خانهاخبار
اتمام موجودی OnePlus 5T؛ عرضه OnePlus 6 نزدیک است؟

اتمام موجودی OnePlus 5T؛ عرضه OnePlus 6 نزدیک است؟

موجودی گوشی پرچمدار OnePlus 5T در وب‌سایت رسمی شرکت OnePlus به اتمام رسیده است و همین موضوع باعث شده تا گمان کنیم که زمان عرضه جانشین آن بسیار نزدیک است.
۱۳۹۷/۱/۱۴

هنوز تمامی برندهای مطرح از پرچم‌داران خود برای سال 2018 رونمایی نکرده‌اند؛ هوآوی از پرچم‌داران P20 و P20 Pro در اوایل فروردین رونمایی کرد اما شیائومی هنوز جانشین Mi 6 را معرفی نکرده است. البته ناگفته نماند که شیائومی، گوشی رده‌بالای دیگری را با نام Mi Mix 2S معرفی کرده است که عنوان پرچم‌دار 2018 این سازنده را یدک می‌کشد. سامسونگ با معرفی سری Galaxy S9 و سونی با رونمایی از پرچم‌داران Xperia XZ2 در نمایشگاه MWC 2018، به ستاره این رویداد تبدیل شده‌ بودند. ضمن اینکه شرکت OPPO و Vivo به‌تازگی از گوشی‌های رده‌بالای خود رونمایی کرده‌اند.

image

در حال‌حاضر، شرکت LG هنوز پرچم‌دار 2018 خود را معرفی نکرده و OnePlus نیز هنوز محصولی قابل رقابت با پرچم‌داران 2018 ارائه نداده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد زمان عرضه OnePlus 6 نزدیک خواهد بود زیرا موجودی OnePlus 5T در برخی از بازارها به اتمام رسیده است. هفته گذشته، موجودی گوشی OnePlus 5T به طور کامل در ایالات متحده به فروش رفت و به‌تازگی نیز، همین وضعیت در وب‌سایت رسمی شرکت OnePlus مشاهده می‌شود. از آنجایی‌که موجودی گوشی OnePlus 5T در وب‌سایت رسمی OnePlus به اتمام رسیده است، تنها راه برای خریداری این مدل، مراجعه به خرده‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های غیررسمی است که احتمالاً پرچم‌دار نیمه دوم 2017 شرکت OnePlus را همچنان عرضه می‌کنند.

اتمام موجودی گوشی OnePlus 5T در وب‌سایت رسمی شرکت OnePlus، باعث شده است تا گمان کنیم که زمان عرضه نسل جدید این گوشی نزدیک خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، در طی چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه OnePlus 6 وجود دارد و حتی مقامات رسمی این شرکت، تأیید کرده‌اند که جانشین OnePlus 5T با طراحی بدون حاشیه به بازار عرضه خواهد شد.

image

برطبق شنیده‌ها، OnePlus 6 طراحی مانند آیفون 10 خواهد داشت؛ در بالای نمایشگر این گوشی، بریدگی وجود دارد که محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است. انتظار داریم جانشین OnePlus 5T به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده باشد و در یک مدل با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه شود؛ با این‌حال، مدتی پیش نیز جزئیات یک نسخه دیگر از این گوشی با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه فاش شده بود که بیشتر از 700 دلار قیمت داشت. گوشی جدید OnePlus با باتری 3450 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و به دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. 

در آخر، باید اشاره کرد که برخی از گمانه‌زنی‌ها به عرضه OnePlus 7 یا OnePlus 8 به عنوان جانشین OnePlus 5T اشاره دارد. گمان می‌رود مانند OnePlus 5 که پس از OnePlus 3 معرفی شده بود، گوشی OnePlus 6 هیچ‌گاه به صورت رسمی معرفی نمی‌شود و نام تجاری دیگری برای آن درنظر گرفته خواهد شد. البته بسیار بعید است که این شایعات صحت داشته باشد و احتمالاً OnePlus 6 به عنوان جانشین OnePlus 5T معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

jafar

۱۳۹۷/۱/۱۴
چرا میخواد تولید گوشی به این خوبی رو متوقف کنه وقتی هنوز خریدار داره و در حالی که گوشی بعدیش بریدگی و ناچ داره و ممکنه مثل این فروش خوبی رو نداشته باشه
من خودم میخوام این مدلو بخرم ولی 3 . 4 ماه دیگه . خدا کنه تا اون وقت تموم نشه