خانهاخبار
تصاویر رندر شده مفهومی از آیفون با طراحی خمیده

تصاویر رندر شده مفهومی از آیفون با طراحی خمیده

تصاویر رندر شده متعددی منسوب به یک آیفون با طراحی خمیده منتشر شده‌اند. گفته می‌شود که اپل قصد دارد چنین آیفونی را تا دو سال آینده رسما معرفی کند.
۱۳۹۷/۱/۱۸
image

این تصاویر مفهومی توسط طراحی به نام Martin Hajek برای iDropNews طراحی شده‌اند و بعد از گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ درباره آیفون‌های آینده اپل به انتشار رسیده‌اند. بلومبرگ در این گزارش گفته بود که کمپانی اپل قصد دارد آیفون‌های آینده را با ژست‌های لمسی و صفحه نمایش خمیده توسعه دهد. ویژگی ژست‌های لمسی کاربران آیفون را قادر می‌سازد تا برخی عملگرها را تنها با حرکت دادن انگشتان در نزدیکی صفحه نمایش و بدون نیاز به لمس آن فعال کنند.

منابع آگاه ادعا می‌کنند که یک گوشی آیفون با طراحی خمیده رو به داخل احتمالا تا دو سال آینده توسط اپل رونمایی خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر رندر شده منسوب به این گوشی را تماشا کنید. این آیفون مفهومی هم مانند ایفون 10 سال گذشته با بریدگی حاشیه در پنل جلو طراحی شده است و احتمالا از ویژگی تشخیص چهره 3 بعدی بهره می‌برد. همچنین دوربین اصلی این گوشی تنها یک لنز دارد که کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد. نکته جالب توجه دیگر در تصاویر پیش رو ابعاد این آیفون نوین است که کوچک در نظر گرفته شده‌اند و ظاهرا پوشش فلزی مجزا هم روی صفحه کلیدش را می‌پوشاند. امیدواریم در آینده نزدیک خبرهای بیشتری درباره این طراحی منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

P.H

۱۳۹۷/۱/۱۸
جلل الخالق چه چیزیه:/
خیلی باحال و عجیبه:/