خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ

فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 در خلال هفته‌های اخیر بارها مورد توجه قرار گرفت و حالا ویدیوی مفهومی تازه‌ای منسوب به آن منتشر شده است. در این ویدیو شاهد طراحی ظاهری این گوشی تازه در 4 رنگ متفاوت هستیم.
۱۳۹۷/۱/۱۸

کمپانی سامسونگ چندی پیش دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus را معرفی و روانه بازار کرد. حالا دیگر نوبت به Galaxy Note 9 فبلت پرچمدار بعدی این غول تکنولوژی رسیده است و به همین خاطر شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره آن هستیم. در همین راستا و در خلال هفته‌های اخیر بارها شاهد فاش شدن خبرهای مختلف درباره این پرچمدار بودیم که اغلب آن‌ها درباره احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش گوشی مذکور نوشته شده بودند. Galaxy Note 9 همچنین در همین مدت در پایگاه بنچمارک Geekbench مورد آزمون قرار گرفت و نام تجاری‌اش هم در کلمبیا به ثبت رسید. فبلت‌های پرچمدار سامسونگ معمولا در نیمه دوم سال معرفی می‌شوند؛ حالا پیش بینی شده است که این گوشی تازه سطح بالا احتمالا پیش از مهلت مورد انتظار و در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد. در حالی که انتشار شایعه‌ها و گزارش‌ها درباره Galaxy Note 9 سامسونگ همچنان ادامه دارد، شاهد انتشار یک ویدیوی مفهومی از این پرچمدار هستیم. ویدیوی مفهومی این گوشی توسط DBS Designing طراحی شده است و طراحی ظاهری آن را در 4 رنگ مختلف به نمایش می‌گذارد.

image

DBS Designing عمده شهرتش را مرهون طراحی مفهومی گوشی‌های سطح بالای آینده است و Galaxy Note 9 هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحان همچنان امیدوارند که طراحی این گوشی کمی متفاوت‌تر صورت گیرد و چندان شبیه Galaxy Note 8 سال گذشته نباشد. پنل شیشه‌ای در قسمت جلو و پشت این گوشی خمیده طراحی شده است اما نمای کلی فبلت همچنان زاویه دار و مستطیلی به نظر می‌رسد. همچنین جالب است که در طراحی قلم استایلوس هم تغییراتی اعمال شده و این بار در 4 رنگ متفاوت طراحی شده است تا نظر کاربران را به خود جلب کند. نسبت پنل نمایش به بدنه هم ظاهرا با آنچه در Galaxy Note 8 سامسونگ شاهدش بودیم کمی تفاوت دارد. در تصاویر مفهومی منسوب به Galaxy Note 9 شاهد هستیم که گوشی عریض‌تر شده و طول آن هم کمی کاهش یافته است.

از نظر مشخصات فنی و داخلی هم پیش بینی شده است که گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ صفحه نمایش 6.3 اینچی کواد اچ دی پلاس از نوع Super AMOLED داشته باشد و حاشیه‌های آن تا حد امکان باریک شوند. در این تصاویر همچنین شاهد تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هستیم اما هنوز در این باره مطمئن نیستیم و سامسونگ هم آن را تأیید نکرده است. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود Galaxy Note 9 به سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.0 اوریو و 8 گیگابایت رم مجهز شود و از باتری با ظرفیت بیشتر از Galaxy Note 8 بهره ببرد. از طرفی گزارش شده که ضخامت این گوشی قرار است از Galaxy Note 8 با 8.5 میلی متر هم کمتر شود. هنوز زمان زیادی تا تاریخ احتمالی رونمایی از این فبلت پرچمدار باقی مانده است و همچنان باید منتظر بمانیم تا مشخصات و تصاویر بیشتری از آن منتشر شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۷/۱/۱۹
خیلی خفنه

بهروز

۱۳۹۷/۱/۱۹
اگر راست باشه اس 9 می فروشم اینو می گیرم

yasin

۱۳۹۷/۱/۱۸
اگه همینجوری پیش بره و این ویژگی ها رو داشته باشه اولین نفر خریدارشم