خانهاخبار
رندرهای سه‌بعدی از Moto Z3 Play موتورولا با طراحی بدون حاشیه

رندرهای سه‌بعدی از Moto Z3 Play موتورولا با طراحی بدون حاشیه

تصاویر رندری تازه منتشر شده، طراحی احتمالی میان‌رده Moto Z3 Play موتورولا را فاش می‌کند؛ این گوشی به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و طراحی بدون حاشیه دارد.
۱۳۹۷/۱/۱۴

شرکت موتورولا با عرضه گوشی‌های هوشمند ماژولار، راه را برای عرضه محصولاتی کاملاً متفاوت بست؛ عرضه گوشی‌های هوشمند با طراحی ماژولار، محدودیتی را برای این شرکت واقع در کالیفرنیا ایجاد کرده است و به همین جهت، طراحی یک گوشی که از رقبایش متمایز باشد، واقعاً دشوار است! هرچند، به‌نظر می‌رسد موتورولا در طراحی Moto Z3 Play بر این مشکلات فائق آمده است!

افشاگر معروف، تصاویر رندر شده‌ای را از گوشی جدید موتورولا Moto Z3 Play منتشر کرده است؛ گوشی‌های Moto Z Play از زمان عرضه اولین گوشی رده‌بالای موتورولا از سری Moto Z، همواره معرفی شده‌اند و با گذشت دو نسل از عرضه این خانواده، اکنون انتظار داریم تا نسخه ارزان‌قیمت‌تر پرچم‌دار آینده موتورولا Moto Z3 نیز ارائه شود.

image

گوشی جدید موتورولا، حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین صفحه‌نمایش خود دارد و البته خبری از جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پنل جلوی گوشی نیست؛ حتی در قاب پشتی نیز سنسور اثرانگشت دیده نمی‌شود. به همین جهت، شاید گمان کنید که Moto Z3 Play به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز شده است یا موتورولا تصمیم دارد تا میان‌رده جدید خود را بدون سنسور اثرانگشت به بازار عرضه کند اما چنین نیست؛ در واقع حسگر اثرانگشت به لبه‌ی سمت راست گوشی منتقل شده است. چنین طراحی را گوشی‌های اکسپریا سونی نیز ارائه می‌دهند که البته در مدل‌های اخیر، حسگر اثرانگشت به قاب پشتی انتقال یافته است.

image

در تصاویری که اخیراً منتشر شده است، همچنین دیده می‌شود که گوشی Moto Z3 Play به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و دوربین اصلی از سطح بدنه گوشی بیرون زده است؛ ضمن اینکه لوگوی Moto با «موتورولا» جایگزین شده است. شرکت لنوو پیش‌تر اعلام کرده بود که تصمیم دارد در سال 2018 بیشتر از برند «موتورولا» استفاده کند و این حرکت، هم‌راستا با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته توسط لنوو است. 

image

باید اشاره کرد که پین‌هایی در قاب پشتی برای اتصال Moto Mod وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که بهبودهایی در زمینه اتصال مادها به گوشی صورت گرفته است. گوشی جدید موتورولا با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 عرضه خواهد شد؛ در نسل قبل، از صفحه‌نمایش 16:9 استفاده شده است. به همین جهت، Moto Z3 Play نسبت به نسل قبل ابعاد کشیده‌تری دارد. نکته جالب توجه در تصاویر ارائه شده، عدم جای‌گیری جک هدفون در لبه پایین یا بالای گوشی است؛ تنها پورت USB Type-C در لبه‌ی پایین میان‌رده جدید موتورولا جلب توجه می‌کند و احتمالاً باید از این درگاه برای اتصال هدفون به گوشی استفاده نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)