خانهاخبار
نسل جدید آیپد 9.7 اینچی اپل با پشتیبانی از قلم لمسی معرفی شد

نسل جدید آیپد 9.7 اینچی اپل با پشتیبانی از قلم لمسی معرفی شد

شرکت اپل در نهایت، به صورت رسمی از تبلت آیپد جدیدش با پشتیبانی از قلم لمسی رونمایی کرده است؛ این مدل نمایشگر 9.7 اینچی دارد.
۱۳۹۷/۱/۷

شرکت اپل در شیکاگو از جدیدترین تبلت آیپد خود رونمایی کرده است؛ این تبلت 9.7 اینچی، کروم‌بوک‌ها را با قیمت مناسب و پشتیبانی از قلم لمسی به چالش خواهد کشید. آیپد 9.7 اینچی اپل از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کند؛ به همین جهت، دانشجویان قادر به یادداشت‌برداری، نقاشی یا انجام کارهای دیگر در برنامه‌های بی‌شمار سیستم‌عامل iOS هستند.

image

تبلت جدید اپل با قیمت 329 دلار عرضه خواهد شد؛ در صورتی‌که دانش‌آموز باشید، می‌توانید تنها 299 دلار برای خرید این تبلت هزینه کنید! این تبلت یک پوندی (از نظر وزن)، به پردازنده A10 مجهز شده است که سرعت پردازشی بالاتری را نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد. ضمن اینکه تبلت جدید 9.7 اینچی این شرکت، قادر به ارائه‌ی محتوای واقعیت افزوده است که شیوه‌ی جدیدی را برای یادگیری ارائه می‌دهد. اپل قلم Apple Pencil را با برچسب قیمتی 99 دلار به فروش می‌رساند؛ در صورتی‌که محصل باشید، تنها کافی است 89 دلار برای خرید این قلم هزینه کنید.

image

اپل همچنین نسخه جدیدی از برنامه‌های اختصاصی خود را معرفی کرده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به Pages، Numbers و Keynote اشاره کرد. شرکت اپل، همچنین یک ویژگی را معرفی کرده است که Smart Annotation (حاشیه‌نویسی هوشمند) نامیده می‌شود و مدتی بعد ارائه خواهد شد.

تبلت جدید اپل در کشورهایی از جمله ترکیه، امارات و چین در هفته جاری عرضه خواهد شد؛ در برخی کشورها نیز این مدل در ماه آوریل عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان در کُره جنوبی نیز می‌توانند آن‌را در ماه مه خریداری کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Armin

۱۳۹۷/۱/۷
حتما اگر بخوام تبلت بگیرم اولین گزینه خواهد بود.کاملا اقتصادی و مناسبه
حداقل اسم اپل روشه و تضمین شدست