خانهاخبار
هوآوی Mate RS پورش دیزاین با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و سه دوربین معرفی شد

هوآوی Mate RS پورش دیزاین با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و سه دوربین معرفی شد

شرکت هوآوی با همکاری پورش دیزاین، فبلت گران‌قیمت Mate RS را رونمایی کرده است که نمایشگر 6 اینچی دارد.
۱۳۹۷/۱/۷

مشخص بود که هوآوی از گوشی‌های P20 و P20 Pro در رویداد خبری امروز خود رونمایی خواهد کرد؛ با این‌حال، نمی‌دانستیم که شرکت چینی برای رونمایی از محصولات پیشرفته‌تر با قیمت بسیار بالا برنامه‌ریزی کرده است. جدیدترین گوشی هوآوی که Mate RS پورش دیزاین نامیده می‌شود، با قابلیت‌های خلاقانه معرفی شده است.

image

هوآوی Mate RS را به تراشه Kirin 970 مجهز کرده است و این مدل، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد. گوشی جدید هوآوی مانند P20 Pro از سه دوربین در قاب پشتی بهره می‌گیرد که شامل سنسور 40 مگاپیکسلی است. در پنل جلوی گوشی نیز نمایشگر OLED با اندازه 6 اینچ و رزولوشن Quad HD+ جای گرفته است؛ در حالی‌که P20 Pro از صفحه‌نمایش OLED با رزولوشن FHD+ بهره می‌گیرد. هوآوی در زیر نمایشگر از حسگر اثرانگشت استفاده کرده است که می‌تواند هویت کاربران را با لمس صفحه‌نمایش احراز نماید؛ در پنل پشتی نیز از سنسور اثرانگشت دیگری استفاده شده است!

 این مدل برخلاف P20 Pro در بالای نمایشگر خود بریدگی ندارد؛ حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است و در پایین نمایشگر، لوگوی پورش دیزاین نامیده می‌شود. Mate RS همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ به همین جهت، قاب پشتی آن از جنس شیشه است و می‌توانید این فبلت گران‌قیمت را به دو رنگ مشکی و قرمز خریداری کنید.

image

فبلت گران‌قیمت Huawei Mate RS با قیمت 1695 یورو با شش گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و در صورت خرید مدل دیگر آن با 512 گیگابایت حافظه، باید 2095 یورو هزینه کنید. گوشی جدید Mate RS با رنگ قرمز، تنها در بازار چین به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

mehdi

۱۳۹۷/۱/۱۵
اقای mAhdi شما حتی به خودت زحمت ندادی که متن خبر رو کامل بخونی یا یه سرچ ساده توی نت بکنی .حسگر زیر صفحه نمایش توی عکس مشخص نیست اقای مهندس!!!

omid

۱۳۹۷/۱/۱۳
اقای مهدی یه ذره فکر کنی میفهمی دوتا حسگر داره به جا یکی

Mahdi

۱۳۹۷/۱/۱۱
اقای مهندس حسگر اثر انگشت این گوشی که تو قاب پشتی جا خوش کرده اگه تو عکس نگاه کنی متوجه میشی .یا این عکس مربوط به این گوشی نیست یا الکی نوشتن حسگر زیر صفحه نمایشه چون تو عکس دقیقا حسگر پشت گوشی زیر دوربیه...

رامتین امینی

۱۳۹۷/۱/۱۰
یه توضیحی در مورد کمپانی و برند porsche design بدم خدمت دوستان تا ابهاماتی که براشون نسبت به قیمت گذاری این برند هست براشون حل بشه
کمپانی آلمانی porsche design کمپانی تولید کننده انواع اکسسوری و محصولات لوکس در جهان هست
و دیدگاه مشتریای پر و پا قرصش این هست که محصولی که دستشونه و دارند ازش استفاده میکنن از بهترین متریال موجود تو دنیا تولید و ساخته شده و دلیل قیمت گرون محصولاتش هم تک بودنش هست به عنوان مثال mate 10 pro Huawei porsche design کلا 2000 عدد تو کل دنیا موجوده و کسایی که دارنش به این می بالن که یکی از 2000 نفر تو دنیا هستند
این کمپانی سرمایه گذاریش رو روی بهترین محصولات تو هر صنعت از لحاظ کیفیتی میکنه که این همه چیو داره نشون میده!!
نه اپل نه سامسونگ دارای این کیفیت نیستن و فقط برند هواوی هست که Porsche design داره باهاش کار میکنه
خوشحالم که هواوی ای بودم
الان این گوشی بی نظیر تنها گوشی بازار هست که 512 گیگ حافظه به کاربر میده
یه پا هارد اکسترناله برا خودش :)))))

Soroosh

۱۳۹۷/۱/۸
انقد پولمون بی ارزشه که باید پول یه پراید سری قدیمو بدیم بابتش