خانهاخبار
تاریخ کنفرانس خبری برند Honor در ماه مه؛ Honor 10 معرفی می‌شود؟

تاریخ کنفرانس خبری برند Honor در ماه مه؛ Honor 10 معرفی می‌شود؟

برند Honor هوآوی با ارسال دعوت‌نامه، تأیید کرده است که یک گوشی جدید را در تاریخ 15 مه معرفی خواهد کرد. انتظار داریم در این مراسم از گوشی Honor 10 به صورت رسمی رونمایی شود.
۱۳۹۷/۱/۱۸

برند آنر برای رونمایی از یک گوشی جدید در تاریخ 15 مه (May) در لندن آماده می‌شود. این برند چینی، به‌تازگی نسبت به ارسال دعوت‌نامه برای مراسم خبری خود اقدام کرده است و همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، از یک گوشی جدید رونمایی خواهد شد. برند Honor هوآوی همچنین تأیید کرده است که گوشی جدیدش با تمرکز بر هوش مصنوعی عرضه خواهد شد؛ به همین جهت از عبارت «Beauty in AI» استفاده شده است. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون محصولی احتمالی ارائه نشده است و به همین جهت، باید به حدس و گمان اکتفا کنیم که احتمالاً درست باشد.

برند Honor هوآوی از گوشی Honor 9 در ماه ژوئن سال گذشته رونمایی کرد و در آن زمان، این مدل به عنوان پرچم‌دار برند چینی معرفی شده بود. سپس این شرکت از گوشی پرچمدار Honor View 10 (با نام مختصر Honor V10) در ماه دسامبر 2017 رونمایی کرد و این مدل را به عنوان پرچم‌دار جدیدش در چین و در برخی از بازارهای اروپایی عرضه کرده است. با این‌حال، انتظار داریم برند Honor برای رونمایی از یک گوشی پرچم‌دار جدید در تاریخ 15 مه (May) آماده شود؛ احتمال می‌دهیم جانشین Honor 9 در مراسم خبری ماه آینده برند Honor به صورت رسمی معرفی شود. 

image

گوشی جدید Honor 10 به همان پردازنده مورد استفاده در گوشی رده‌بالای Honor V10 مجهز خواهد بود؛ هرچند، انتظار داریم نسبت به این مدل کوچک‌تر باشد. انتظار می‌رود جانشین Honor 9 با نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل عرضه شود؛ احتمال می‌دهیم گوشی جدید برند Honor طراحی بدون حاشیه داشته باشد که این روزها در میان گوشی‌های هوشمند به یک روند مرسوم تبدیل شده است.

جانشین Honor 9 با پردازنده Kirin 970 عرضه خواهد شد که به چهار هسته پردازشی 64 بیتی مجهز شده است؛ هواوی از این پردازنده در سری Mate 10 و P20 استفاده کرده است؛ ضمن اینکه مدل گران‌قیمت Mate RS پورش دیزاین نیز از پردازنده Kirin 970 بهره می‌گیرد. ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در گوشی جدید Hono 10 به لطف استفاده از واحد پردازش عصبی برای پردازنده Kirin 970 ممکن خواهد بود؛ این واحد پردازشی، رندر محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را برعهده دارد.

گوشی جدید Honor 10 با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد شد و انتظار داریم در بالای صفحه‌نمایش آن، بریدگی وجود داشته باشد؛ احتمالاً از نظر طراحی، پرچم‌دار جدید برند Honor به گوشی P20 و P20 Pro شباهت خواهد داشت. به همین جهت، بعید است حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)