خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 11.3 با ویژگی‌های تازه منتشر شد

نسخه نهایی iOS 11.3 با ویژگی‌های تازه منتشر شد

اپل سرانجام نسخه نهایی سیستم عامل iOS 11.3 را منتشر کرد. بسیاری از باگ‌های رایج قبلی با نصب این نسخه رفع می‌شوند و برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه هم به دستگاه اضافه می‌شوند.
۱۳۹۷/۱/۱۰

شایعه شده بود که کمپانی اپل قصد دارد نسخه نهایی سیستم عامل iOS 11.3 خود را 27 مارس ( 7 فروردین) در رویداد رسمی خود معرفی و منتشر کند اما این پیش بینی محقق نشد. از طرفی این غول تکنولوژی چند محصول تازه را ازجمله تبلت iPad 9.7 (2018) در این رویداد رسما معرفی کرد و نسخه نهایی iOS 11.3 را هم تنها یک روز پس از برگزاری رویداد اختصاصی مذکور برای همان مدل تبلت تازه منتشر کرد.

image

اولین سری سفارش‌های iPad 9.7 (2018) قرار است تا آخر هفته برای خریداران ارسال شوند. بدین ترتیب اولین کاربران این آیپد تازه قادر خواهند بود iOS 11.3 را به صورت دستی روی دستگاه هوشمند خود جستجو و دریافت کنند. برای این کار باید در منوی تنظیمات به General و سپس Software Updates بروید تا بتوانید تازه‌ترین نسخه نرم افزاری به روزرسانی را دریافت کنید.

این آپدیت هم‌اکنون برای تمام دستگاه‌هایی که از آی‌اواس ۱۱ پشتیبانی می‌کنند منتشر شده و کاربران می‌توانند از مسیر مذکور اقدام به نصب آن نمایند.

می‌توان ادعا کرد که نسخه iOS 11.3 مهم‌ترین به روزرسانی در iOS 11 به شمار می‌رود چراکه قرار است مشکلات متعددی را با خود رفع کند. برخی از این مشکلات شامل باگ‌های امنیتی هستند که باعث می‌شوند دستیار هوشمند Siri بتواند پیام‌های شخصی و خصوصی را هم با صدا بخواند. این نسخه تازه همچنین امکانات مفید بیشتری در زمینه مدیریت باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری درباره جزئیات عملکرد آن بخوانند. iOS 11.3 همچنین ARKit 1.5 و چند ویژگی دیگر را مانند انیموجی‌های تازه و همچنین امکان لغو کاهش سرعت پردازنده داخلی در آیفون‌های قدیمی با خود به همراه دارد.

image

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی اپل مدتی قبل به خاطر اقدامش در جهت کاهش سرعت پردازنده داخلی گوشی‌های آیفون شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت و برخی کاربران هم از آن شکایت کردند. همین موضوع باعث شد اپل به فکر بیفتد و به صورت عمومی از همه کاربران عذرخواهی کند. کاربران گوشی‌های آیفون 6 و مدل‌های بعد از آن حالا می‌توانند باتری قدیمی گوشی خود را با پرداخت هزینه اندکی در نمایندگی‌های رسمی اپل تعویض کنند. از طرفی امکان لغو کاهش سرعت پردازنده در iOS 11.3 باعث می‌شود برخی کاربران با فعال کردنش با خاموش شدن آیفون خود مواجه شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱/۱۴
سلام گوشیم ایفون 7 هستش با ios 10 دوستانی که میگن این آپدیت خوبه و پشیمون نمیشم اگر آپدیت کنم ، از نظر هنگ و باتری و ... (+ بدن) دوستانی که میگن خوب نیست و هنوز مشکلات اساسی داره و آپدیت نکنم ( _ بدن ) رای گیری کنیم که به همه کمک بشه خیلی ممنون

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۱
من دیروز آپدیت کردم نزدیک یک ساعت طول کشید با اینکه چیزی برای کاهش مصرف باتری اپل اعلام نکرده گوشی من مصرفش پایین اومده برای سلامت باتری هم مال منو نودوهشت زد موارد دیگه رو تغییری از دیشب که متوجه نشدم در ضمن گوشیمم آیفون ۷هست

Arta

۱۳۹۷/۱/۱۰
اپدیت کنی اذیت میشی

Arta

۱۳۹۷/۱/۱۰
اصلا آپدیت نکن همون نسخه خیلی بهتره

آرمین_2050

۱۳۹۷/۱/۱۰
لطفا اگه کسی آیفون 7 داشته که به این نسخه 11.3 آپدیت کرده بیاد بگه چطور شده ؟ مخصوصا باتری ؟
من هنوز 10.3.3 رو دارم