خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار پیکسل 3 گوگل

تماشا کنید: ویدیوی مفهومی از پرچمدار پیکسل 3 گوگل

پیش بینی می‌شود که تازه‌ترین گوشی گوگل به نام پیکسل 3 تا آخر سال 2018 رسما رونمایی شود. در ادامه تصاویر مفهومی منسوب به این گوشی را تماشا کنید.
۱۳۹۷/۱/۱۲

گوگل تازه‌ترین گوشی امسال خود را احتمالا تا سه ماهه چهارم سال 2018 به نام پیکسل 3 معرفی می‌کند. تا آن زمان همچنان فرصت طولانی باقی مانده اما تصاویر رندر شده مفهومی این گوشی چد روز پیش در فضای وب منتشر شدند و تصورات طراحان را نسبت به نسل آینده گوشی‌های گوگل به نمایش گذاشتند. این تصاویر توسط گروه DBS Designing طراحی شده‌ و در کانال یوتیوب آن‌ها به همین نام منتشر شده‌اند. در این تصاویر مفهومی شاهد هستیم که طراحی ظاهری پیکسل 3 با طراحی نسل اول و همچنین نسل دوم گوشی‌های پیکسل متفاوت است. البته این تصاویر رسمی نیستند و توسط طراحان جانبی به تصویر کشیده شده‌‌اند اما با اینحال امیدواریم این پیش بینی صحت داشته باشد و گوگل در توسعه پیکسل 3 از ترندهای محبوب کاربران بیش از پیش بهره ببرد.

image

همان طور که در تصاویر پیش رو شاهد هستیم، پیکسل 3 مفهومی از دوربین اصلی با لنزهای دوگانه بهره می‌‌برد و ترتیب چینش لنزهایش هم افقی هستند. لوگوی برند گوگل در قسمت پایین پنل پشتی این گوشی دیده می‌شود و همه دکمه‌های فیزیکی آن در کناره سمت راست فریم تعبیه شده‌‌اند. همچنین دکمه پاور / قفل صفحه به ترتیبی طراحی شده است که بالای دکمه تنظیم صدا قرار می‌گیرد و قرمز رنگ است. پیکسل 3 مفهومی هم مانند نسل پیش از خود به دو بلندگوی اصلی در پنل جلو مجهز شده است و حاشیه‌های صفحه نمایش آن به طرز جالب توجهی بسیار باریک شده‌اند. همچنین باید اشاره کنیم که گوشه‌های صفحه نمایش این گوشی هم مانند اغلب پرچمداران مدرن از طراحی خمیده و غیر زاویه‌‌دار بهره می‌برد. DBS Designing پیش از این هم بارها تصاویر مفهومی از گوشی‌های مختلف طراحی و منتشر کرده و در کنار آن به فهرستی هم از مشخصات فنی آن اشاره کرده است. این گروه طراحی حالا به برخی مشخصات احتمالی پیکسل 3 هم اشاره کرده‌‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌‌پردازیم. منبع طراحی و انتشار تصاویر مفهومی گوشی آینده پیکسل پیش بینی کرده است که پیکسل 3 از صفحه نمایش کواد اچ دی پلاس بهره می‌برد و به حسگر اثرانگشت زیرصفحه نمایش هم مجهز می‌شود. گفته می‌‌شود که گوشی پیکسل 3 به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید پی بهره می‌برد و به امکان شارژ بی سیم هم مجهز می‌‌شود. همچنین به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم برای این گوشی اشاره شده است.

پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر حتما ویدیوی پیش رو را مشاهده کنید. همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم، گوشی پیکسل 3 احتمالا تا پیش از سه ماهه چهارم امسال معرفی نمی‌شود و احتمالا در سال 2018 هم مانند سال‌های گذشته شاهد رونمایی از دو مدل مختلف خواهیم بود. هنوز هیچ خبری منسوب به پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال فاش نشده است اما حدس می‌‌زنیم که هردوی آن‌ها به پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی مجهز شوند. انتظار می‌رود که خبرهای بیشتری درباره این گوشی‌ها در آینده منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۳۹۷/۱/۱۳
اگه این باشه من اولین خریم که اینو میخرم