خانهاخبار
تماشا کنید: رندر ۳۶۰ درجه LG G7 با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه

تماشا کنید: رندر ۳۶۰ درجه LG G7 با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه

رندرهای جدیدی از گوشی LG G7 منتشر شده است که این مدل را با Notch و دوربین دوگانه با چینش عمودی فاش می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۱۴

نزدیک به یک ماه پیش، تصاویری از نمونه واقعی گوشی جدید ال‌جی با نام تجاری G7 Neo منتشر شده بود؛ آن‌طور که پیداست، شرکت سازنده پرچم‌دار آینده خود را به صورت خصوصی در جمعی از شرکای تجاری‌اش در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته بود. مدت کوتاهی پس از افشای این تصاویر، اعلام شد که پرچم‌دار جدید ال‌جی با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه می‌شود و اطلاعات به‌دست آمده، صحت دارد. به‌تازگی نیز رندرهایی از گوشی LG G7 توسط یک افشاگر منتشر شده است که طراحی این مدل را فاش می‌کند.

image

تصاویر ارائه شده با گمانه‌زنی‌های گذشته پیرامون جانشین LG G6 هم‌خوانی دارد. گوشی فاش شده از Notch استفاده می‌کند؛ ال‌جی، حاشیه‌ی بالای نمایشگر را با یک زائده کوچک‌ جایگزین کرده است و به همین جهت، بخش چشمگیری از پنل جلوی گوشی با نمایشگر اشغال شده است. گفته می‌شود گوشی جدید ال‌جی با صفحه‌نمایش 6 اینچی عرضه خواهد شد. 

image

در قاب پشتی، از دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده شده است و سیستم فوکوس خودکار تشخیص لیزری در بدنه پشتی دیده می‌شود. با توجه به تصاویری که منتشر شده است، گوشی LG G7 به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز خواهد بود؛ در نسل‌های قبلی نیز سنسور اثرانگشت در پنل پشتی جای گرفته بود. خوش‌بختانه، شرکت ال‌جی به تبعیت از iPhone X جک هدفون 3.5 میلی‌متری را حذف نکرده است و جک هدفون به همراه درگاه USB Type-C و بلندگوی اصلی در لبه‌ی پایین گوشی جای گرفته است.

image

ابعاد گوشی جدید LG G7 به ترتیب 153.2 در 71.9 در 8.2 میلی‌متر خواهد بود؛ این مدل در مقایسه با LG G6، کشیده‌تر است و البته 0.4 میلی‌متر ضخامت بیشتری دارد. مطابق با دیگر سازندگان، بعید نیست جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی با پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه شود و به حداکثر شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد. گفته می‌شود گوشی جدید ال‌جی در ماه مه (May) عرضه خواهد شد؛ ظاهراً برخلاف نسل قبل که در ماه فوریه معرفی و عرضه شده بود، پرچم‌دار جدید ال‌جی در ماه آینده میلادی (نیمه دوم اردیبهشت) قابل خریداری خواهد بود.

اگر در رابطه با زائده بالای صفحه‌نمایش گوشی LG G7 نگران هستید، باید گفت که Notch از طریق تنظیمات نرم‌افزاری مخفی می‌شود؛ احتمالاً از طریق نمایش رنگ مشکی در دو طرف زائده بالای نمایشگر، این بریدگی مخفی خواهد شد. در گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro که اخیراً معرفی شده است، می‌توانید زائده بالای نمایشگر را با نمایش رنگ مشکی و از طریق تنظیمات مخفی کنید.

image

شرکت ال‌جی، گوشی جدیدش را با اسم‌رمز Judy توسعه می‌دهد؛ ظاهراً مدل مذکور با نمایشگر از نوع LCD عرضه خواهد شد و پنل OLED برای پرچم‌دار بعدی ال‌جی درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رفت با توجه به عرضه LG V30 با پنل نمایشگر OLED، پرچم‌دار جدید ال‌جی از سری G نیز چنین ویژگی را ارائه دهد. آخرین گوشی که شرکت ال‌جی عرضه کرده است، V30S ThinQ نامیده می‌شود که دوربین اصلی آن، قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد و از پردازنده قدیمی اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد؛ ضمن اینکه نسخه جدید V30 به شش گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یک نسخه از این گوشی نیز با 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و بیشتر از 1000 دلار قیمت‌گذاری شده است!

image

در یک گزارش دیگر نیز، تصویری از پنل جلوی گوشی LG G7 منتشر شده است که طراحی احتمالی گوشی جدید ال‌جی را با بریدگی در بالای نمایشگر و نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 19:9 تأیید می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

M. Mehdi

۱۳۹۷/۱/۲۷
اگر سی پی یو، یا بُردش، و مثلا اتفاقی که برای برادرم افتاد در مدل وی 10، سوختن مموری در بخشی از بُرد اصلی. که البته دست کمی از سوختن بُرد اصلی هم نداشت. (چون نیاز بود که بُرد تعویض شود) البته در اغلب موارد شرکت گارانتی کننده الجی با تعویض بُرد مشکل رو حل می‌کرد.
اما از شانس بد برادرم این بار زیر بار نرفتن و یکسری دلایل نامشخص آوردن که مثلا گوشیتون روی تاچ اسکرین چرا خطو خش داره. یا مثلا شاید ضربه خورده.... به هر حال منی که یکی از طرفداران الجی بودم کلا از این برند به واسطه شرکت گارانتی کننده ش یعنی مدیاپردازش دل کندم.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۱۴
نمایشگرش میشه پاشنه‌آشیل‌ش?