خانهاخبار
دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی امسال معرفی می‌شود

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی امسال معرفی می‌شود

مچ بندهای هوشمند Mi Band شیائومی از محبوب‌‌ترین و پرفروش‌ترین گجت‌‌های سلامتی در دنیا هستند و حالا مدیر عامل هوامی، همکار شیائومی در این زمینه، به احتمال معرفی رسمی نسل تازه این محصولات هوشمند تحت عنوان Mi Band 3 اشاره کرده است.
۱۳۹۷/۱/۱۲

هوانگ وانگ، مدیر عامل Huami Technology، رسما اعلام کرد که مچ بند هوشمند XiaomiMi Band 3 در دست توسعه قرار گرفته است و برنامه معرفی آن را تأیید کرد. وی این موضوع را در خلال برگزاری یک کنفرانس خبری در در کشور چین تأیید کرد و باید برای توضیح بیشتر اشاره کنیم که این کمپانی درواقع همکار کمپانی شیائومی در ساخت گجت هوشمند Mi Band به شمار می‌رود. این دو کمپانی پیش از این در توسعه و ساخت مچ بندهای هوشمند Mi Band، Mi Band 1S و Mi Band 2 با هم همکاری کرده بودند و همان طور که می‌دانید، همگی آن‌ با استقبال کاربران مواجه شدند. با توجه به ادعای هوانگ وانگ حالا به نظر می‌سد که گجت سلامتی Mi Band 3 هم تا آخر سال 2018 میلادی رسما معرفی شود.

از طرفی مدیر عامل هوامی هیچ اطلاعات تکمیلی در این باره منتشر نکرده و همچنین اعلام نکرده است که تاریخ دقیق رونمایی از این دستگاه هوشمند دقیقا چه زمانی خواهد بود. گجت هوشمند سلامتی Mi Band 3 شیائومی ماه گذشته با شناسه XMSH05HM موفق به دریافت مجوز بلوتوث شد و این مجوز هم به خوبی نشان داد که مچ بند مذکور قرار است از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی کند. همچنین لازم است علاوه بر این موضوع اشاره کنیم که لی جون، مدیرعامل شیائومی، هم ماه گذشته به صورت تبلیغاتی به احتمال رونمایی از Mi Band 3 اشاره کرد اما مشخصا از مدل آن نام نبرد. از طرف دیگر، مدیر عامل هوامی حالا به وضوح به دستگاه هوشمند Mi Band 3 اشاره کرده است. شیائومی پیش از این با معرفی و عرضه Mi Band 2 موفق شد نام خود را به صدر فهرست سازندگان پوشیدنی‌های هوشمند در جهان برساند و در فروش این گجت کمپانی‌‌های اپل و فیت بیت را هم پشت سر بگذارد.

image

Mi Band 2 با توجه به ویژگی‌های متعددی که دارد یک گجت سلامتی کاملا مناسب به شمار می‌رود. این مچ بند دارای صفحه نمایش و حسگر پایش ضربان قلب است و علی رغم ویژگی‌های و قابلیت‌های مفید اما اندکش با قیمت مناسبی روانه بازار شد. این گجت هوشمند در حال حاضر همچنان به قیمت حدودا 26 تا 30 دلار فروخته می‌شود و ممکن است که نسل تازه آن هم همچنان ارزان قیمت باشد. Mi Band 3 هم قرار است مانند Mi Band 2 با هر دو پلتفرم سیستم عامل iOS و اندروید سازگار باشد و از صفحه نمایش بهره ببرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره این گجت هوشمند جالب در دسترس نیست اما از شواهد چنین برداشت می‌شود که احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)