خانهاخبار
با ویژگی‌های کلیدی Nova 3e هوآوی آشنا شوید

با ویژگی‌های کلیدی Nova 3e هوآوی آشنا شوید

نوا 3 ایی یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده هوآوی است که از امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از این ویژگی‌های برتر می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۱/۱۹

هوآوی به تازگی از گوشی میان‌رده جدیدی پرده برداشته است که به سختی می‌توان آن را در دسته میان‌رده‌های معمول بازار جای دارد.

دو نسل پیشین سری گوشی‌های Nova با داشتن طراحی زیبا و مشخصات قدرتمند توانستند خود را به عنوان گوشی‌های هوشمندی ارزنده به کاربران بشناسانند؛ اکنون جدیدترین نسل از این خانواده با نام Nova 3e معرفی شده است که از هر نظر شاهد پیشرفت‌های بزرگی بوده.

Nova 3e یک گوشی میان‌رده است که با استاندارد پرچمداران ساخته شده است. این گوشی طراحی بسیار زیبایی دارد و از سخت‌افزارها و امکاناتی بهره می‌برد که همگی در سطح پرچمداران بزرگ بازار هستند.

در ادامه این مطلب با ویژگی‌های اصلی Nova 3e هوآوی آشنا می‏‌شویم تا دریابید چرا این گوشی جدید را باید جزو گزینه‌های خرید خود قرار دهید.

 

طراحی زیبا

image

Nova 3e طراحی خود را از پرچمداران سری P20 وام گرفته و ظاهرش به همان اندازه زیباست؛ آنطور که احساس نمی‌کنید با یک گوشی میان‌رده روبه‌رو هستید.

با اینکه جلو و عقب گوشی تماما با شیشه پوشانده شده است اما به دلیل فلزی بودن فریم بدنه، انحناهای ایجاد شده و طراحی کامپکتش به هیچ وجه لیز نمی‌خورد و بسیار خوش دست است.

نمایشگر بدون لبه و Fullview این گوشی به جذابیت قسمت جلو آن افزوده است و تلالو رنگ‌ها در پشت بدنه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

 

نمایشگر بدون لبه

image

هوآوی از هیچ تلاشی برای مجهز کردن ویژگی‌هایی در سطح پرچمداران به Nova 3e فروگذار نکرده است. این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی بدون لبه کشیده بهره می‌برد که تمام پنل جلو دستگاه را به خود اختصاص داده. حاشیه سیاه بالای نمایشگر شما را به یاد آیفون 10 خواهد انداخت که دوربین دوم و سنسورهای گوشی را در خود جای داده است.

این نمایشگر کیفیت FHD+ دارد و تصاویر را با حداکثر جزئیات، روشنایی و کنتراست به نمایش می‌گذارد که کار با این دستگاه را از هر دستگاه دیگری لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

دوربین قوی

image

این گوشی از دو لنز 16+2 مگاپیکسلی قدرتمند با اندازه دیافراگم F/2.2 در پشت دستگاه بهره می‌برد که قادر است تصاویر عالی با حالت بوکه و در نور کم به ثبت برساند.

Nova 3e در جلو مجهز به لنزی 16 مگاپیکسلی است که قادر است تصاویر سلفی بسیار خوبی با زاویه باز از شما و دوستانتان بگیرد؛ ضمن اینکه این دوربین مجهز به تشخیص چهره هوشمند است که به سرعت هویت شما را تشخیض داده و قفل گوشی را باز می‌کند.

 

رابط کاربری کارا

image

جدیدترین میان‌رده هوآوی از آخرین نسخه اندروید استفاده می‌کند. برخورداری از اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری جدید EMUI 8.0 سبب می‏شود تا کاربران امکان استفاده از جدیدترین ویژگی‌های روز جهان را داشته باشند.

همچنین در نسخه جدید رابط کاربری EMUI بهبودهای شگرفی از نظر سرعت و عملکرد صورت گرفته است که نتیجه آن انجام شدن سریع‌تر کارها و راحتی بیشتر کاربران است.

 

سرعت شارژ بالا

image

یکی از کمبودهای گوشی‌های میان رده عدم پشتیبانی از شارژ سریع است. هوآوی در Nova 3e این کمبود را برطرف و این دستگاه را به فناوری شارژ سریع اختصاصی خود مجهز کرده است.

با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 9V/2A دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها منتظر شارژ شدن باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بمانید، بلکه می‌توانید در مدت بسیار کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید و از آن لذت ببرید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱/۲۱
دوست عزیز!
اون دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص مرز بین سوژه و محیط پشت سره و خودش عکس نمیدازه. در واقع لنز 16 مگا پیکسلی عکس میندازه.
همین حالت بوکه رو رو هم گوشی ای مثه S8+ نداره!

Soroosh

۱۳۹۷/۱/۱۹
دوربین دون 2 مگا پیکسل که خیلی کارایی برای زیبایی عکس و افکت بوکه داره حرفه ایه؟؟؟؟؟

ساسان

۱۳۹۷/۱/۱۹
اگرباتری 3500 بود بهتربود ،درکل گوشی خوب است تومیان رده ها

حجت

۱۳۹۷/۱/۱۹
کی وارد بازار ایران میشه ؟