خانهاخبار
برای خرید Pixel 2 عجله نکنید؛ Pixel 3 در کدهای AOSP فاش شد

برای خرید Pixel 2 عجله نکنید؛ Pixel 3 در کدهای AOSP فاش شد

گوشی Pixel 3 گوگل در کدهای موجود در پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) فاش شده است که عرضه آن‌را با عملکرد بهتر در هنگام اتصال به شبکه‌های وای‌فای تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۱۹

هنوز تا سه ماهه پایانی سال و زمان احتمالی برای معرفی گوشی Pixel 3 چندین ماه فاصله داریم؛ بنابراین، هنوز زود است تا جزئیاتی از گوشی جدید گوگل اعلام شود. با این‌حال، غول جست‌وجو روی توسعه پرچم‌دار جدیدش مشغول است و اطلاعات تازه به‌دست آمده، جزئیاتی را از جانشین Pixel 2 فاش می‌کند.

در کدهای موجود در AOSP (پروژه متن‌بار اندروید یا Android Open Source Project) به اشتباه به گوشی Pixel 3 اشاره شده است. در این کدها اشاره می‌شود که نسخه جدید HAL (مخفف لایه تجرید سخت‌افزار یا Hardware Abstraction Layer) تنها توسط گوشی Pixel 3 پشتیبانی خواهد شد. ضمن اینکه قابلیت جدید سیستم‌عامل Android که با اسم‌رمز Cherrypick به آن اشاره شده است، باعث بهبود عملکرد گوشی در استفاده از شبکه‌های بی‌سیم خواهد شد.

image

قابلیت «HAL» که در بالا به توضیح نام کامل آن پرداختیم، یک قطعه نرم‌افزاری است که سیستم‌عامل اندروید را به سخت‌افزار و بالعکس متصل می‌کند؛ آن‌طور که پیداست، گوشی موفق شده است تا روش جدیدی را برای اتصال قطعه رادیو به نرم‌افزار گوشی توسعه دهد که دسترسی سریع‌تر به شبکه‌های وای‌فای را امکان‌پذیر خواهد کرد. گفته می‌شود این ویژگی، شبکه‌های وای‌فای را به طور مداوم مورد بررسی قرار می‌دهد و دیگری نیازی به تازه‌سازی شبکه‌های وای‌فای و انتظار چند ثانیه‌ای برای انتخاب آن‌ها نخواهید داشت.

به جزء گوشی جدید Pixel 3 که درکدهای AOSP به آن اشاره شده است، یک مدل میان‌رده نیز توسط گوگل توسعه می‌یابد که برای کشورهای در حال توسعه عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی، قیمت کم‌تری نسبت به پرچم‌داران جدید گوگل از سری Pixel 3 خواهد داشت. گوگل انتظار دارد با عرضه گوشی جدید با قیمت مناسب، بتواند سهم مناسبی را در بازارهای در حال توسعه به‌دست آورد؛ البته این موضوع لزوماً به معنای عدم عرضه گوشی میان‌رده جدید Pixel در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده نیست.

در حا‌ل‌حاضر، اطلاعاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گوشی Pixel 3 یا نسخه میان‌رده آن که توسط گوگل در حال توسعه است؛ وجود ندارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)