خانهاخبار
زمان عرضه Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

زمان عرضه Galaxy Note 9 سامسونگ مشخص شد

براساس یک گزارش جدید در کره جنوبی، سامسونگ برای رونمایی زودهنگام از جدیدترین عضو از سری Galaxy Note در اوایل تابستان آماده می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۱۲

به‌نظر می‌رسد گزارش‌ها پیرامون عرضه زودهنگام فبلت پرچم‌دار Galaxy Note 9 سامسونگ صحت داشته باشد. هفته گذشته، اخباری در کره جنوبی منتشر شد که از آغاز روند توسعه Firmware فبلت Galaxy Note 9 خبر می‌داد؛ ظاهراً شرکت سامسونگ، کار روی نرم‌افزار جانشین Galaxy Note 8 را زودتر از موعد آغاز کرده است.

به‌تازگی نیز گزارش دیگری در کُره جنوبی منتشر شده است که نشان می‌دهد فبلت رده‌بالای Galaxy Note 9 سامسونگ نزدیک به یک الی دو ماه زودتر از نسل قبل به بازار عرضه خواهد شد. این اطلاعات، بر مبنای گزارشاتی است که نشان می‌دهد تولید پنل‌های OLED برای پرچم‌دار آینده سامسونگ توسط Samsung Display آغاز شده است؛ این در حالی است که معمولاً تولید پنل‌های نمایشگر پرچم‌داران سری Galaxy Note معمولاً در ماه ژوئن آغاز می‌شود. اگر اطلاعات به‌دست آمده صحت داشته باشد، می‌‌توان انتظار داشت که Galaxy Note 9 سامسونگ زودتر از نسل قبل و در ماه جولای یا اوت وارد بازار شود.

image

آن‌طور که ادعا می‌شود، Galaxy Note 9 بزرگ‌ترین نمایشگر را در میان گوشی‌های سامسونگ خواهد داشت؛ در حالی‌که نسل قبل به صفحه‌نمایش 6.32 اینچی مجهز شده بود، گمان می‌رود جانشین Galaxy Note 8 با نمایشگر 6.38 اینچی راهی بازار شود. البته بعید است جدیدترین پرچم‌دار از سری Galaxy Note 9 مانند فبلت جدید Mate RX پورش دیزاین هوآوی با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه شود.

مدتی پیش، Ming Chi Kuo اعلام کرده بود که سامسونگ نسل جدید فبلت‌های سری Galaxy Note را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه نخواهد کرد؛ ظاهراً دقت پایین این سنسورها و همچنین عملکرد آن‌ها در صورت استفاده از شیشه محافظ، باعث شده است تا سامسونگ به دنبال عدم عرضه فبلت جدید Galaxy Note 9 با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر باشد! از سوی دیگر، اعلام شده بود که Samsung Display موفق به توسعه سه الی چهار روش برای ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش شده است؛ به همین جهت، سامسونگ همچنان تلاش می‌کند تا راهی را برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر Galaxy Note 9 پیدا کند!

image

سامسونگ از زمان توسعه پرچمداران Galaxy S8 درنظر داشت تا بتواند حسگر اثرانگشت را با نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار خود ادغام کند؛ بدین شکل، نیازی به جای‌گیری نامناسب حسگر اثرانگشت در قاب پشتی گوشی وجود ندارد یا مانند سری P20 هوآوی، سازندگان ناچار نخواهند شد حسگر اثرانگشت را در پنل جلوی گوشی‌های هوشمند خود قرار دهند. با این‌حال، شرکت کُره‌ای هنوز هیچ‌یک از گوشی‌های پرچم‌دار خود را با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر عرضه نکرده است و حتی جدیدترین پرچم‌دارانش یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از حسگر انگشت در قاب پشتی استفاده می‌کنند. با توجه به این گزارش، انتظار داریم Galaxy Note 9 به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده باشد.

لازم به‌ذکر است که توسعه Galaxy Note 9 به این دلیل آغاز شده تا جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ با آیفون‌های 2018 اپل رقابت کند؛ همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، اپل امسال از دو گوشی آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی رونمایی خواهد کرد که در ماه سپتامبر ارائه می‌شوند. به همین جهت، سازنده کُره‌ای به دنبال آماده‌سازی برای رقابت با جدیدترین پرچم‌داران شرکت اپل است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)