خانهاخبار
بنچمارک Galaxy Note 9 در GeekBench؛ شش گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845

بنچمارک Galaxy Note 9 در GeekBench؛ شش گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845

پرچمدار جدید Galaxy Note 9 سامسونگ در بنچمارک Geekbench فاش شده است؛ این مدل، سیستم‌عامل اندروید 8.1 را اجرا می‌کند.
۱۳۹۷/۱/۱۰

یک گوشی جدید سامسونگ که گمان می‌رود پرچم‌دار آینده این شرکت باشد، به‌تازگی در بنچمارک Geekbench فاش شده است؛ مدل رؤیت شده، SM-N960U است که با توجه به روند نام‌گذاری نسخه‌های پیشین سری Galaxy Note، احتمالاً با نام تجاری Galaxy Note 9 رونمایی خواهد شد.

گوشی که در این آزمون مورد بررسی گرفته است، سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو را اجرا می‌کند؛ انتظار داریم نسخه‌ای از رام Samsung Exprience روی فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ اجرا شود. لیست مشخصات فاش شده، همچنین می‌تواند تأیید کند که این مدل به شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ ظاهراً یک گیگابایت از حافظه رم به برنامه‌های سیستمی اختصاص یافته است.

پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی که بر مبنای فرآیند پردازش 10 نانومتری توسعه یافته است، قدرت جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ از سری Galaxy Note 9 را تأمین می‌کند. باید اشاره کرد که نسخه‌های اسنپدراگون پرچم‌داران سامسونگ، معمولاً در ایالات متحده، چین و کانادا به فروش می‌رسد و Galaxy Note 9 نیز احتمالاً با این پردازنده به صورت محدود عرضه خواهد شد. لازم به‌ذکر است که سری Galaxy S9 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در این بازارها عرضه می‌شود.

image

شرکت سامسونگ، توسعه Firmware پرچم‌دار جدیدش یعنی Galaxy Note 9 را آغاز کرده است و انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی، طراحی این مدل نهایی شود. سامسونگ معمولاً تا پنج ماه پیش از معرفی رسمی، مشخصات پرچم‌دارانش را نهایی می‌کند اما مشخصات نهایی Galaxy Note 9 هنوز مشخص نشده است. ظاهراً سامسونگ به شدت در تلاش است تا بتواند حسگر اثرانگشت را در پرچم‌دار آینده خود با صفحه‌نمایش ادغام کند. 

نسل جدید فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ به یک باتری 3850 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود؛ همچنین Bixby 2.0 روی این مدل اجرا می‌شود. DJ Koh، رئیس موبایل سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 به عرضه پرچم‌دار آینده این شرکت با Bixby 2.0 اشاره کرده بود؛ جدیدترین نسخه از بیکسبی، می‌تواند بدون نیاز به تکرای جمله Hi, Bixby قابل استفاده باشد یا براساس صدای هر کاربر، دستورات اختصاصی را اجرا نماید. در حال‌حاضر، شرکای سامسونگ در حال ارزیابی Bixby 2.0 هستند تا اشکالات آن در زمان عرضه برطرف شود؛ این سازنده مدعی است که در نسخه قبل، تنها به دنبال عرضه سریع‌تر Bixby بوده و همین موضوع باعث شده است تا نتواند قابلیت جدیدی را برای دستیار صوتی جدید خود توسعه دهد. 

باید اشاره کرد که شعبه «کلمبیا» سامسونگ، نام تجاری Note 9 را به ثبت رسانده است؛ نام تجاری به ثبت رسیده، برای گوشی‌های هوشمند است. از نظر طراحی، Galaxy Note 9 تفاوت چشمگیری با نسب قبل نخواهد داشت؛ این مدل از همان طراحی Infinity Display پرچم‌دار Galaxy Note 8 بهره خواهد برد. 

 شرکت سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچم‌دار سری Galaxy Note را در نمایشگاه IFA یا پیش از برگزاری آن، معرفی می‌کند؛ البته Galaxy Note FE که نسخه بهبود یافته Galaxy Note 7 محسوب می‌شود، از این قاعده پیروی نکرده است. در مجموع، انتظار داریم Galaxy Note 9 به صورت رسمی در ماه اوت یا سپتامبر معرفی شود. همچنین انتظار داریم در تابستان آینده، سامسونگ از ساعت‌مچی هوشمند Gear S4 رونمایی کند. 

شما چه انتظاراتی از Galaxy Note 9 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۳
انتظاری از سامسونگ نمیشه داشت یه فبلت کپی اس نه خواهد بود که یه کم سنسور اثرانگشتش پایین تر یا بالاتر از نسل قبل خواهد بود یه کم رمشم افزایش میده که تغییری داده باشه باتریشم شاید چند میلی آمپر افزایش بده برای نوت ده هم همین تغییرات با یه کم افزایش طول گوشی همراه خواهد بود...