خانهاخبار
پیش فروش ساعت هوشمند AMAZFIT Watch 2 شیائومی قبل از معرفی رسمی

پیش فروش ساعت هوشمند AMAZFIT Watch 2 شیائومی قبل از معرفی رسمی

شیائومی قرار است تازه‌ترین ساعت هوشمند ورزشی خود را تا چند روز آینده رسما معرفی کند. از طرفی مشخصات و قیمت ساعت AMAZFIT Smart Sports Watch 2 به همراه تصاویر رسمی آن در وب‌سایت سازنده منتشر شده و امکان رزرو آن هم برای علاقمندان فراهم شده است.
۱۳۹۷/۱/۱۳

وب‌سایت رسمی کمپانی چینی شیائومی دو روز پیش اطلاعات ساعت هوشمند مخصوص ورزش Amazfit Watch 2 را با قیمت 159 دلار را در دسترس کاربران قرار داد. Amazfit Smart Sports Watch 2 از صفحه نمایش با لایه محافظ 2.5D شیشه‌ای Sapphire به همراه حاشیه سرامیکی ضدآب و دکمه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ 316L بهره می‌برد و بدنه‌اش بافت فیبری کربنی 3D دارد که آن را برای فعالیت‌های ورزشی، حرفه‌ای مناسبتی و حتی ماجراجویی در شرایط سخت هم مناسب کرده است.

image

ساعت هوشمند تازه Amazfit Smart Sports Watch 2 از 11 وضعیت مختلف مناسب ورزش شامل دو، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا در استخر، شنا در آب‌های آزاد، دویدن در فضای سرپوشیده، دوچرخه سواری در فضای سرپوشیده، دوچرخه الپتیکال، کوهنوردی، دویدن گروهی و ورزش‌های سه گانه پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات مندرج در وب‌سایت شیائومی، ساعت هوشمند AMAZFIT Smart Sports Watch 2 با عملکرد دائمی GPS، امکان فعالیت 35 ساعته و پشتیبانی از رویدادهای مختلف تا 100 کیلومتر طراحی شده است و در شرایط معمولی و استفاده روزمره می‌تواند با یکبار شارژ 5 روز دوام بیاورد. علاوه بر این، نسل دوم ساعت‌های هوشمند AMAZFIT همچنین در مقابل نفوذ آب مقاوم‌تر شده است. در وب‌سایت رسمی شیائومی اشاره شده است که ساعت مذکور می‌تواند تا فشار 5 اتمسفر را هم تحمل کند و باید اشاره کنیم که این میزان معادل فشار آب تا عمق 50 متر است. AMAZFIT Smart Sports Watch 2 از وضعیت شنا و ثبت داده‌های آن پشتیبانی می‌کند و قادر است این داده‌ها را در سطح حرفه‌ای به ثبت برساند و شناسایی کند.

image

ساعت هوشمند ورزشی AMAZFIT Smart Sports Watch 2 قرار است 6 آوریل (17 فروردین) رسما معرفی شود اما امکان رزرو و پیش خرید آن در حال حاضر در وب‌سایت رسمی سازنده فراهم شده است.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

MohamadAlia

۱۳۹۷/۱/۱۴
این ساعته سیستم عامل اندروید ور داره؟؟؟