خانهاخبار
5 گوشی میان رده سری E شارپ در نوبت معرفی

5 گوشی میان رده سری E شارپ در نوبت معرفی

کمپانی شارپ 5 گوشی تازه را در نوبت معرفی دارد. این گوشی‌ها همگی میان رده هستند و با مشخصات فنی متفاوت از پایین رده تا سطح بالا دسته بندی می‌شوند و احتمالا ابتدا روانه بازار اروپا خواهند شد.
۱۳۹۷/۱/۱۷

شارپ قصد دارد 5 گوشی هوشمند تازه را به زودی معرفی کند. این کمپانی که توسط Foxconn اداره می‌شود، سهم چندانی در بازار موبایل ندارد اما نامش در بازارهای آسیایی بسیار شناخته شده است. از طرفی با توجه به تصویری که به تازگی فاش شده است به نظر می‌رسد که Foxconn برنامه‌های هیجان انگیز تازه‌ای برای برند شارپ در نظر گرفته است و قصد دارد 5 گوشی اندرویدی جدید را با قیمت‌های متفاوت روانه بازار کند.

image

اجازه دهید در تشریح این گوشی‌ها از رتبه آخر شروع کنیم. گفته می‌شود که E-L1 صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت نمایش 18:9 دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد. علاوه بر این موارد، گوشی مذکور به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می‌کند. گوشی E-L1 همچنین از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 13 و 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد و یک لنز 8 مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن تعبیه می‌شود.

پس از این مدل باید به E-M1 اشاره کنیم که از همان صفحه نمایش موجود در E-L1 بهره می‌برد اما پردازنده‌اش به 8 هسته‌ای ارتقا یافته است. این گوشی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و لنزهای دوربین دوگانه‌اش هم 13 و 8 مگا پیکسلی هستند. دوربین سلفی در E-M1 13 مگا پیکسلی تکی طراحی شده است. همچنان که پیش می‌رویم، مدل‌ها سطح بالاتر می‌شوند و قیمت‌شان هم به همین خاطر افزایش می‌یابد. Sharp E-H1 با طراحی مشابه آیفون 10 اپل و با بریدگی حاشیه طراحی شده است و حاشیه‌های صفحه نمایش آن هم باریک شده‌اند. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 به جای چیپست مدیاتک قدرت می‌گیرد.

E-H1 همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین اصلی با یک لنز 16 مگا پیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی 20 مگا پیکسلی طراحی شده است. مدل بعدی در این سری 5 گانه E-P1 نام دارد و با صفحه نمایش 5.99 اینچی، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی طراحی شده است. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 قدرت می‌گیرد و دوربین دوگانه‌اش هم از دو لنز 12 و 13 مگا پیکسلی در پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی 16 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده و در حاشیه بالای صفحه نمایش تعبیه شده است.

در صدر این فهرست هم نام مدل E-F1 دیده می‌شود. این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. انتظار می‌رود که دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی مذکور به دو لنز 22.6 و 16 مگا پیکسلی مجهز شود و حسگر سلفی‌اش هم 16.3 مگا پیکسلی باشد. کمپانی شارپ هنوز خبر توسعه این 5 گوشی تازه را رسما مورد تأیید قرار نداده است اما براساس مندرجات درون تصویر به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها همگی 20 ژوئن رسما معرفی شوند. همچنین پیش بینی می‌شود که سیستم عامل پیش فرض گوشی‌های مذکور اندروید 8.0 اوریو باشد و به ترتیب معادل 249، 399، 499، 799 و 999 یورو قیمت گذاری شوند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)