خانهاخبار
پرچمدار Galaxy Note 9 در وبسایت رسمی سامسونگ فاش شد!

پرچمدار Galaxy Note 9 در وبسایت رسمی سامسونگ فاش شد!

فهرست مشخصات پرچمدار Galaxy Note 9 در وب سایت رسمی سامسونگ در برخی کشورها دیده شده است. این صفحه چند دقیقه بعد از دسترس خارج شده است اما برخی خبرنگاران موفق شده‌اند تصویرش را ثبت کنند.
۱۳۹۷/۱/۱۰

یک گوشی مرموز با شناسه SM-N960U که به نظر می‌رسد همان فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 باشد، پیش از آنکه انتظارش را داشته باشیم در وب‌سایت رسمی سامسونگ در برخی کشورها دیده شده است. همین مدل همچنین چند روز پیش در ابزار بنچمارک Geekbench دیده شد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌برد. همان‌طور که می‌دانید، دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ چند هفته پیش در دو نسخه با پردازنده‌های متفاوت معرفی شدند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که سامسونگ همین روند را در تولید Galaxy Note 9 هم در پیش بگیرد و نسخه کوالکام اسنپ‎دراگون 845 آن را وارد بازارهای چین، آمریکا و کانادا کند. این استراتژی از سال 2015 و با معرفی Galaxy Note 5 از سوی سامسونگ اجرا شده است و حدس می‌زنیم که همچنان ادامه داشته باشد.

image

به نظر می‌رسد که صفحه‌های وب‎سایت‌های سامسونگ در کشورهای مختلف حالا مشخصات SM-N960U را از محتوای خود حذف کرده باشند اما بسیاری از خبرگزاری‌ها در همان لحظات اول موفق شدند تصویر اسکرین شات از این صفحه‌ها تهیه کنند و وبلاگ تکنولوژی رومانیایی Androidru هم اولین وب‌سایتی بود که خبر آن را به همراه تصویرش منتشر کرد. در این تصویر شاهد هستیم که Galaxy Note 9 قرار است مانند سایر نسخه‌های قبلی سری Note با قلم استایلوس S و سری قابل تعویض معرفی شود. در فهرست مشخصاتی که توسط ابزار Geekbench منتشر شد هم اشاره شده بود که این گوشی 6 گیگابایت رم دارد و از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه نسخه تازه پوسته اختصاصی Samsung Experience به صورت پیش فرض بهره می‌برد. نسخه جهانی Galaxy Note 9 هم که انتظار می‌رود با پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ به بازار راه یابد، با شناسه SM-N960F شناخته می‌شود.

image

همان طور که دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus بسیار شبیه نسل قبلی به نظر می‌رسند، فبلت Galaxy Note 9 هم ممکن است شبیه Galaxy Note 8 طراحی شود. انتظار می‌رود که این غول تکنولوژی پرچمداران سال آینده خود را با تغییرات چشمگیر نسبت به نسل‌های قبلی معرفی کند و اولین پرچمدار سال 2019 هم احتمالا Galaxy S10 خواهد بود. شایعه شده است که فبلت Galaxy Note 9 سامسونگ با باتری بزرگ 3850 میلی آمپر ساعتی معرفی می‌شود و حسگر اثرانگشت آن هم احتمالا زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد؛ هرچند که کمپانی سامسونگ مدتهاست در تلاش است به این تکنولوژی دست یابد اما به خاطر مشکلات فنی هنوز موفق نشده است. همچنین انتظار می‌رود که Galaxy Note 9 هم مانند نسل قبلی تا اواخر تابستان و احتمالا در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود. این نمایشگاه 31 اوت آغاز می‌شود و از طرفی شایعه شده است که روند پیش تولید قطعات این گوشی حدودا 2 ماه پیش از آنچه انتظارش را داریم آغاز می‌شود. به همین خاطر برخی کارشناسان پیش بینی می‌کنند که گوشی مذکور ممکن است حتی در ماه ژوئیه و زودتر از موعد مورد انتظار رونمایی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الو بانک

۱۳۹۷/۱/۱۱
اس 9 قلمدار