خانهاخبار
گوشی پرچمدار LG G7 در تصاویر رندری به نمایش گذاشته شد

گوشی پرچمدار LG G7 در تصاویر رندری به نمایش گذاشته شد

یک سازنده کیس با نام Olixar، تصاویر رندر شده گوشی پرچمدار LG G7 را به نمایش گذاشته است؛ این مدل به تبعیت از روند جدید بازار در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد.
۱۳۹۷/۱/۱۰

شرکت ال‌چی، رونمایی از گوشی پرچمدار جدید خود را به زمان دیگری موکول کرده است و به همین جهت، جانشین LG G6 به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نشد. این سازنده به جای رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار خود که با نام تجاری LG G7 عرضه خواهد شد، نسخه ارتقا یافته LG V30 را معرفی کرد که LG V30S ThinQ نامیده می‌شود؛ این گوشی به شش گیگابایت رم مجهز شده است و قابلیت‌هایی به واسطه هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

image

با این‌حال، گفته شده بود که شرکت ال‌جی، جدیدترین پرچم‌دار خود را در نمایشگاه MWC 2018 به صورت مخفیانه به نمایش گذاشته است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، گوشی LG G7 Neo توسط این شرکت کُره‌ای در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شده است و این مدل به تبعیت از روند جدید بازار در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد؛ البته برخلاف آیفون 10، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نشده است و حاشیه نسبتاً باریکی در پایین نمایشگر دیده می‌شود. 

به‌تازگی نیز، Olixar - سازنده کیس - تصاویر رندر شده‌ گوشی LG G7 را منتشر کرده است که این مدل را درون کیس به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که مشاهده می‌شود، در بالای صفحه‌نمایش بریدگی وجود دارد و در پنل پشتی گوشی نیز از دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده شده است تمامی پرچم‌داران اخیر LG از جمله LG V30 و LG G6 از دوربین دوگانه با چینش افقی بهره می‌گیرند.

image

مدتی پیش، اعلام شد که گوشی LG G7 در دو نسخه با نمایشگر LCD و OLED عرضه خواهد شد؛ ظاهراً مدل LCD به دلیل تولید محدودیت پنل‌های OLED توسط ال‌جی، به صورت محدود عرضه می‌شود. با این‌‍حال در آخرین شایعه به‌دست آمده، به این موضوع اشاره نمی‌شود؛ حتی اطلاعاتی پیرامون قیمت گوشی LG G7 نیز منتشر نشده است.

برطبق شایعات، گوشی LG G7 در اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه مه (May) در کُره جنوبی عرضه خواهد شد و بیشتر از 80 یورو نسبت به نسل قبل قیمت‌گذاری شده است؛ به همین جهت، انتظار داریم جدیدترین پرچم‌دار LG با قیمت نزدیک به 700 یورو عرضه شود.

گفته می‌شود گوشی LG G7 از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی LG V30s ThinQ بهره خواهد برد؛ هرچند، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به جای اسنپدراگون 835 به آن قدرت می‌دهد. لازم به‌ذکر است که احتمالاً نسخه Plus پرچم‌دار جدید ال‌جی با حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر عرضه خواهد شد.

image

لازم به‌ذکر است که Notch گوشی LG G7 را می‌توان مخفی کرد؛ شرکت کُره‌ای مانند هوآوی به کاربران حق انتخاب می‌دهد با نمایش رنگ مشکی، فضای اطراف Notch را مخفی کنند.

در حال‌حاضر، گوشی‌های دیگری نیز با Notch در دست توسعه قرار دارد؛ شیائومی گوشی Mi 7 را با بریدگی در بالای نمایشگر توسعه می‌دهد. همچنین شرکت OnePlus نیز در حال توسعه جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی OnePlus 6 است که در بالای نمایشگر خود، بریدگی دارد. HTC نیز در حال توسعه یک گوشی میان‌رده با نام U12 Life است که در بالای نمایشگر خود بریدگی دارد. شرکت‌های مطرح دیگر از جمله OPPO و Vivo نیز محصولاتی را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده‌اند؛ همچنین هوآوی از جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی P20 و P20 Pro با بریدگی در بالای نمایشگر رونمایی کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۴
مفتش گرونه بوت لوپ میشه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۱۰
G7 ال‌جی را سربلند می‌کنه?