خانهاخبار
رونمایی سامسونگ از NoteBook 3 و Notebook 5، محصولاتی مقرون‌ به صرفه!

رونمایی سامسونگ از NoteBook 3 و Notebook 5، محصولاتی مقرون‌ به صرفه!

سامسونگ از لپ‌تاپ‌های جدید NoteBook 3 و Notebook 5 رونمایی کرده است که با پردازنده Core i7 اینتل و نمایشگر 15.6 اینچی یا 14 اینچی عرضه خواهند شد.
۱۳۹۷/۱/۱۴

سامسونگ، به‌تازگی از سه لپ‌تاپ ویندوزی جدید با مشخصات سخت‌افزاری و طراحی مناسب رونمایی کرده است. لپ‌تاپ گران‌قیمت‌تر از میان مدل‌های تازه معرفی شده، Notebook 5 است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p و بدنه فلزی دارد. دو لپ‌تاپ دیگر نیز از سری Notebook 3 قابل خریداری هستند که نمایشگر 14 اینچی و 15.6 اینچی دارند.

image

سامسونگ در نسخه 14 اینچی لپ‌تاپ Notebook 3، از کارت گرافیک مجزا استفاده نکرده است و تراشه گرافیکی آن‌برد می‌تواند پردازش‌های گرافیکی سنگین شما را انجام دهد. در نسخه‌های 15.6 اینچی لپ‌تاپ‌های Notebook 3 و Notebook 5 به ترتیب از کارت گرافیک Nvidia MX110 و Nvidia MX150 استفاده شده است که هر کدام دو گیگابایت حافظه اختصاصی دارند؛ ضمن اینکه مدل‌های ذکر شده به کارت گرافیک مجتمع نیز مجهز شده‌اند. 

خوش‌بختانه، لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ با آخرین نسل از پردازنده‌های Core i اینتل قابل خریداری هستند؛ تمامی مدل‌ها به پردازنده‌های چهار هسته‌ای از نسل هشتم پردازنده‌های سری Core i اینتل مجهز شده‌اند. البته نسخه‌های ارزان‌قیمت آن‌ها نیز با پردازنده‌های نسل هفتمی Core i اینتل با دو هسته پردازشی، قابل خریداری هستند. بهترین نسخه از لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ به پردازنده چهار هسته‌ای Core i7 اینتل مجهز شده است. 

image

نسخه ارزان‌قیمت مدل 14 اینچی و 15.6 اینچی لپ‌تاپ Notebook 3، نمایشگری با رزولوشن 720p دارد؛ یک نسخه از مدل 15.6 Notebook 3 از نمایشگری با رزولوشن 1080p بهره می‌گیرد. مدل Notebook 5 نیز به صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز شده است. در حال‌حاضر، مشخص نیست میزان حافظه رم یا فضای ذخیره‌سازی لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ چه مقدار خواهد بود؛ شرکت کُره‌ای به ذکر هارد دیسک و SSD برای مدل 14 اینچی و 15.6 اینچی از لپ‌تاپ Notebook 3 اکتفا کرده است. مدل 15.6 اینچی لپ‌تاپ Notebook 5 نیز از هارددیسک و SSD بهره خواهد گرفت. تمامی نسخه‌های معرفی شده از Notebook 3 و Notebook 5 به باتری 43 وات ساعت مجهز شده‌اند.

image

اگر از قسمت عددی صفحه‌کلید لپ‌تاپ زیاد استفاده خواهید کرد، Notebook 3 و Notebook 5 شما را ناامید نمی‌کند؛ قسمت NumPad که شامل صفحه‌کلید عددی است، از لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ کنار گذاشته نشده و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ضخامت مدل 14 اینچی لپ‌تاپ Notebook 3 سامسونگ، 19.8 میلی‌متر اعلام شده است؛ در حالی‌که مدل 15.6 اینچی این لپ‌تاپ، ضخامت 19.9 میلی‌متری دارد. مدل 15.6 اینچی  Notebook 5 نیز با ضخامت 19.6 میلی‌متری ارائه می‌شود. در توضیحات رسمی ارائه شده توسط سامسونگ، اشاره می‌شود مدل 14 اینچی و 15.6 اینچی  لپ‌تاچ Notebook 3 و مدل 15.6 اینچی لپ‌تاپ Notebook 5 به ترتیب 1.68 کیلوگرم، 1.97 کیلوگرم و 1.97 کیلوگرم ضخامت دارند. 

image

تمامی بازارها، لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ را به صورت هم‌زمان دریافت نخواهند کرد؛ این شرکت در ابتدا، لپ‌تاپ‌های جدیدش را در کُره جنوبی و تعدادی بازار منتخب ارائه می‌دهد و در صورتی‌که خوش‌شانس باشید، خواهید توانست Notebook 3 و Notebook 5 در ماه آوریل خریداری کنید. عرضه لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ در بازارهای بیشتر به تاریخ نامشخصی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موکول شده است. باید اشاره کرد که از نظر رنگ‌بندی، مدل Notebook 5 با محدودیت مواجه است و تنها در یک نسخه با رنگ نقره‌ای قابل خریداری خواهد بود؛ این در حالی است که Notebook 3 در رنگ‌های متنوع‌تر ی عرضه خواهد شد و به رنگ خاکستری، مشکی، سفید، هلویی و مشکی قابل انتخاب خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)