خانهاخبار
Huawei Enjoy 8 معرفی شد؛ تلفیق زیبایی و کارآیی

Huawei Enjoy 8 معرفی شد؛ تلفیق زیبایی و کارآیی

هوآوی در یک مراسم خبری در چین، گوشی‌های جدیدش را با نام تجاری Enjoy 8، Enjoy 8e و Enjoy 8 Plus معرفی کرده است؛ تمامی مدل‌ها نمایشگر 18:9 و دوربین دوگانه دارند.
۱۳۹۷/۱/۱۱

دو روز پس از رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار P20 و P20 Pro توسط هوآوی در یک مراسم اختصاصی در پاریس، فرانسه این شرکت مراسم خبری دیگری را در چین معرفی کرده است تا گوشی‌های میان‌رده جدیدش را معرفی نماید. هوآوی به‌تازگی از سری گوشی‌های Enjoy 8 به صورت رسمی معرفی کرده است؛ با اینکه در ظاهر به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوآوی جدید هستند، دو مدل از آن‌ها تحت نام تجاری دیگری توسط این شرکت چینی معرفی شده است.

بزرگ‌ترین مدل میان گوشی‌های جدید هوآوی، Enjoy 8 Plus نام دارد که اخیراً با نام تجاری Huawei Y9 2018 در تایلند عرضه شده است. مدل معمولی یعنی Huawei Enjoy 8 نیز با نام تجاری Y7 Prime 2018 به فروش می‌رسد. به همین جهت، تنها مدل کاملاً جدید گوشی Enjoy 8e است که تاکنون در هیچ بازاری به صورت رسمی معرفی نشده است.

image

تمامی گوشی‌های جدید از سری Enjoy 8 هوآوی، به دوربین دوگانه و نمایشگر 18:9 مجهز شده‌‍اند. گوشی Enjoy 8 Plus به صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شده است؛ در مقابل، Enjoy 8 نیز از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‌گیرد. مدل Enjoy 8e که تنها گوشی کاملاً جدید از سری Enjoy 8 محسوب می‌شود، با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن HD همراه شده است.

گوشی Enjoy 8 Plus از پردازنده Kirin 659 با هشت هسته پردازشی بهره می‌گیرد؛ این در حالی است که Enjoy 8 با تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 430 کوالکام ارائه می‌شود. مدل Enjoy 8e نیز با پردازنده اسنپدراگون 430 کوالکام همراه شده است که هشت هسته پردازشی دارد؛ شرکت هوآوی معمولاً گوشی‌های جدید خود را با تراشه ساخت HiSilicon ارائه می‌دهد و حتی گزارش‌هایی مبنی بر افزایش محصولات هوآوی با پردازنده اختصاصی این شرکت در سال 2018 وجود داشت. 

image

گوشی Enjoy 8 Plus در دو نسخه با 3 و 4 گیگابایت رم ارائه می‌شود؛ این دو مدل به ترتیب 32 و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. از سوی دیگر، Huawei Enjoy 8 با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. نسخه Enjoy 8e نیز با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری خواهد بود. تمامی گوشی‌های سری Enjoy 8 از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های جدید هوآوی به دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی (مدل Enjoy 8 Plus) و دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی (مدل Enjoy 8 و Enjoy 8e) مجهز شده‌اند و می‌توانند فیلم‌های صحنه آهسته با رزولوشن 1080p به ثبت برسانند. برای عکاسی سلفی نیز از سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی (مدل Enjoy 8 Plus)، سنسور 8 مگاپیکسلی (مدل Enjoy 8) و سنسور 5 مگاپیکسلی (مدل Enjoy 8e) استفاده شده است. سنسور 2 مگاپیکسلی که در دوربین اصلی گوشی‌های جدید هوآوی به کار گرفته شده است، ثبت تصاویر با افکت بوکه را امکان‌پذیر می‌‍کند.

image

گوشی‌های جدید هواوی با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی همراه شده‌اند و ظرفیت باتری آن‌ها حداکثر 4000 و حداقل 3000 میلی‌آمپر ساعت است؛ مدل Enjoy 8 Plus از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و مدل Enjoy 8 و Enjoy 8e با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌شوند.

هوآوی گوشی Enjoy 8، انجوی 8e و Enjoy 8 را به ترتیب با قیمت 270 دلار، 175 دلار و 207 دلار راهی بازار خواهد کرد. تمامی این مدل‌ها به رنگ آبی، طلایی، صورتی یا مشکی قابل خریداری خواهند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سامی

۱۳۹۷/۱/۱۳
فارغ از بازار چین افزایش فروش محصولات هواوی در اروپا رشد سریعی رو داره طی میکنه بزرگترین بازار فروش هواوی بعد چین در اروپا و اسیا هستش. خیلی از متعصبین بدون اطلاع دلایل موففیت اگاوی رو بازار چین میدونن .با اتکای صرغ به یک بازار داخلی هیچ شرکتی نمیتونه رشد پایدار در چندین سال داشته باشه و جهانی باشه .دلیل موفقیت هواوی نسبت به شیاووممی و اوپو و ویوو و وان پلاس این هستس که فروش زیادی در اروپا و اسیا اکثر کشورهای جهان داره .گوشیهای هوادی بعد از چین بیشترین پیش فروش رو در اروپا هر سال به ثبت میرسونن.
این نکته رو جهت اطلاع متعصبین سایر برندها میگم .بدون کیفیت و بدون نواوری و بدون تلاش و بدون هزینه موففیت و رشد به دست نمیاد
موفقیت و رشد اتفاقی نیست .