خانهاخبار
24 فروردین منتظر معرفی گوشی گیمینگ BlackShark باشید

24 فروردین منتظر معرفی گوشی گیمینگ BlackShark باشید

گوشی گیمینگ BlackShark به صورت رسمی در تاریخ 13 آوریل (24 فروردین) معرفی خواهد شد؛ این مدل به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام و حداکثر هشت گیگابایت رم مجهز شده است.
۱۳۹۷/۱/۱۸

شرکت تازه تأسیس BlackShark که توسط شیائومی حمایت می‌شود، اخیراً اعلام کرده بود که گوشی گیمینگ جدیدش را با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام ارائه خواهد داد. در ادامه نیز، به‌تازگی اعلام شده است که گوشی گیمینگ BlackShark در تاریخ  13 آوریل (24 فروردین) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، گوشی گیمینگ شیائومی به وقت محلی در ساعت 3 بعد از ظهر معرفی می‌شود.

مشخصات گوشی گیمینگ BlackShark پیش از معرفی رسمی در بنچمارک‌های مختلف فاش شده است؛ این مدل، یک ماه پیش با اسم‌رمز «BlackShark» در آزمون AnTuTu فاش شده بود و ضمن اینکه در آزمون Geekbench با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، هشت گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 رؤیت شده است.

image

مشخصاتی که اخیراً از این گوشی به‌دست آمده است، تأیید می‌کند که گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد؛ مدل پایه به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و نسخه دیگری با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. با این‌حال، بهترین نسخه به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام ارائه خواهد شد؛ مانند گوشی گیمینگ Razer Phone که توسط شرکت Razer - سازنده مطرح لپ‌تاپ و رایانه‌های گیمینگ - توسعه یافته است، BlackShark احتمالاً از نمایشگری با نرخ بازسازی 120 هرتز بهره خواهد برد. البته گوشی جدید شیائومی، طراحی بدون حاشیه خواهد داشت و ضمن اینکه به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، 1080 در 2160 پیکسل عنوان شده است.

هنوز مشخص نیست گوشی گیمینگ BlackShark چه قابلیت‌های دیگری را ارائه خواهد داد؛ با این‌حال، شرکت سازنده اخیراً با فروشگاه JD.com وارد همکاری شده است تا محصولاتش به مدت سه سال توسط این فروشگاه تبلیغ شوند. لازم به‌ذکر است که شرکت ایسوس نیز برای توسعه یک گوشی گیمینگ با سیستم‌عامل اندروید آماده می‌شود؛ هرچند، قابلیت‌های این مدل مشخص نشده است. برند Nubia زدتی‌ای نیز گوشی گیمینگی را به بازار عرضه خواهد کرد که سیستم‌عامل اندروید برای آن درنظر گرفته شده است و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)