خانهاخبار
تصویر جدید LG G7 با طراحی متفاوت و دوربین دوگانه فاش شد

تصویر جدید LG G7 با طراحی متفاوت و دوربین دوگانه فاش شد

تصویر رندر شده اختصاصی که توسط وب‌سایت AndroidHeadlines منتشر شده است، طراحی احتمالی گوشی جدید ال‌جی را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۷/۱/۲۱

ال‌‌جی از جمله سازندگانی محسوب می‌شود که هنوز گوشی پرچمدار جدیدش را برای عرضه به بازار، معرفی نکرده است. جانشین LG G6 که احتمالاً با نام تجاری LG G7 ThinQ عرضه خواهد شد، به‌تازگی در تصاویر رندری جدید به نمایش گذاشته شده است. تصویر به‌دست آمده، توسط یک منبع معتبر در اختیار وب‌سایت AndroidHeadlines قرار گرفته است؛ با این‌حال، نمی‌توان کاملاً اطمینان داشت که این تصویر صحت داشته باشد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، گوشی جدید LG G7 ThinQ در رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار خواهد گرفت. وب‌سایت AH تأیید کرده است که این مدل در پنج رنگ وارد بازار می‌شود؛ می‌توانید آن‌را به رنگ مشکی، خاکستری، آبی، آبی مات و صورتی خریداری کنید. رنگ مشکی، عرضه گسترده‌تری خواهد داشت و سایر رنگ‌ها تنها برای تنوع بخشیدن به انتخاب کاربران ارائه می‌شوند؛ به همین جهت، چهار رنگ خاکستری، آبی، آبی مات و صورتی از گوشی LG G7 ThinQ ممکن است در برخی از بازارها عرضه نشود.

image

تصویری که اخیراً توسط وب‌سایت AndroidHeadlines منتشر شده است، تأیید می‌کند گوشی جدید ال‌جی در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت؛ البته حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حفظ نشده است. حذف حاشیه بالای نمایشگر و استفاده از یک بریدگی، باعث شده است تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه به حداکثر مقدار ممکن برسد. اگر در رابطه با عدم حذف حاشیه‌ی پایین نمایشگر پرسشی در ذهن‌تان ایجاد شده است، باید به گفته‌ی رئیس OnePlus رجوع کنیم که ادعا می‌کند در حال‌حاضر، عرضه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر اولد انعطاف‌پذیر ممکن نیست؛ به همین جهت، نمی‌توان از حاشیه‌ی پایین نمایشگر برای اتصال صفحه‌نمایش به بورد اصلی صرف‌نظر نمود.

جانشین LG G6 در قاب پشتی از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ تصاویر فاش شده، حاکی از آن است که دوربین دوگانه به صورت عمودی در پشت گوشی جای گرفته است. حسگر اثرانگشت نیز در زیر دوربین اصلی جلب‌توجه می‌کند؛ به همین جهت، خبری از عرضه این گوشی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر نیست. گوشی جدید ال‌جی از چهار کلید فیزیکی بهره می‌گیرد؛ سه کلید فیزیکی در لبه سمت چپ گوشی گنجانده شده است و یک کلید فیزیکی نیز در لبه‌ی سمت راست قرار دارد. گفته شده است گوشی LG G7 ThinQ از یک کلید اختصاصی برای فعال‌سازی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد؛ به دلیل بهره‌گیری این گوشی از هوش مصنوعی، پسوند ThinQ به انتهای نام تجاری آن اضافه شده است. در قاب پشتی گوشی جدید ال‌جی، خبری از نام تجاری G7 یا G7 ThinQ نخواهد بود؛ به جای آن، لوگوی شرکت LG به کار گرفته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)