خانهاخبار
تصاویر رندر شده تازه از پرچمدار HTC U12 Plus فاش شدند

تصاویر رندر شده تازه از پرچمدار HTC U12 Plus فاش شدند

تازه‌ترین تصاویر رندر شده از پرچمدار U12 Plus اچ تی سی از طراحی مدرن به همراه حاشیه‌های باریک و نسبت نمایش 18:9 خبر می‌دهند. گزارش شده است که این گوشی در ماه مه (خرداد) رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۱۶

تصاویر رندر شده‌ تازه‌ای منسوب به پرچمدار آینده اچ تی سی به نام U12 Plus چند روز پیش در فضای وب منتشر شدند. این تصاویر درواقع توسط یک سازنده تایوانی محصولات جانبی موبایل و برای تبلیغ قاب محافظ گوشی مذکور طراحی شده بودند اما موفق شدیم جزئیات مختلفی را با مشاهده آن‌ها درباره مشخصات و طراحی ظاهری U12 Plus استخراج کنیم. این قاب‌های محافظ در وب‌سایت تایوانی یاهو دیده‌ شده‌اند و در توضیح‌شان ذکر شده است که مخصوص گوشی HTC U12 هستند. از طرفی گزارش‌های متعددی اخیرا منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند چنین گوشی هوشمندی هرگز از سوی اچ تی سی معرفی نخواهد شد و این سازنده تایوانی قصد دارد تا پایان سال 2018 تنها از یک پرچمدار تازه آن هم به نام U12 Plus پرده بردارد. گوشی مرموز اچ تی سی در تصویر پیش رو از بدنه فلزی یکپارچه بهره می‌برد و به نظر می‌رسد که سازنده تایوانی آن بار دیگر قصد دارد از تعبیه ویژگی محبوب امکان شارژ بی سیم شانی خالی کند.

در تصاویر رندر شده پیش رو شاهد گوشی HTC U12 Plus در رنگ آبی بسیار براق هستیم که از صفحه نمایش کشیده بهره می‌برد و نسبت تصویرش هم ظاهرا 2 به 1 طراحی شده است. نکته لازم به ذکر آن است که اچ تی سی برخلاف اکثر سازندگان گوشی‌های اندرویدی تازه علاقه‌ای به الهام گرفتن از آیفون 10 محبوب ندارد و ظاهرا قرار نیست حاشیه بالای U12 Plus خود را به شکل بریدگی طراحی کند. به جای بریدگی، شاهد حاشیه نواری باریک در بالا و پایین صفحه نمایش U12 Plus هستیم که شبیه سایر گوشی‌های قبلی این سازنده تایوانی به نظر می‌رسد. در این تصاویر رندر شده همچنین دوربین‌های دوگانه در پنل جلو و پشتی گوشی دیده می‌شود. لنزهای دوگانه دوربین اصلی U12 Plus به صورت افقی در میانه عرض گوشی چینش شده‌اند و یک فلش LED تقریبا بزرگ هم آن‌ها را همراهی می‌کند. از طرفی حسگر اثرانگشت آن هم در پنل پشتی تعبیه شده است و احتمال مجهز شدن گوشی را به تکنولوژی نوین حسگر زیر صفحه نمایش به کلی رد می‌کند. بر اساس گزارش‌های متعدد، پرچمدار U12 Plus احتمالا در دو نسخه با کانفیگ متفاوت معرفی می‌شود. پیش بینی می‌شود نسخه استاندارد این گوشی به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و نسخه سطح بالاتر آن از 128 گیگابایت حافظه داخلی با رم مشابه یا 8 گیگابایتی بهره ببرد اما از نظر سایر مشخصات ظاهری و داخلی یکسان طراحی شوند.

همچنین انتظار می‌رود پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قلب تپنده U12 Plus باشد و بدنه‌اش از امکان حساس به فشار Edge Sense هم بهره ببرد. Edge Sense کاربران را قادر می‌سازد تا براساس میزان فشار وارده با فشردن کناره‌های فریم بتوانند اپلیکیشن‌ها را به سرعت اجرا کنند، عکس بگیرند یا سایر عملگرها را فعال کنند. پیش بینی شده است که گوشی U12 Plus اچ تی سی تا اوایل ماه مه (خرداد) معرفی شود و از ماه ژوئن هم در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

yashar2080

۱۳۹۷/۲/۹
صد در صد این گوشی جزو الویت هامه.....کمپانی هست که همه دارن ازش تقلید میکنن از دوربین و طراحیش گرفته تا سیستم صوتیش... همه دقیقا الان کاری میکنن که htc پایه گذاریش کرده....امپراطور گوشیهای هوشمنده شوخی نیست

امین

۱۳۹۷/۱/۱۸
خیلی شبیه ال جی جی 5 شده

P.H

۱۳۹۷/۱/۱۷
انشالله با این طراحی زیبا نتیجه خواهد گرفت

Cadillac

۱۳۹۷/۱/۱۶
یک طراحی پخته و بی نقص با چینش دوربین دوگانه اینبار به صورت افقی دقیقا همانند Vive pro ...!!!
.
.
خدا کنه طرح نهایی با این رندر زیاد تفاوت نداشته باشه .

محسن

۱۳۹۷/۱/۱۶
بنظرم خیلی زشته شبیه الجی جی ۵ شده