خانهاخبار
طبق تصویر رندر شده OnePlus 6؛ جک هدفون حذف نخواهد شد!

طبق تصویر رندر شده OnePlus 6؛ جک هدفون حذف نخواهد شد!

تصویری که اخیراً از گوشی OnePlus 6 منتشر شده است، عرضه آن‌را با جک هدفون و دوربین دوگانه تأیید می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۱۰

به‌نظر می‌رسد با وجود گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه OnePlus 6 با طراحی نزدیک به OPPO R15، شرکت OnePlus تصمیمی برای عرضه گوشی جدیدش با طراحی نزدیک به گوشی‌های OPPO ندارد! تصویر تازه منتشر شده، حاکی از آن است که جانشین OnePlus 5T با طراحی متفاوتی عرضه خواهد شد.

یک افشاگر معروف از کاربران برای نمایش پرچم‌دار جدید OnePlus، نظرسنجی کرده بود و نزدیک به 90 درصد از کاربران به فاش کردن طراحی OnePlus 6 رأی داده بودند! به همین جهت، طراحی این گوشی به نمایش گذاشته شد. تصویر فاش شده، حاکی از آن است که شرکت OnePlus برای طراحی پرچم‌دار 2018 خود از OPPO و محصولاتش تبعیت نخواهد کرد و طراحی اختصاصی را برای OnePlus 6 درنظر گرفته است.

image

تصویر فاش شده از گوشی OnePlus 6

باید اشاره کرد که در تصویر ارائه شده، جزئیات کاملاً زیادی پیرامون OnePlus 6 ارائه نمی‌شود زیرا تنها بخشی از قاب پشتی به نمایش گذاشته شده است. با این‌حال، مشاهده می‌شود که جانشین OnePlus 5T به جک هدفون مجهز خواهد بود و از یک هدفون در لبه‌ی پایین گوشی بهره می‌گیرد. شرکت OnePlus، جدیدترین پرچم‌دار خود را با درگاه USB Type-C ارائه می‌دهد.

در تصویری که اخیراً منتشر شده، به‌نظر می‌رسد قاب پشتی گوشی OnePlus 6 از جنس چوپ باشد؛ احتمالاً این مدل به صورت محدود توسط OnePlus عرضه خواهد شد. سال گذشته میلادی نیز نسخه مخصوص گوشی OnePlus 5T عرضه شد که رنگ سفید دارد.

همان‌طور که مشاهده می‌شود، گوشی OnePlus 6 فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر است؛ شرکت OnePlus، پرچم‌دار آینده خود را با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی ارائه می‌دهد. سنسور اثرانگشت با طراحی بیضی‌شکل در قاب پشتی دیده می‌شود؛ OnePlus 5T از حسگر اثرانگشت مدور در پنل پشتی استفاده می‌کند.

image

نمونه آزمایشی فاش شده از گوشی OnePlus 6

به‌نظر می‌رسد جدیدترین پرچم‌دار OnePlus با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد؛ دوربین دوگانه با چینش عمودی در قاب پشتی جای گرفته است. در نسل‌ قبل از دوربین دوگانه با چینش افقی استفاده شده بود. با اینکه تصویر تازه منتشر شده، تأیید نشده است؛ طراحی گوشی با نمونه آزمایشی OnePlus 6 هم‌خوانی دارد. به همین جهت، بعید نیست اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشد.

انتظار می‌رود پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus به نمایشگر 6.23 اینچی FHD+ مجهز شده باشد؛ این گوشی در بالای صفحه‌نمایش خود، بریدگی خواهد داشت و البته حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز حفظ شده است. OnePlus 6 پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد که هشت هسته پردازشی برای آن درنظر گرفته شده است؛ بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار جدید از جمله Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کنند.

همچنین انتظار داریم OnePlus 6 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شود که عملکرد دوربین را بهبود دهد؛ در سال 2018، بسیاری از شرکت‌ها روی بهبود دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود تمرکز کرده‌اند و جانشین OnePlus 5T از این موضوع مستثنی نخواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)