خانهاخبار
نسل چهارم اپل واچ با طراحی جدید تا پاییز امسال معرفی می‌شود

نسل چهارم اپل واچ با طراحی جدید تا پاییز امسال معرفی می‌شود

اپل قصد دارد سه آیفون تازه در پاییز سال 2018 معرفی کند. گزارش تازه‌ای منتشر شده است که ادعا می‌کند Apple Watch 4 هم احتمالا با طراحی تازه در کنار این گوشی‌ها رونمایی می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۹

اپل احتمالا قصد دارد نسل تازه ساعت‌های هوشمند خود را به نام Apple Watch 4 به زودی معرفی کند. بر اساس پیش بینی مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد موسسه KGI، این ساعت‌ها ممکن است تا پاییز سال 2018 با صفحه نمایش بزرگتر و طراحی تازه رونمایی شوند.

این ساعت‌های هوشمند تازه از طراحی تازه بهره می‌برند و علاوه بر باتری قدرتمندتر با طول عمر بیشتر، قابلیت‌های پایش سلامت و تندرستی‌شان هم بهبود یافته است. تحلیل گر مذکور ادعا می‌کند اندازه صفحه نمایش در نسل چهارم ساعت‌های هوشمند اپل حدودا 15% نسبت به نسل قبلی افزایش می‌یابد اما در بیانیه او به احتمال کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش اشاره نشده است و نمی‌دانیم افزایش اندازه پنل الزاما منجر به کاهش حاشیه‌های آن هم می‌شود یا تنها قرار است بدنه ساعت تازه بزرگ‌تر طراحی شود.

image

تأثیر کلی طراحی تازه و افزایش امکانات پایش سلامت در Apple Watch 4 و همچنین احتمال کاهش قیمت فروش نسخه‌های قدیمی باعث شده است تحلیل گر موسسه KGI پیش بینی کند که کمپانی اپل می‌تواند در سال 2018 تعداد 22 تا 24 میلیارد ساعت هوشمند Apple Watch بفروشد و نرخ فروش این گجت هوشمندش نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی مواجه شود. این موسسه همچنین انتظار دارد که فروش Apple Watch در بازه زمانی طولانی‌تر تا 50 میلیارد عدد سالانه هم افزایش یابد.

احتمال معرفی در پاییز بدین معنیست می‌توانیم انتظار داشته باشیم اپل Apple Watch 4 را در کنار آیفون‌های تازه در ماه سپتامبر رونمایی کند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که گزارش پیش رو از اولین خبرهایی است که درباره ساعت هوشمند Apple Watch 4 منتشر می‌شود و اگر کمپانی اپل واقعا آن را در دست توسعه داشته باشد، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره آن در آینده نزدیک منتشر شود. موسسه KGI سالهاست که شایعه‌های معتبری درباره محصولات اپل منتشر می‌کند و اغلب پیش بینی‌هایش به حقیقت می‌پیوندند. به همین خاطر گزارش پیش رو که به نقل از تحلیل گر ارشد این موسسه منتشر شده هم برای ما معتبر است اما همچنان پیشنهاد می‌کنیم که منتظر انتشار خبرهای تکمیلی در این باره بمانید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیرضا.ح

۱۳۹۷/۱/۱۸
میلیون رو به اشتباه میلیارد نوشتن

Reza Firouzbakht

۱۳۹۷/۱/۹
iOS 11.3 اومد خبرشو بزارین

مهدی

۱۳۹۷/۱/۹
کمپانی اپل می‌تواند در سال 2018 تعداد 22 تا 24 میلیارد ساعت هوشمند Apple Watch بفروشد
مگه جمعیت جهان چقدر هست که این مقدار ساعت میخواد بفروشه؟
یعنی هر کس ۳تا ساعت باید بخره فکر کنم