خانهاخبار
OnePlus 6 در گیک‌بنچ؛ رقیب Galaxy S9 در راه است!

OnePlus 6 در گیک‌بنچ؛ رقیب Galaxy S9 در راه است!

گوشی پرچمدار OnePlus 6 در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است و با توجه به نتایج به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد این گوشی قدرت سخت‌افزاری بالاتری در مقایسه با Galaxy S9 Plus سامسونگ داشته باشد!
۱۳۹۷/۱/۹

شرکت OnePlus، گوشی‌های پرچم‌دار خود را با مشخصات سخت‌افزاری خیره‌کننده و قیمت رقابتی ارائه می‌دهد؛ به‌طوری‌که از گوشی‌های هوشمند این شرکت با لفظ «قاتل پرچم‌دار» یاد می‌شود. گوشی‌هایی که این شرکت چینی توسعه می‌دهد، همان قدرت سخت‌افزاری را ارائه می‌دهند که پرچم‌داران سازندگان دیگر ارائه خواهند داد؛ البته پرچم‌دار OnePlus قیمت بسیار کم‌تری دارد.

شرکت چینی، احتمالاً به‌زودی گوشی پرچم‌دار خود را به بازار عرضه خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون OnePlus 6 وجود داشته باشد. در جدیدترین شایعه فاش شده، گوشی جدید OnePlus با شماره مدل NS NS P7819 در آزمون گیک‌بنچ لو رفته است؛ نمونه فاش شده از شش گیگابایت رم بهره می‌گیرد و به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز شده است. پردازنده مذکور به گوشی‌های مختلفی از جمله Galaxy S9 سامسونگ، Xperia XZ2 سونی و Xiaomi Mi Mix 2S قدرت می‌دهد و سازندگان دیگر از جمله LG و HTC برای عرضه گوشی پرچم‌دار خود با این پردازنده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

image

بنچمارک OnePlus 6

گوشی OnePlus 6 موفق شده است در آزمون گیک‌بنچ در بررسی تک هسته پردازشی و تمامی هسته‌های پردازشی فعال، 2535 و 8632 امتیاز به‌دست آورد. برای مقایه، باید اشاره کرد که Galaxy S9 Plus سامسونگ با شش گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، موفق به کسب 2397 و 8286 امتیاز در آزمون گیک‌بنچ شده است.

image

بنچمارک Galaxy S9 (نسخه اسنپدراگون 845)

باید اشاره کرد که شرکت OnePlus، نسخه‌های دیگری از گوشی پرچم‌دار 2018 خود را یعنی OnePlus 6 ارائه خواهد داد؛ انتظار داریم این گوشی با هشت گیگابایت رم نیز به بازار عرضه شود. مدتی پیش اعلام شده بود که جدیدترین پرچم‌دار OnePlus با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، نزدیک به 700 دلار قیمت خواهد داشت. 

شرکت OnePlus گوشی جدیدش را با نمایشگر 6.28 اینچی از نوع OLED ارائه خواهد داد؛ رزولوشن صفحه‌نمایش به دلیل افزایش ابعاد نمایشگر در مقایسه با OnePlus 5، افزایش یافته اما نسبت به OnePlus 5T شاهد تغییر چشمگیری در رزولوشن نمایشگر نیستیم. به همین جهت، گمان می‌رود گوشی OnePlus 6 به نمایشگری با رزولوشن FHD+ مجهز شده باشد.

image

مدل آزمایشی گوشی OnePlus 6

پرچمدار 2018 شرکت OnePlus همچنین با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه خواهد شد؛ این سازنده با حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر، از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش استفاده کرده است تا بتواند دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه را در پنل جلوی گوشی جای دهد. طراحی گوشی OnePlus 6 مانند جدیدترین گوشی‌ رده‌بالای شرکت OPPO یعنی OPPO R15 خواهد بود؛ به همین جهت، انتظار داریم حاشیه‌ی پایین نمایشگر در جانشین OnePlus 5T حفظ شده باشد.

شایعه شده است پرچم‌دار OnePlus 6 با دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار داریم این مدل به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده باشد؛ آخرین تصاویر فاش شده، به عرضه OnePlus 6 با حسگر اثرانگشت در پنل پشتی اشاره دارد. البته ممکن است مطابق با گمانه‌زنی‌های گذشته، این گوشی به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز شده باشد. شرکت OnePlus، همچنین گوشی جدیدش خود را با پنل پشتی از جنس شیشه عرضه خواهد کرد؛ در مدل‌های قبلی، پنل پشتی گوشی از جنس آلومینیوم بود اما این روند با عرضه OnePlus 6 تغییر پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱/۹
وان پلاس به هیچ وجه با سامسونگ قابل مقایسه نیست
وان پلاس ۶ از هر نظر از گلکسی اس۹ بهتره اینو مطمئن باشید
همین وان پلاس ۵تی رو اگه بیارن یه اسنپدراگون ۸۴۵ روش بزارن دوبرابر اس۹ پلاس بیشتر امتیاز میگیره
وان پلاس جنگجوی شکست ناپذیره...
باهاش کار کنید متوجه منظورم میشید

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۹
هر چی از خدا آمد خوش آمد

samuel1987

۱۳۹۷/۱/۹
گلکسی s9 plus نسخه جهانی به همراه پلتقرم اختصاصی سامسونگ exynos 9810 با اختلاف کم بعد از پلت فرم اپل A11 بالاترین سرعت و قدرت و امتیاز گیگبنچ را آورده حتی نسبت به نسخه snapdragon 845 خودش