خانهاخبار
رندر جدید OnePlus 6 با دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت

رندر جدید OnePlus 6 با دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت

شرکت OnePlus از گوشی جدیدش تا پیش از آغاز نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهد کرد؛ پرچم‌دار OnePlus 6 در تصاویر رندری جدید به نمایش گذاشته شده است.
۱۳۹۷/۱/۲۰

شرکت OnePlus تأیید کرده است که گوشی پرچمدار جدیدش را با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه خواهد شد؛ این مدل که OnePlus 6 نامیده می‌شود، حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف صفحه‌نمایش خود دارد و البته حاشیه‌ی پایین نمایشگر حفظ شده است. به‌تازگی نیز، تصاویر رندری منتشر شده است که طراحی نهایی گوشی پرچمدار OnePlus را فاش می‌کند. 

image

تصاویر به‌دست آمده، گوشی جدید OnePlus 6 را در سه رنگ به نمایش می‌گذارد؛ به‌نظر می‌رسد جانشین OnePlus 5T به رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد. شرکت OnePlus، معمولاً گوشی‌های خود را به رنگ مشکی و سفید ارائه می‌دهد؛ به همین جهت، رنگ آبی می‌تواند طرفداران را هیجان‌زده نماید. در تصاویر رندری ارائه شده، همچنین برخی از قابلیت‌های گوشی OnePlus 6 به نمایش گذاشته می‌شود.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، پرچم‌دار جدید شرکت OnePlus طراحی بدون حاشیه خواهد داشت؛ در تصاویری که اخیراً منتشر شده است، Notch در پنل جلوی گوشی مشاهده می‌شود. شرکت سازنده با استفاده از یک زائده کوچک در بالای نمایشگر، توانسته است نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را افزایش دهد؛ البته در صورتی‌که از این بریدگی رضایت نداشته باشید، امکان مخفی شدن آن وجود خواهد داشت. OnePlus پیش‌تر اعلام کرده بود که علی‌رغم تمایل این شرکت به حذف Notch از طراحی پرچم‌دار جدیدش، به‌روزرسانی پس از معرفی رسمی برای جانشین OnePlus 5T منتشر خواهد شد تا بتوانید بریدگی موجود در بالای صفحه‌نمایش را مخفی کنید.

image

اسلایدر مربوط به هشدار در لبه‌ی سمت چپ گوشی OnePlus 6 به رنگ قرمز قابل مشاهده است؛ مدتی پیش اعلام شده بود که این اسلایدر برای تنظیم میزان فوکوس دوربین نیز کاربرد خواهد داشت. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، در قاب پشتی از دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده شده و حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی گوشی جدید OnePlus دیده می‌شود. به همین جهت، فعلاً OnePlus برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی مجهز به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ندارد.

image

مشخصات فاش شده از گوشی OnePlus 6 به عرضه این مدل با حداکثر هشت گیگابایت رم اشاره دارد؛ ضمن اینکه در بهترین نسخه از 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. شرکت OnePlus، پرچم‌دار جدیدش را در نسخه‌های دیگری با 64 و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد و مدل پایه که کم‌ترین فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد، به شش گیگابایت رم مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی جدید شرکت OnePlus را تأمین خواهد کرد؛ از این پردازنده در گوشی‌های پرچم‌دار زیادی استفاده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ اشاره نمود.

image

شرکت OnePlus، پرچم‌دار جدیدش را با هدفون‌های بی‌سیم جدیدی معرفی خواهد کرد؛ هرچند، جک هدفون از لبه‌ی پایین گوشی حذف نشده است. ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه محدود گوشی OnePlus 6 با قاب پشتی به طرح چوب یا یک نسخه با پوسته Avengers مطرح می‌شود؛ البته این نسخه‌ها، به صورت محدودی در بازار عرضه خواهند شد. از آنجایی‌که فیلم مذکور در تاریخ 27 آوریل اکران می‌شود، انتظار داریم گوشی OnePlus 6 مدت کوتاهی پس از این تاریخ به بازار عرضه شود.

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاراتی از جانشین OnePlus 5T دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۱/۲۰
خدایا قیمتش یجوری باشه بشه خریدش