خانهاخبار
اولین نسخه بتای سیستم عامل watchOS 4.3.1 منتشر شد

اولین نسخه بتای سیستم عامل watchOS 4.3.1 منتشر شد

اپل اولین نسخه بتای سیستم عامل watchOS 4.3.1 را هم در کنار نسخه‌های بتای سایر سیستم عامل‌هایش منتشر کرد. برای دریافت این نسخه تازه می‌توانید به صورت دستی در منوی اپل واچ اقدام کنید.
۱۳۹۷/۱/۱۵

اپل هفته گذشته به روزرسانی نرم افزاری watchOS 4.3 را به عنوان یک به روزرسانی عمده منتشر کرد. این نسخه تازه از سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند اپل، با خود ویژگی‌های تازه‌ای مانند وضعیت Nightstand و امکان کنترل موسیقی روی آیفون را معرفی کرده بود و حالا شاهد انتشار اولین نسخه بتای سیستم عامل بعدی یعنی watchOS 4.3.1 هستیم.

به محض آنکه پروفایل watchOS 4.3.1 از Apple Developer Center نصب شود، به روزرسانی مذکور را می‌توان به واسطه اپلیکیشن اختصاصی روی ساعت هوشمند اپل واچ دریافت کرد. بدین منظور باید در منوی General به بخش Software Update بروید و آخرین نسخه به روزرسانی منتشر شده را جستجو و دریافت کنید.

image

اپل واچ شما برای نصب این به روزرسانی باید حداقل 50% شارژ داشته باشد و ترجیحا آن را به شارژر مخصوصش متصل کنید. همچنین به یاد داشته باشید که باید ساعت هوشمندتان را در محدوده اتصال به آیفون نگه دارید.

هنوز درباره ویژگی‌های تازه در watchOS 4.3.1 اطلاعاتی در دسترس نیست اما احتمالا شاهد رفع برخی از باگ‌هایی خواهیم بود که از زمان انتشار watchOS 4.3 تا به حال گزارش و شناسایی شده‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)