خانهاخبار
U12 Plus تنها پرچمدار HTC در سال 2018 خواهد بود

U12 Plus تنها پرچمدار HTC در سال 2018 خواهد بود

با توجه به اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، جدیدترین پرچمدار HTC با دوربین دوگانه و طراحی بدون حاشیه به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۱/۷

سال گذشته، شرکت HTC دو گوشی پرچمدار عرضه کرد؛ U11 در ماه مه و U11 Plus نیز در ماه نوامبر رونمایی شد. علی‌رغم عرضه این دو گوشی، هیچ‌یک نتوانستند فروش خوبی را تجربه کنند و همین موضوع، شاید علت تصمیم HTC برای اتخاذ یک استراتژی جدید باشد.

در جدیدترین گزارش به‌دست آمده پیرامون پرچم‌داران HTC، اعلام شده است که گوشی U12 هیچ‌گاه معرفی نخواهد شد؛ ظاهراً مدلی با پسوند Plus ارائه می‌شود که لقب پرچم‌دار 2018 اچ‌تی‌سی برای آن درنظر گرفته شده است. به همین جهت، اکنون انتظار داریم HTC U12 Plus با پرچمداران Galaxy S9 سامسونگ، Xperia XZ2 سونی، LG G7 و Huawei P20 رقابت نماید.

ضمن اینکه بعید نیست مدل ارزان‌قیمت‌تری از گوشی HTC U12 Plus معرفی شود که نام تجاری HTC U12 Life برای آن درنظر گرفته خواهد شد؛ HTC در عرضه چنین مدلی سابقه دارد و برای اطلاع، باید اشاره کرد که HTC U11 Life به عنوان یک گوشی میان‌رده در سال 2017 رونمایی شده بود.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، بعید نیست گوشی HTC U12 Plus در اوایل ماه مه (May) در کشورهای بیشماری عرضه شود که احتمالاً ایالات متحده را نیز شامل خواهد شد. HTC Source همچنین اعلام کرده است که گوشی جدید HTC، قیمت رقابتی خواهد داشت؛ سران شرکت تایوانی امیدوارند با این شیوه قیمت‌گذاری، توجه کاربران را به سمت محصول جدید خود جلب کنند!

image

آن‌طور که پیداست، HTC U12 Plus با قیمتی نزدیک به Galaxy S9 عرضه خواهد شد و احتمالاً 700 دلار قیمت داشته باشد؛ البته از نظر مشخصات‌فنی، باید مدل Plus را با Galaxy S9 Plus سامسونگ مقایسه کرد که شرکت کُره‌ای آن‌را با قیمت بالاتر از 800 دلار به فروش می‌رساند. البته باید توجه داشت که در حال‌حاضر از این موضوع، چندان مطمئن نیستیم و مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده تا چه اندازه صحت دارد.

گوشی جدید HTC U12 Plus مشخصات خیره‌کننده‌ای را ارائه خواهد داد؛ این مدل مانند نسل قبل یعنی HTC U11 Plus به نمایشگر 6 اینچی مجهز شده است که رزولوشن QHD+ دارد. پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی Kryo، قلب تپنده گوشی جدید HTC خواهد بود؛ به همراه این تراشه از شش گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. ظاهراً U12 Plus با دوربین دوگانه عرضه می‌شود؛ این در حالی است که نسل قبل به یک دوربین مجهز شده بود. همچنین انتظار داریم برای تصویربرداری سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری از دوربین دوگانه سلفی استفاده شود. به همین جهت، جانشین HTC U11 Plus در مجموع به چهار دوربین مجهز خواهد بود.

لازم به‌ذکر است که طراحی HTC U12 Plus مدتی پیش توسط افشاگر معروف به نمایش گذاشته شده بود؛ این گوشی به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز شده است و دوربین دوگانه با چینش افقی دارد. ضمن اینکه فلاش LED در پایین دوربین اصلی جای گرفته است. همچنین انتظار داریم U12 Plus با پنل پشتی از جنس شیشه عرضه شود که مانند مدل‌های قبل طراحی براق Liquid Surface داشته باشد؛ بسته به زاویه‌ای که گوشی را در دست بگیرید، رنگ‌بندی پنل پشتی تغییر پیدا خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱۰/۹
بهترین گوشی میارزه به صد تا ال‌جی و هواوی هنگی

محمد

۱۳۹۷/۱/۱۰
از هنگی u11 بهتر باشه باید خوشحال باشی تو خواب هم به 3 تای اول نمیرسه

cadillac

۱۳۹۷/۱/۷
با همین دوربین U11 plus که اینبار دوگانه شده از سد P20 pro می‌گذره .
.
فقط بشینید و نگاه کنید !!!!

رضا

۱۳۹۷/۱/۷
اخه این چه طراحیه که انجام داده
ادم حتی نمیتونه نگاهش کنه??

مرتضی نصرتی

۱۳۹۷/۱/۷
تو رده پرچمدارا چه از لحاظ امکانات چه از لحاظ قیمت و نوآوری رو دست هواوی نداریم
فقط منتظرم P20 huawei بیاد ایران
نوآوری های هواوی تو همه گوشیاش هر ساله بی نظیر بوده
مهمترین نوآوری هواوی تو سال گذشته استفاده از هوش مصنوعی روی سری mate 10 گوشیاش بود که هنوز هم که هنوزه رو هیچ گوشی ای موجود نیس این هوش مصنوعی باعث میشه مصرف باتری کاملا بهینه سازی بشه به طوری که mate 10 pro با یک بار شارژ 2 روز کامل شارژ تو استفاده مداوم رو به کاربر ارایه میده
امسال هم نوآوری پشت نوآوری!!
دوربین 3 لنزه لایکا با قدرت ایجاد تصاویر با وضوح 40 مگاپیکسل P20 pro رو به قوی ترین گوشی هوشمند در زمینه دوربین بدل کرده