خانهاخبار
رنگ قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به‌زودی معرفی خواهد شد

رنگ قرمز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به‌زودی معرفی خواهد شد

آن‌طور که پیداست، اپل برای رونمایی از نسخه قرمز رنگ آیفون‌های 2017 خود در ماه آوریل آماده می‌شود؛ انتظار داریم حداقل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به این رنگ عرضه شوند.
۱۳۹۷/۱/۱۶

احتمالاً به خاطر دارید که در بهار 2017، شرکت اپل از رنگ قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به صورت رسمی رونمایی کرد؛ اپل رنگ جدید آیفون‌های 2016 خود را Red Product نامید. همین موضوع باعث شده است تا انتظار داشته باشیم رنگ‌بندی جدید آیفون‌های 2017 اپل به‌زودی معرفی شود؛ گزارش‌های جدید نیز این موضوع را تأیید می‌کند.

براساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، رنگ قرمز آیفون‌های 2017 اپل در راه است و در ماه جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. در حال‌حاضر، مشخص نیست کدام‌یک از آیفون‌های 2017 اپل به رنگ قرمز وارد بازار خواهند شد؛ ممکن است تنها آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با این رنگ به بازار عرضه شود یا حتی این احتمال وجود دارد که آیفون 10 نیز در رنگ قرمز به فروش برسد.

در حال‌حاضر، آیفون 10 به رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای به فروش می‌رسد اما شکی نیست که عرضه این مدل در یک رنگ جدید مانند قرمز، دامنه انتخاب علاقه‌مندان را گسترده‌تر خواهد کرد. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز در رنگ‌های مذکور به فروش می‌رسند اما نسخه طلایی آن‌ها نیز قابل خریداری است.

image

لازم به‌ذکر است که در گزارش‌های پیشین، به عرضه آیفون 10 به رنگ قرمز اشاره نشده بود؛ تنها مدتی پیش اعلام شد که آیفون 1000 دلاری اپل ممکن است با رنگ مسی که Blush Gold نامیده می‌شود، معرفی شود زیرا این رنگ در هنگام توسعه اولیه آیفون 10 برای آن درنظر گرفته شده بود.

یکی‌دیگر از دلایلی که باعث شده است گمان کنیم رنگ جدید آیفون‌های اپل به زودی عرضه خواهد شد، تخفیف چشمگیر برای مدل‌های پیشین است؛ گفته می‌شود رنگ قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با تخفیف چشمگیری در برخی از فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. به همین جهت، شاید اپل برای رونمایی از آیفون‌های 2017 خود به رنگ جدید آماده می‌شود. در حال‌حاضر، هیچ تأیید رسمی از سوی شرکت اپل ارائه نشده است؛ به همین جهت، نمی‌دانیم گزارش‌های تازه منتشر شده تا چه اندازه صحت دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

tv

۱۳۹۷/۱/۱۶
معلوم نیست چرا شرکت های دیگه قرمز نمی زنند! مثلا هواوی هر رنگ مسخره ای رو زده تا حالا غیر از قرمز!!! سامسونگ و اچی تی سی و ال جی کلا تعطیل هستند در زمینه رنگ... در ضمن من استقلالی هستم نگید پرسپولیسیه گوشی قرمز دوست داره!