خانهاخبار
زمان معرفی رسمی گوشی پرچمدار OnePlus 6

زمان معرفی رسمی گوشی پرچمدار OnePlus 6

براساس تصویری که اخیراً منتشر شده است، شرکت OnePlus در اوایل ماه آینده میلادی از گوشی جدیدش رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۱/۲۱

OnePlus 6 که یکی از موردانتظارترین گوشی‌های پرچم‌دار در نیمه اول سال 2018 برشمرده می‌شود، احتمالاً در تاریخ 5 مه (15 اردیبهشت ماه 1397) معرفی خواهد شد؛ زمان رونمایی از این گوشی در یک پوستر تبلیغاتی، مشخص شده است. باید توجه داشته باشید که پوستر ارائه شده، مربوط به زمان رونمایی از گوشی جدید OnePlus 6 در چین است؛ به همین جهت، احتمال دارد که این مدل چندین روز زودتر به صورت جهانی معرفی شود. البته بد نیست اشاره کنیم که تصویر به‌دست آمده، دعوت‌نامه رسمی شرکت OnePlus برای معرفی پرچمدار جدیدش نیست؛ بلکه تصویرمذکور از گوشی 6 OnePlus در فروشگاه JD.com لو رفته است؛ هرچند، قادر نیستیم تا ردی از این تصویر در فروشگاه JD.com یا حساب‌های رسمی وابسته به آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیدا کنیم.

گوشی جدید OnePlus 6 احتمالاً از طریق فروشگاه JD.com در چین عرضه خواهد شد. در متن تصویر به‌دست آمده، اشاره می‌شود که جانشین OnePlus 5T به صورت رسمی در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت چین معرفی خواهد شد. انتظار داریم پرچمدار 2018 شرکت OnePlus در سه نسخه عرضه شود؛ مدل پایه به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه دیگری با 128 گیگابایت حافظه قابل خریداری خواهد بود. همچنین قدرت‌مندترین نسخه به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه مجهز شده است.

image

شرکت OnePlus ضمن تأیید شایعات گذشته مبنی بر عرضه OnePlus 6 با Notch، اعلام کرده است که زائده بالای نمایشگر می‌تواند مخفی شود؛ تنها کافی است آپدیت رسمی را به منظور فعال شدن این ویژگی، دریافت کنید. هرچند، شرکت چینی ادعا می‌کند که این موضوع روی تصمیم تیم توسعه‌دهنده برای کاهش هرچه بیشتر حاشیه‌های نمایشگر و افزایش نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه، تأثیرگذار خواهد بود. همچنین OnePlus مدعی است که از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام روی گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد؛ این پردازنده از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و در گوشی‌های دیگری از جمله Mi Mix 2S شیائومی و Xperia XZ2 سونی به‌کار گرفته شده است.

شرکت سازنده، همچنین امکانی را فراهم کرده است تا اسلایدر هشدار کاربردی‌تر شود؛ این اسلایدر به منظور تغییر فوکوس دوربین در هنگام عکاسی، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مدتی پیش، یکی از افشاگران مدعی شده بود که OnePlus 6 در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد که در یکی از مدل‌ها، قاب پشتی به طرح چوب است. ضمن اینکه نسخه Avengers این گوشی به صورت محدود معرفی خواهد شد و به همین جهت، OnePlus با شرکت Marvel به توافق دست یافته است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۱/۲۱
بی صبرانه منتظرشم