خانهاخبار
تصویری از LG G7 ThinQ با طراحی مشابه آیفون 10

تصویری از LG G7 ThinQ با طراحی مشابه آیفون 10

تصاویری که اخیراً از گوشی LG G7 ThinQ منتشر شده است، نشان می‌دهد که این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی نسبتاً کوچکی دارد.
۱۳۹۷/۱/۱۹

مدتی پیش اعلام شده بود که گوشی جدید LG با نام تجاری G7 ThinQ به بازار عرضه خواهد شد و نام این گوشی در تصاویر تازه منتشر شده، تأیید شده است. منبع انتشار این تصاویر، موفق شده است به تصاویری از گوشی جدید ال‌جی درون قاب محافظ پلاستیکی دست پیدا کند.

گوشی جدید LG G7 ThinQ در ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد و شماره مدل LG-G710TM برای آن درنظر گرفته شده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی در مراحل اولیه بررسی در ایالات متحده است. آخرین شایعات فاش شده از جانشین LG G6 به عرضه این مدل، با نمایشگر 6.1 اینچی اشاره دارد. در تصاویری که از نمونه واقعی گوشی جدید ال‌جی فاش شده، بریدگی در بالای نمایشگر مشاهده می‌شود که محل جای‌گیری نشان‌گر LED و دوربین سلفی است. البته فعلاً مشخص نیست آیا حاشیه نسبتاً ضخیمی در پایین صفحه‌نمایش وجود خواهد داشت یا ضخامت حاشیه‌ پایین صفحه‌نمایش کم خواهد بود. در تصویری که از نمونه آزمایشی این گوشی در نمایشگاه MWC 2018 لو رفته بود، مشاهده می‌شود که حاشیه‌ی پایین نمایشگر حذف نشده است.

image

گوشی جدید ال‌جی، در مجموع چهار کلید فیزیکی خواهد داشت؛ به جزء دو کلید که به تنظیم صدای خروجی اختصاص یافته است، دو کلید دیگر نیز در لبه‌های گوشی جای گرفته که یکی برای روشن و خاموش کردن دستگاه کاربرد خواهد داشت و دیگری برای دسترسی به قابلیت‌های LG G7 ThinQ ضروری است. در حال‌حاضر، مشخص نیست شرکت ال‌جی امکان شخصی‌سازی دکمه AI را در سمت چپ گوشی فراهم خواهد کرد؛ به عنوان مثال، بتوان از این دکمه برای دسترسی به دوربین بهره برد یا به پخش‌کننده موسیقی دسترسی داشت. جدیدترین گوشی ال‌جی به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ ضمن اینکه تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

با اینکه مشخصات گوشی جدید LG G7 ThinQ چندان بد به‌نظر نمی‌رسد، اما این مدل در رقابت با Xiaomi Mi Mix 2S با هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام حرف چندانی برای گفتن نخواهد داشت. ضمن اینکه OnePlus 6 نیز با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه می‌شود و مشخصات بهتری در مقایسه با پرچم‌دار جدید ال‌جی خواهد داشت.

image

شایعه شده است که مدل دیگری از گوشی جدید ال‌جی با نام تجاری G7 ThinQ Plus عرضه خواهد شد که 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. هر دو مدل در ماه مه (May) راهی بازار خواهند شد و گمان می‌رود در اواخر ماه آوریل در دسترس قرار بگیرند. به همین جهت، انتظار داریم پیش‌فروش LG G7 ThinQ پس از معرفی رسمی، به سرعت آغاز شود.

گمانه‌زنی‌های پیشین، به عرضه LG G7 ThinQ با قیمت بین 850 تا 950 دلار اشاره دارد. دیگر پرچم‌داران نظیر OnePlus 6، Honor 10 هوآوی و شیائومی Mi 7 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهند شد و البته قیمت پایین‌تری دارند. به همین جهت، پرچم‌دار جدید ال‌جی کار دشواری برای رقابت در پیش خواهد داشت؛ هرچند، بعید است رقبایی از جمله Galaxy S9 Plus و P20 Pro هوآوی به گوشی جدید ال‌جی امان دهند! Galaxy S9 Plus با شش گیگابایت رم و تراشه قدرت‌مندتر اگزینوس 9810 همراه شده است و Huawei P20 Pro با دوربین سه‌گانه و عملکرد خارق‌العاده عکاسی در بازه قیمتی بین 800 تا 900 دلار می‌درخشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هاشم

۱۳۹۷/۱/۲۱
یعنی چی این چه وضعشه یعنی هر گوشی که بالاش بریدگی داشته باشه از ایفون کپی کرده؟؟ خب دیگه چی کار کنن برای حاشیه کمتر میخای بریدگی بالا رو مثلثی شکل درست کنن؟؟؟ تا 3 سال دیگه همه گوشی ها اینطوری میشن یعنی میخای به همشون برچسب کپی بزنی جی اس ام؟!؟؟!؟!؟!؟!