خانهاخبار
رئیس جدید موتورولا مشخص شد؛ معرفی Moto G6 در ماه آینده

رئیس جدید موتورولا مشخص شد؛ معرفی Moto G6 در ماه آینده

شرکت موتورولا، آخرین تغییرات را در هیئت مدیره خود اعلام کرده است؛ ظاهراً سری گوشی‌های Moto G6 در ماه آوریل معرفی خواهند شد.
۱۳۹۷/۱/۸

شرکت موتورولا که اکنون به تصاحب لنوو درآمده، در روز دوشنبه جدیدترین تغییرات صورت گرفته در تیم مدیریت خود را اعلام کرده است. در یک پست رسمی در وب‌سایت موتورولا، این شرکت اعلام نموده Sergio Buniac به عنوان رئیس جدید شرکت موتورولا منصوب شده است؛ پیش‌تر، Aymar de Lencquesaing به عنوان سرپرست موتورولا فعالیت می‌کرد. آن‌طور که در پست رسمی شرکت موتورولا اشاره می‌شود، شرکت موتورولا توانسته است رتبه‌ی دوم را در بازار آمریکای لاتین به‌دست آورد. 

شرکت موتورولا همچنین افزوده است که اولین گوشی‌های هوشمند خود را برای سال 2018 در ماه آینده میلادی یعنی آوریل معرفی خواهد کرد. با توجه به اینکه گوشی‌های Moto G6 موتورولا اخیراً چندین‌بار فاش شده است، انتظار داریم این خانواده در ماه آوریل به صورت رسمی معرفی شود.

 در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های جدید موتورولا باید گفت Moto G6  به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD+ (در واقع، 1080 در 2160 پیکسل) مجهز شده است؛ تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام نیز به این گوشی قدرت می‌دهد و سه یا چهار گیگابایت رم، اجرای چندین برنامه را به صورت هم‌زمان ممکن خواهد ساخت؛ بسته به هزینه‌ای که برای گوشی Moto G6 پرداخت می‌کنید، خواهید توانست این گوشی را با سه یا چهار گیگابایت رم خریداری نمایید. 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید، برای ذخیره‌سازی محتوا در دسترس خواهید داشت. همچنین باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت برای این گوشی درنظر گرفته شده است. Moto G6 به دوربین دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز استفاده می‌کند.

image

گوشی Moto G6 Plus نیز با نمایشگر 5.93 اینچی راهی بازار خواهد شد و تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون 630 کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین می‌کند؛ این پردازنده به هشت هسته پردازشی مجهز شده است. انتظار داریم جدیدترین میان‌رده شرکت موتورولا که با پسوند Plus از سایر نسخه‌ها متمایز شده است، حداقل چهار گیگابایت رم داشته باشد.

اگر به دنبال گوشی با شارژدهی بهتر باشید، گوشی Moto G6 Play انتخاب مناسبی است زیرا باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ با این‌حال، شرکت موتورولا از تراشه ضعیف اسنپدراگون 430 کوالکام استفاده کرده است و نمایشگر آن رزولوشن پایین‌تری از مدل Moto G6 و Moto G6 Plus دارد.

گوشی‌های جدید Moto G6 موتورولا از حسگر اثرانگشت در پنل جلو بهره می‌گیرند؛ هرچند، مدل Play به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است. همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد، گوشی‌های جدید موتورولا اخیراً تأییدیه‌های مختلفی را به دست‌ آورده‌اند؛ به عنوان مثال، TENNA با گوشی Moto G6 موافقت کرده است.

 خانواده ارزان‌قیمت Moto E5 موتورولا نیز توسط این شرکت در حال توسعه است و به‌زودی معرفی خواهند شد. ظاهراً از این خانواده، سه گوشی Moto E5، Moto E5 Plus و Moto E5 Play توسعه یافته است.

انتظار داریم پرچمدار 2018 موتورولا یعنی گوشی Moto Z3 در تابستان 2018 به بازار عرضه شود. لازم به‌ذکر است که گوشی Moto X4 با مدل جدیدی جایگزین نخواهد شد؛ ظاهراً برنامه‌های این شرکت برای توسعه جانشین Moto X4 با نام تجاری Moto X5 متوقف شده است و این مدل هیچ‌گاه وارد بازار نمی‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)