خانهاخبار
جشنواره نوروزی هوآوی با اهدای هزاران جایزه ارزشمند به پایان رسید

جشنواره نوروزی هوآوی با اهدای هزاران جایزه ارزشمند به پایان رسید

جشنواره «عیدِ دیدنی با هوآوی» به مدت 5 هفته در سراسر ایران برگذار شد. در طول این جشنواره هزاران جایزه ویژه بدون قرعه‌کشی به خریداران گوشی‌های هوآوی اهدا شد. علاوه بر این برخی از خریداران این شانس را داشتند که برنده یکی از 77 گوشی میت 10 پورشه دیزاین به ارزش 8 میلیون تومان شوند.
۱۳۹۷/۱/۱۹
image

شرکت هوآوی به مناسبت فرا رسیدن نوروز از اواسط بهمن ماه گذشته جشنواره‌ای‌ بزرگ با نام «عیدِ دیدنی با هوآوی» در سراسر ایران برگزار کرد. در این جشنواره به تمامی مشتریانی که یکی از 8 گوشی جدید این شرکت را خریداری کردند جوایزی ارزنده‌ای داده شد.

تمامی مشتریانی که در طول جشنواره «عیدِ دیدنی با هوآوی» یکی از گوشی‌های Mate 10 Lite, Mate 10, Mate 10 Pro, Nova 2 Plus, P Smart, P10 Lite, Y7 Prime, Y5 2017 را از فروشگاه‌های منتخب هوآوی خریداری کردند، به تناسب گوشی خریداری شده، هدایایی همچون هدفون و پاوربانک را بدون غرقه‌کشی دریافت کردند تا با خاطره‌ای خوش سال جدید را آغاز کنند.

هوآوی برای هرچه هیجان‌انگیزه‌تر برگزار شدن جشنواره عید دیدنی با نوروز، که برای اولین بار در این وسعت در سراسر ایران برگزار شد، هر هفته جوایزه‌ ویژه‌ای شامل گوشی گران قیمت Mate 10 Porsche Design به ارزش 8 میلیون تومان اهدا کرد که برندگان آن از طریق قرعه‎‌کشی انتخاب شدند.

افرادی که یکی از 8 گوشی اشاره شده در بالا را خریداری کرده بودند با ثبت نام در سایت huaweidi.com این شانس را داشتند تا برند یکی از 77 گوشی Mate 10 Porsche Design و صدها جایزه دیگر همچون همچون بلندگوی بی‌سیم JBL، هدفون JBL و کارت خدمات VIP شوند.

این قرعه‌‎کشی‌ها در پایان هر هفته در بازار موبایل ایران انجام شد که به صورت زنده نیز در اینستاگرام هوآوی قابل مشاهده بود.

در هفته‌های ابتدایی برگزاری این جشنواره خریداران توجه ویژه‌ای به دو پرچمدار میت 10 و میت 10 پرو داشتند؛ که به دلیل مشخصات قدرتمند، طراحی چشم‌نواز و قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچمداران سایر شرکت‌ها دور از انتظار نبود.

image

میت 10 و میت 10 پرو اولین گوشی‌های هوشمند جهاند که از پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی بهره می‌برند. این ویژگی برتر سبب می‎شود تا انجام دستگاه در انجام وظایف محول شده سریع‌تر و باهوش‌تر عمل کند و کاربر راحتی بیشتری داشته باشد.

میت 10 و میت 10 پرو مجهز به نمایشگرهای بدون لبه باکیفیتی هستند که تصاویر را با جزئیات و جذابیت حداکثری نمایش می‌دهد. این پرچمداران با برخورداری از تراشه قدرتمند کایرین 970 و 4/6 گیگابایت حافظه رم در اجرای هیچ بازی و اپلیکیشنی کم نمی‌آورد.

دوربین دوتایی گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر جهان هستند که در هر وضعیتی عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند. این دو گوشی با داشتن باطری‌ بزرگ و فناوری شارژ سریع پیشرفته اجازه نمی‌دهد از تمام شدن شارژ گوشی احساس ناراحتی کنید.

بررسی تخصصی Mate 10 و Mate 10 Pro هوآوی

image

البته فقط پرچمداران هوآوی نبودند که در این جشنواره مورد استقبال قرار گرفتند. گوشی میان رده و مقرون به صرفه P Smart نیز طرفدارن زیادی در این جشنواره داشت.

گوشی P Smart با داشتن ویژگی‌هایی قابل توجه و قیمتی رقابتی توانست رقبای خود را در رده میانی بازار کنار بزند و به گوشی پرفروشی تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر بدون لبه، دوربین دوتایی، حافظه رم بالا و بدنه‌ای فلزی اشاره کرد.

بررسی تخصصی P Smart هوآوی

image

گوشی میت 10 لایت نیز یکی دیگر از گوشی‌هایی بود که در این جشنواره خوش درخشید. این گوشی با اینکه کوچکترین عضو خانواده میت 10 است اما خصوصیات زیادی را از برادران بزرگ‌تر خود به ارث برده است.

Mate 10 lite دارای یک نمایشگر بدون لبه کشیده است که ظاهری زیبا به این دستگاه بخشیده. اصلی‌ترین ویژگی این گوشی برخورداری از 4 دوربین باکیفیت، دوتا در جلو دوتا در عقب دستگاه است، که به کاربر اجازه ثبت تصاویر با زاویه باز و کیفیت بسیار خوبی می‌دهد.

بررسی تخصصی Mate 10 Lite هوآوی

image

طول عمر باتری بالای محصولات هوآوی تنها مخصوص به پرچمداران این شرکت نیست. گوشی Y7 Prime این شرکت یکی از موفق‌ترین گوشی‌های ارزان قیمتی است که از نظر باتری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به همین دلیل هم خریداران متعددی در طول جشنواره داشت.

این گوشی علاوه بر داشتن مشخصات سخت‌افزای خوب و بدنه‌ای فلزی، یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی دارد که می‏شود بدون نگرانی از تمام شدن شارژ تا 2 روز از گوشی استفاده کرده؛ ویژگی که مورد نیاز بسیاری از کاربران است.

بررسی تخصصی Y7 Prime هوآوی

هوآوی در راستای احترام به مشتریان خود و ارج نهادن به رسوم ایرانی حتی به افرادی که از محصولات این شرکت خرید نکرده بودند ولی در مراسم قرعه کشی حضور داشتند نیز جوایزی اهدا کرد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

این شرکت در کنار کمپین بزرگ 77 خود اقدام به اجرای کمپینی دیگر در فروشگاه‌های منتخب هوآوی کرد؛ به این شکل که هر یک از خریداران گوشی‌های هوآوی در لحظه خرید این شانس را داشتند تا برنده جوایزی متنوعی همچون مونوپاد هوآوی، دستبند سلامت هوآوی، کوله‌پشتی هوآوی، ماگ، فلاسک، چراغ مطالعه و پک نوروزی هوآوی شامل سررسید، خودکار و هولدر گوشی برای ماشین امتحان شوند؛ که این جوایز همان موقع به مشتریان داده می‏شد.

به گفته مسئولان هوآوی خریداران استقبال بسیار خوبی در مدت برگزاری جشنواره «عید دیدنی با هوآوی» در سراسر ایران داشتند و از دریافت جوایز متنوع و متعدد این شرکت کاملا راضی بودند. بازخوردهای کاربران در شبکه‌های اجتماعی خود موید این حرف است.

در سال‌های اخیر هوآوی توانسته است با عرضه گوشی‌هایی زیبا، قدرتمند و مناسب قیمت نظر کاربران ایران را به خود جلب کنید و سهم بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند ایران را به دست آورد که در این راه برگزاری جشنواره‌های بزرگی همچون جشنواره «عید دیدنی با هوآوی» نقش موثری داشته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sina

۱۳۹۷/۱/۱۹
والا من خریدم جایزه ای بهم ندادن.