خانهاخبار
برخی از گوشی‌های سونی از ویژگی نمایش با سرعت 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند

برخی از گوشی‌های سونی از ویژگی نمایش با سرعت 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند

به تازگی مشخص شده است نمایشگر تعدادی از گوشی‌های سونی از سرعت 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند ولی بنا به دلایلی این ویژگی به صورت پیش‌فرض غیرفعال شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۱
image

اصلی‌ترین ویژگی Razer Phone که باعث شد سر و صدای زیادی در بازار به راه بیندازد، نمایشگر 120 Hz آن است. این ویژگی سبب می‏شود تا فیلم‌ها و بازی‌ها با جذابیت بیشتری به نمایش در بیایند و کاربر از دیدن تصاویر بیشتر لذت ببرد.

در حالی که بسیاری امید دارند که در آینده گوشی‌های هوشمند بیشتری با نمایشگر 120 هرتز وارد بازار شود، مشخص شده تعدادی از گوشی‌های هوشمند سونی در حال حاضر از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

یکی از کاربران سایت XDA یافته است نمایشگر بعضی از گوشی‌های جدید اکسپریا سونی قادر به نمایش تصاویر با سرعت 120 هرتز هستند اما این ویژگی بنا به دلایلی از طرف شرکت غیرفعال شده است.

  • Xperia XZ Premium
  • Xperia X
  • Xperia XA2 Ultra
  • Xperia X Preformance
  • Xperai XZ
  • Xperia Z1
  • Xperia Z1 Compact
  • Xperia XA2

همانطور که گفتیم این ویژگی به صورت پیش‌فرض در این 8 گوشی غیرفعال شده است اما عده‌ای توانسته‌اند با دستکاری کرنل آن را فعال کنند.

هنوز مشخص نیست سونی به چه دلیل این ویژگی را در گوشی‌های خود غیرفعال کرده و نامی از آن نبرده است اما حدس می‌‎زنیم مشکلات فنی عامل اصلی آن بوده باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حامد

۱۳۹۷/۱/۲۲
شرکت سونی برای این در مورد صفحه نمایش 120 مگاهرتزیش نگفته که نخواسته ریا بشه

امین

۱۳۹۷/۱/۲۱
چه ربطی داره خوبه نوشته غیر فعاله چطوری میگی بهتره خخخخخخخخخخ

بابک

۱۳۹۷/۱/۲۱
من خودم z5 premium دارم طرفدار دو آتیشه سونی هستم ولی صنعت گوشی سازی سونی داره راهو اشتباه میره

Pourya

۱۳۹۷/۱/۲۱
واسه همین چیزا هست که نمایشگر گوشی های سونی رنگ رو بیشتر از بقیه گوشیا نزدیک به واقعیت نشون میده و رنگ بیش از حد اشباع نداره.
سونی رو همه قسمت های گوشیش کار میکنه تا بهترین کیفیت رو تحویل مشتری بده. الان نزدیک به 1 سال هست xz premium دارم و واقعا عالیه. مخصوصا صفحه نمایشش و سرعت بالای گوشی.

Saeed

۱۳۹۷/۱/۲۱
سونی همیشه چند قدم جلوتر از دیگران هست، سونی پدر تکنولوژی :)