خانهاخبار
قیمت و مشخصات OnePlus 6 فاش شد

قیمت و مشخصات OnePlus 6 فاش شد

رئیس OnePlus به‌تازگی به قیمت تراشه اسنپدراگون 845 برای استفاده در محصولات چینی اشاره کرده است و همین موضوع باعث شده تا گمان کنیم OnePlus 6 قیمت بسیار بالایی خواهد داشت!
۱۳۹۷/۱/۸

شرکت شیائومی، به‌تازگی از گوشی پرچمدار Mi Mix 2S رونمایی کرده است؛ این مدل با بهبودهای نرم‌افزاری زیادی همراه شده است اما بسیاری فکر می‌کنند که برگ برنده گوشی جدید شیائومی، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام آن است. در واقع، همان‌طور که توسط شیائومی وعده داده شده است؛ Mi Mix 2S اولین گوشی چینی محسوب می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام بهره می‌گیرد. اگر به خاطر داشته باشید، Xiaomi Mi 6 نیز اولین گوشی شیائومی بود که با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار شد.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که گوشی بعدی با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام کدام مدل است؟ به‌نظر می‌رسد OnePlus 6 به عنوان پرچم‌دار 2018 شرکت OnePlus، بعدی باشد.

image

بدون شک، جانشین OnePlus 5T که با نام تجاری OnePlus 6 عرضه خواهد شد، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام بهره خواهد گرفت. شرکت وان‌پلاس، همواره از جدیدترین تراشه‌های پرچم‌دار کوالکام برای محصولات خود استفاده می‌کند و OnePlus 6 از این موضوع مستثنی نخواهد بود. 

به‌تازگی، لی ژوئن - رئیس OnePlus - اعلام کرده است که استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام برای شرکت‌های چینی نزدیک به 500 یوآن هزینه به همراه دارد. این موضوع باعث شد تا بسیاری گمان کنند که گوشی Xiaomi Mi Mix 2S کم‌تر از 3000 یوآن (نزدیک به 480 دلار) قیمت داشته باشند. اما زمانی‌که صحبت از گوشی OnePlus 6 به میان می‌آید، تحلیل‌گران و مشتریان گمان می‌کنند که نسخه رده‌بالای آن با 8 و 256 گیگابایت نزدیک به 5000 یوآن (800 دلار) قیمت خواهد داشت.

لازم به‌ذکر است که موجودی گوشی OnePlus 5T در ایالات متحده به اتمام رسیده و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که عرضه نسل جدید آن یعنی OnePlus 6 بسیار نزدیک خواهد بود. پرچم‌دار بعدی که توسط شرکت OnePlus عرضه می‌شود، به دوربین دوگانه مجهز شده است و احتمالاً در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. این Notch که جای حاشیه‌ی بالای نمایشگر را گرفته است، به یک روند رایج در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده که با تعبیه آن، می‌توانند دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب را در پنل جلوی گوشی جای دهند.

image

پنل پشتی گوشی OnePlus 6 از جنس شیشه خواهد بود و خبری از عرضه این مدل با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر نیست! شرکت OnePlus از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی استفاده خواهد کرد؛ مانند دیگر پرچمدارانی که این شرکت چینی عرضه کرده است. انتظار داریم گوشی OnePlus 6 به دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی مجهز شده باشد؛ چینش سنسورهای دوربین در پنل پشتی به صورت عمودی خواهد بود و حسگر اثرانگشت نیز در پایین دوربین جای می‌گیرد.

باید اشاره کرد که OnePlus 6 با طراحی مانند OPPO R15 عرضه خواهد شد؛ دلیل این امر بدین جهت است که شرکت OnePlus و OPPO در واقع تحت تصاحب BBK Electronics هستند و شباهت گوشی‌های این دو سازنده چینی، بی‌دلیل نیست! به عنوان مثال، OnePlus 5T نیز به گوشی OPPO R11s شباهت داشت و OnePlus 5 نیز با طراحی مشابه با OPPO R11 عرضه شده بود.

شما چه انتظاری از جدیدترین پرچمدار OnePlus، یعنی گوشی OnePlus 6 دارید؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Hadi

۱۳۹۷/۱/۱۰
قیمتش معقول باشه بتونیم بخریم

مهرداد

۱۳۹۷/۱/۸
هیچ انتظاری ندارم همه دوربین دوگانه و با ناچ عرضه میشن و چیپ ۸۴۵

سهیل

۱۳۹۷/۱/۸
وان پلاس همیشه سخت افزار خوبی داشته اگه ضد اب هم باشه بدون شک گزینه خیلی خوبیه

مصطفی

۱۳۹۷/۱/۸
تنها مشکل OP5T کیفیت پایین دوربینه که با مشخصات اعلام شده فکر نمیکنم مشکل رو حل کرده باشه... ON5T همین الانم از سریعترین گوشی های دنیاس کاش بجای تراشه ۸۴۵ دوربین رو ارتقا میداد...

Soroosh

۱۳۹۷/۱/۸
باتری 3500 تا 4000 میلی آمپر ساعتی،پردازش گرافیکی بالا،دوربین خوب در شب