید. همچنین این امکان در اختیار شما گذاشته شده است تا در صورت نیاز با پرداخت درون برنامه‌ای سکه‌های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

image

در بخش حمله باید با انتخاب نوع نیروها و تعداد آنها استراتژی مناسبی برای مبارزه با دشمن اتخاذ کنید. زمانی که حمله آغاز می‌شود در رادار بالای صفحه آرایش نظامی دشمن را خواهید دید که واکنش سریع شما را می‌طلبد. برای گسیل نیروهای خود به سمت دشمن کافیست تا با انگشت آنها را انتخاب و به یکی از سه لاین زمین مبارزه بکشید تا حمله‌ور شوند.

image

در «لیگ پولادین» در مقابل حمله دشمن نیز باید از خود دفاع کنید و این زمانی اتفاق می‌افتد که معمولا در بازی حضور ندارید. برای مقابله با حمله دشمنان باید نیروهای خود را در بخش دفاع آماده کنید تا هر زمان که دشمن حمله کرد با استراتژی از پیش تعیین شده با آنها مبارزه کنند. گزارش حملات وارده در قسمت رادار به شما نمایش داده می‏شود تا متوجه نتیجه مبارزه شوید و در صورت نیاز به آن پاسخ دهید.

البته هر زمان نیاز داشته باشید می‌توانید با پرداخت تعدادی سکه، سپر محافظ را فعال کنید تا کسی به شما حمله نکند و به دردسر نیندازدتان.

image

نتایج تمامی مبارزات شما بر اساس تعداد سکه‌ها و مدال‌هایی که به دست آورده‌اید در قسمت لیگ نمایش داده خواهد شد و رتبه شما در جدول تعیین می‌گردد. هدفتان باید این باشد تا در مدت برگزاری هر لیگ جزو نفرات برتر باشید و با کسب جوایز به لیگ‌های بالاتر بروید.

بازی «لیگ پولادین» گرافیک جذابی دارد و روی هر دستگاهی به راحتی اجرا می‏شود به همین دلیل نیازی نیست حتما گوشی قدرتمند و گران‌قیمتی داشته باشید. ضمنا به دلیل اینکه League of Steel ترافیک کمی مصرف می‌کند می‌توانند با خیال راحت ساعت‌ها مشغول بازی با آن شوند و نگران تمام شدن حجم اینترنت نباشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمدعلی

۱۳۹۷/۱/۲۳
واقعن خیلی خوشحالم ک از تولیدات متخصصان داخلیمون حمایت میکنید. امیدوارم این روندو ادامه بدین?.

kamal70

۱۳۹۷/۱/۲۲
برای شروع خوبه ولی باید بهتر بشه

مانی

۱۳۹۷/۱/۲۲
اصلا حال نکردم، نصب کردم گرافیکش بد نبود ولی فضای بازی خیلی ضعف داره

وحید

۱۳۹۷/۱/۲۱
اکثر بازی های ایرانی فقط کپی از روی بازی های خارجی هست و هیچ ایده و ابتکار و خلاقیتی دیده نمیشه بجز کپی کردن از روی بازی های ساخته شده و یه سری تغییرات که تو روند بازی میدن!
بازی Castle Crush رو ببینید خودتون متوجه حرفم میشید!!

فرهاد

۱۳۹۷/۱/۲۱
بازی های ایرانی برای شروع کیفیت نسبتا خوبی دارن اما از بازی های خارجی عقب هستن و باید روشون کار بشه