خانهاخبار
آیپد اپل هشت ساله شد

آیپد اپل هشت ساله شد

در هشتمین سال تولد آیپد همچنان این محصول پرطرفدارترین تبلت بازارهای جهانی به‌شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۱/۱۵

تبلت‌های جنجالی اپل، هشت سال پیش در روز سوم آوریل معرفی و دو ماه پس از آن در مرکز Yerba Buena شهر سانفرانسیکو در دسترس خریداران قرار گرفت. این تبلت به عنوان بهترین در قیمت خود باقی ماند و شایعات می‌گویند در سال ۲۰۱۸ بهتر از پیش خواهد شد.

اپل ساخت آیپد را از سال ۲۰۰۲ شروع کرد و اولین گواهی ثبت اختراع تبلت را دو سال بعد دریافت کرد. این پروژه کامل شده بود و اپل می‌توانست تمرکز خود را روی آیفون معطوف کند، اما شرکت این کار را نکرد و در ژانویه ۲۰۱۰ استیو جابز اولین تبلت اپل را رسما معرفی کرد.

image

iPad پس از آن از فراز و نشیب‌های بسیاری عبور کرد، بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت و در مقاطع مختلف بهترین تبلت از لحاظ نرم‌افزاری در میان گزینه‌های موجود در بازار انتخاب شد.

حال قیمت آن از همیشه ارزان‌تر است، چراکه آیپد ۹٫۷ اینچی به قیمت ۳۹۹ دلار (۲۹۹ دلار برای دانش‌آموزان و دانشجویان) عرضه شده است.

اپل در نظر داشت با وجود افول از زمان اوج خود در سال ۲۰۱۴ آیپد را به عنوان آینده‌ی کامپیوتر‌ها معرفی کند. این برنامه تا سال جاری ادامه داشته و توقع می‌رود روی iPad Pro که قرار است از امکانات iPhone X همچون لبه‌ی خمیده و تکنولوژی تشخیص چهره برخوردار باشد، پیاده سازی شود.

جالب توجه در مورد آیپد آن است که در ۸ سال گذشته، تقریبا تغییری نکرده و هنوز یک صفحه بزرگ به همراه تنها یک دکمه است، اصول نرم‌افزاری آن ثابت مانده و تنها روز به روز بهتر و قدرت‌مند‌تر شده است. از این رو درمی‌یابیم که اپل به راستی بهترین پاسخ را به نیازهای مشتریان داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)