خانهاخبار
احتمال معرفی U12 Plus اچ تی سی تا خرداد امسال

احتمال معرفی U12 Plus اچ تی سی تا خرداد امسال

گزارش شده است که اچ تی سی قصد دارد تنها گوشی پرچمدار 2018 خود را به نام U12 Plus تا ماه آینده معرفی کند. این خبر هنوز رسما مورتأیید قرار نگرفته است.
۱۳۹۷/۱/۱۵

خبرگزاری Focus Taiwan روز دوشنبه گذشته به نقل از برخی منابع آگاه و نزدیک به کمپانی تایوانی اچ تی سی خبر داد که گوشی پرچمدار HTC U12 Plus احتمالا تا اوایل ماه مه (ماه آینده) معرفی می‌شود. برخی کارشناسان و فعالان حوزه فناوری معتقدند که این سازنده نامی گوشی سطح بالای تازه خود را عمدا در ماه‌های ژانویه و فوریه معرفی نکرد تا U12 Plus با پرچمدارانی مانند Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ و همچنین دوگانه Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact سونی مقایسه نشود و مجبور به رقابت نزدیک با آن‌ها نباشد. این گوشی سطح بالای تازه قرار است با صفحه نمایش 6.0 اینچی معرفی شود و نسخه کوچک‌تری از آن در میان نباشد چراکه حدس می‌زنیم اچ تی سی امسال بیش از هر زمان دیگری به فکر رقابت در بخش فبلت‌های هوشمند باشد. اگر خبرهای روز موبایل را دنبال می‌کنید، احتمالا مطلع هستید که شایعه شده است U12 Plus تنها پرچمدار سطح بالای 2018 این سازنده تایوانی خواهد بود. بدین ترتیب اچ تی سی هم احتمالا تمام تلاش خود را به در طراحی و توسعه‌اش به کار خواهد گرفت و انتظار می‌رود کمپین‌های تبلیغاتی مناسبی هم برای فروش آن به کار گیرد.

image

اگر معرفی پرچمدار دیگری در نیمه دوم سال 2018 از سوی اچ تی سی در کار نباشد، احتمالا این سازنده قادر خواهد بود میزان فروش گوشی U12 Plus را تا پایان سال 2018 به سطح مطلوبی برساند و وضعیت نابسامان بخش موبایلش را کمی بهبود ببخشد. همچنین انتظار می‌رود که اچ تی سی در بخش میان رده و پایین رده بازار موبایل کمتر از گذشته فعالیت کند هرچند به نظر می‌رسد سری گوشی‌های دوگانه Desire 12 که اخیرا رونمایی شدند، آخرین گوشی‌های ارزان قیمت سازنده مذکور تا پایان سال جاری نباشند. آخرین گزارش‌ها در این باره حاکی از آن هستند که U12 Plus اچ تی سی از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ظرفیت باتری این گوشی هم 3420 میلی آمپر ساعت گزارش شده و ممکن است نسخه سطح بالاتری هم از آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود.

انتظار می‌رود که دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی U12 Plus پرچمدار تعبیه شود و لنزهای آن هم حداقل 12 و 16 مگا پیکسلی باشند. همچنین شایعه شده است که ماژول دوربین دوگانه در حاشیه باریک بالای صفحه نمایش آن قرار گیرد و به دو لنز 8 مگا پیکسلی مجهز شود. همان طور که می‌دانید، ویژگی بدنه حساس به فشار سال گذشته به نام Edge Sense معرفی شد و پیش بینی می‌شود که در U12 Plus هم شاهد تعبیه آن به همراه نسبت تصویر مدرن 18:9 باشیم. اغلب سازندگان موبایل حالا در تلاش هستند از طراحی آیفون 10 اپل در تولیدات تازه‌شان الهام بگیرند و صفحه نمایش محصولات خود را با بریدگی حاشیه طراحی کنند اما انتظار می‌رود که در U12 Plus شاهد چنین طراحی ظاهری نباشیم. موفقیت در بخش گوشی‌های سطح بالا که معمولا حاشیه سود بیشتری دارند، می‌تواند کلید اصلی رفع مشکلات اچ تی سی در بخش موبایل باشد و به این سازنده تایوانی کمک کند کسب و کار رو به زوال موبایلش را دوباره احیا کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پوریا

۱۳۹۷/۱/۱۵
انصافا خوشگله ظاهرش . امیدوارم باطنش هم به همین زیبایی عمل کنه ، بشه انتخابش کرد

P.H

۱۳۹۷/۱/۱۵
ای کاش زودتر معرفی بشه بی صبرانه منتظرم
مطمئنم عالی خواهد بود