خانهاخبار
ظرفیت باتری میان‌رده Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus سامسونگ فاش شد

ظرفیت باتری میان‌رده Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus سامسونگ فاش شد

باتری مورد استفاده در گوشی‌های میان‌رده Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus سامسونگ فاش شده است؛ هر دو مدل احتمالاً نمایشگر کشیده 18:9 خواهند داشت.
۱۳۹۷/۱/۱۲

شرکت سامسونگ در اوایل اسفند ماه از گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به صورت رسمی رونمایی کرده است و اکنون تا پیش از معرفی Galaxy Note 9، این شرکت کُره‌ای روی رونمایی از میان‌رده‌ها و گوشی‌های ارزان‌قیمت جدید خود متمرکز می‌شود. تاکنون، جزئیات برخی از میان‌رده‌های سامسونگ منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد به‌زودی گوشی‌های جدیدی از سری Galaxy J معرفی خواهند شد؛ ضمن اینکه گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus به‌زودی توسط این سازنده معروف به بازار عرضه می‌شود.

گوشی Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus از جمله محصولاتی هستند که به‌زودی توسط سامسونگ معرفی خواهند شد و مدتی پیش در آزمون گیک‌بنچ فاش شده‌اند. به‌تازگی نیز، باتری مورد استفاده در این مدل‌ها فاش شده است که جزئیات بیشتری را پیرامون میان‌رده‌های جدید سامسونگ ارائه می‌دهد.

اطلاعات به‌دست آمده، حاکی از آن است که Galaxy J8 با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل Plus به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است. ابعاد باتری‌ها می‌تواند این احتمال را که Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus با نمایشگر کشیده 18:9 عرضه خواهند شد، تقویت کند؛ البته هیچ تأییدی در رابطه با این ادعا وجود ندارد و تنها حدس و گمان است.

image

گوشی Galaxy J8 سامسونگ به تراشه اگزینوس 7870 مجهز خواهد بود؛ این تراشه بر مبنای فرآیند ساخت 14 نانومتری توسعه یافته است و هشت هسته پردازشی 1.59 گیگاهرتزی دارد. سه گیگابایت رم نیز برای گوشی میان‌رده جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است. مدل مذکور با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 به بازار عرضه خواهد شد. در مقابل، Galaxy J8 Plus با تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام ارائه می‌شود و مانند نسخه کوچک‌تر خود، سه گیگابایت رم دارد. مدل Plus گوشی Galaxy J8 نیز آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Android Oreo را اجرا خواهد کرد. در حال‌حاضر، مشخص نیست میان‌رده‌های جدید سامسونگ چه زمانی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pourya

۱۳۹۷/۱/۱۲
خداوکیلی اینم شد خبر؟
ظرفیت باتری j8 با j8پلاس؟ اینهمه خبر از برندای دیگه هست چسبیدین به سامسونگ ولم نمیکنین