خانهاخبار
قیمت گوشی OnePlus 6 فاش شد؛ تجربه‌ی آیفون 10 با نصف قیمت!

قیمت گوشی OnePlus 6 فاش شد؛ تجربه‌ی آیفون 10 با نصف قیمت!

در جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده پیرامون گوشی OnePlus 6، اشاره می‌شود مدل 64 گیگابایتی پرچم‌دار جدید شرکت OnePlus با قیمت 520 دلار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۱۴

شرکت وان‌پلاس، تأیید کرده است که پرچم‌دار جدیدش یعنی OnePlus 6 در بالای نمایشگر خود، زائده کوچکی دارد؛ این زائده که Notch نامیده می‌شود، با حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش جایگزین شده است. به همین جهت، OnePlus 6 از نظر طراحی شباهت چشمگیری به آیفون 10 اپل خواهد داشت. براساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus با قیمت کم‌تری در مقایسه با OnePlus 5T به فروش خواهد رسید که چندان دور از انتظار نیست! شرکت OnePlus، قیمت گوشی‌های خود را سال به سال افزایش می‌دهد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

آن‌طور که ادعا شده است، مدل پایه OnePlus 6 با 64 گیگابایت حافظه به قیمت 3299 یوآن (523 دلار) عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که OnePlus 5T با حافظه ذخیره‌سازی مشابه تنها 2999 یوآن (475 دلار) قیمت داشت. شرکت OnePlus، همچنین مدل 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی پرچم‌دار جدیدش را نیز عرضه خواهد کرد که به ترتیب 3799 یوآن (602 دلار) و 4399 یوآن (679 دلار) در چین قیمت‌گذاری می‌شود. 

image

به همراه افشای قیمت احتمالی پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus، کیس سیلیکونی قرمز رنگ این مدل نیز به‌دست آمده است که با شایعات گذشته پیرامون OnePlus 6 هم‌خوانی دارد. همان‌طور که مشاهده می‌شود، دوربین دوگانه با چینش عمودی در قاب پشتی جای خواهد گرفت و انتظار داریم حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی جای بگیرد. پنل پشتی گوشی جدید OnePlus، دارای انحنا خواهد بود و همچنین این مدل فریم فلزی دارد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، شرکت OnePlus طراحی پرچم‌دار جدیدش را تأیید کرده است؛ رئیس این شرکت ادعا می‌کند که پرچم‌دار OnePlus 6 با Notch همراه خواهد بود. بریدگی در بالای نمایشگر به یک رویه مرسوم در سال 2018 تبدیل شده است و شرکت‌های مختلف برای عرضه گوشی‌های جدید خود با چنین طراحی، برنامه‌ریزی می‌کنند. آخرین مدل عرضه شده در میان گوشی‌های اندرویدی، Huawei P20 و Huawei P20 Pro نام دارد که حاشیه‌ی بالای نمایشگر آن‌ها، جای خود را به یک زائده کوچک داده است. همچنین شرکت OPPO نیز گوشی R15 و R15 Pro را با Notch ارائه داده است و انتظار می‌رود پنل جلوی گوشی OnePlus 6 به این گوشی شباهت داشته باشد.

image

رئیس OnePlus اطمینان داده است که برنامه‌های اندرویدی بدون مشکل روی گوشی OnePlus 6 اجرا خواهند شد؛ ظاهراً تیم توسعه‌دهنده نزدیک به هزار برنامه‌ را مورد ارزیابی قرار داده‌اند تا عملکرد آن‌ها با وجود زائده بالای نمایشگر مورد بررسی قرار بگیرد. Carl Pei همچنین وعده داده است که در هنگام تماشای فیلم، بریدگی بالای صفحه‌نمایش آزاردهنده نخواهد بود زیرا این بریدگی مخفی می‌شود؛ احتمال می‌دهیم شرکت OnePlus از شیوه‌ای مشابه با Huawei برای مخفی کردن بریدگی بالای نمایشگر استفاده کرده باشد. در گوشی‌های P20 و P20 Pro هوآوی می‌توانید حاشیه‌ی بالای نمایشگر را با نمایش رنگ مشکی بپوشانید؛ به دلیل عمق رنگ مشکی در پنل‌های OLED، تشخیص زائده بالای نمایشگر چندان ساده نخواهد بود.

تمامی شایعات، حاکی از معرفی رسمی پرچم‌دار OnePlus 6 تا پیش از ماه June است و احتمال دارد این مدل در ماه آوریل معرفی شود. جدا از این موضوع، اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی جدید OnePlus را تأمین نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهراد

۱۳۹۷/۱/۱۴
براساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده است، پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus با قیمت کم‌تری در مقایسه با OnePlus 5T به فروش خواهد رسید که چندان دور از انتظار نیست! شرکت OnePlus، قیمت گوشی‌های خود را سال به سال افزایش می‌دهد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
ببخشید اینجا چی شد الان؟