خانهاخبار
اولین نسخه بتای عمومی از iOS 11.4 منتشر شد

اولین نسخه بتای عمومی از iOS 11.4 منتشر شد

تنها چند روز از انتشار رسمی نسخه نهایی سیستم عامل iOS 11.3 می‌گذرد اما اپل دست به کار شده و نسخه بتای توسعه دهندگان و عمومی iOS 11.4 را هم منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۱/۱۵

هنوز مشخص نیست کدام ویژگی‌های تازه علاوه بر ClassKit که اپل آن را در رویداد ماه مارس خود معرفی کرد، به همراه نسخه بتای سیستم عامل iOS 11.4 معرفی می‌شوند، اما ما امیدواریم شاهد معرفی ویژگی‌های تازه و متعددی در این نسخه باشیم. برای مثال باید از iCloud Messages و AirPlay 2 نام ببریم که عملکردشان پیش از این در نسخه‌های بتای قبلی مورد آزمایش قرار گرفته بود اما از نسخه‌های نهایی حذف شدند.

image

تازه‌ترین‌ها در نسخه بتای iOS 11.4:

نسخه بتای iOS 11.4 ابتدا برای توسعه دهندگان منتشر شد و اطلاعات چندانی از نسخه مخصوص کاربران در دسترس نبود تا اینکه اپل تنها یک روز پس از انتشار نسخه توسعه دهندگان، بتای iOS 11.4 را برای کاربران هم منتشر کرد. حالا دیگر مطمئن هستیم که امکان ذخیره پیام‌ها در iCloud و قابلیت بازیابی روی دستگاه دیگر فراهم شده است. همچنین باید بگوییم این ویژگی در بتای iOS 11.3 هم وجود داشت اما بعدا از نسخه نهایی حذف شد. ویژگی جالب توجه دیگر AirPlay 2 است که در بتای iOS 11.3 شاهد معرفی‌اش بودیم و بعدها از نسخه نهایی حذف شد اما حالا با بتای iOS 11.4 در دسترس قرار گرفته است. دستگاه‌های Apple TV هم بار دیگر در اپلیکیشن Home دیده می‌شوند.

image

بلندگوی هوم‌پاد در بتای iOS 11.4 از پخش استریو پشتیبانی می‌کند اما این قابلیت فعلا به طور عملی امکان پذیر نیست چراکه مستلزم دسترسی به نرم افزار HomePod است اما این نرم افزار هنوز رسما منتشر نشده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)