خانهاخبار
مشخصات نهایی گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro فاش شد

مشخصات نهایی گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro فاش شد

یک خرده‌فروش آلمانی، لیست مشخصات نهایی گوشی‌های پرچمدار Huawei P20 و Huawei P20 Pro را منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۱/۶

مراسم خبری هوآوی برای رونمایی از گوشی‌های جدیدش در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) برگزار خواهد شد و محصولاتی که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند، برای بسیاری مشخص شده است. هوآوی دو گوشی P20 و P20 Pro را معرفی خواهد کرد اما یک گوشی دیگر نیز ارائه خواهد شد. براساس اطلاعات به‌دست آمده، پرچم‌دار Mate RS پورش دیزاین نیز توسط هوآوی معرفی می‌شود؛ این مدل احتمالاً به 512 گیگابایت حافظه مجهز خواهد شد.

به دنبال افشای مشخصات نهایی گوشی P20 و P20 Pro، به‌تازگی اطلاعات جدیدی از پرچمداران هوآوی توسط یک خرده‌فروش آلمانی منتشر شده است که مشخصات هر دو مدل را فاش می‌کند.

مشخصات P20 هوآوی

image

گوشی P20 هوآوی به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است؛ رزولوشن صفحه‌نمایش، FHD+ بوده و نوع آن IPS LCD خواهد بود. این گوشی از نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 بهره می‌گیرد و همچنین در بالای نمایشگر، بریدگی ایجاد شده که محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است.

پرچمدار 2018 هوآوی از تراشه Kirin 970 استفاده خواهد کرد و به چهار گیگابایت رم مجهز شده است؛ پردازنده مذکور از واحد پردازش عصبی بهره می‌گیرد که پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را برعهده دارد. P20 هوآوی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و البته از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

هوآوی جدیدترین پرچمدار خود را با دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد؛ دوربین به‌کار گرفته شده در P20 مانند میت 10 خواهد بود. البته این گوشی دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مانند P20 Pro خواهد داشت. در مقایسه با P20 Pro، دوربین اصلی مدل 5.8 اینچی پرچم‌دار جدید هوآوی فاقد سنسور تله‌فوتو است.

این گوشی با باتری 3400 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد و البته از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. با وجود عرضه P20 با پنل پشتی از جنس شیشه، این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهد کرد.

مشخصات P20 Pro هوآوی

image

P20 Pro اولین گوشی از سری P است که با پسوند پرو از مدل پایه متمایز می‌شود. این گوشی به سه دوربین مجهز شده است؛ در پنل پشتی، سه سنسور 40، 20 و 8 مگاپیکسلی وجود دارد. این گوشی به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. گوشی P20 Pro از زوم هیبریدی 5 برابری بهره خواهد برد.و دوربین سلفی، قابلیت Light Fusion ارائه می‌دهد.

پرچمدار جدید هوآوی از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد که قابلیت شارژ سریع دارد. این مدل بدنه ضدآب خواهد داشت و به شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه (یا 256 گیگابایت حافظه) و تراشه Kirin 970 مجهز شده است. 

گوشی Huawei P20 با قیمت 649 یورو به بازار عرضه خواهد شد؛ مدل Pro نیز با برچسب قیمتی 899 یورو ارائه می‌شود. پرچمداران جدید هوآوی در ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد.  لازم به‌‌ذکر است که تمامی پرچمداران جدید هوآوی فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند و پورت USB Type-C برای شارژ دستگاه و پخش موسیقی از طریق هدفون کاربرد خواهد داشت.مدل P20 Lite نیز مدتی پیش توسط هوآوی معرفی شده بود که نمایشگر 5.8 اینچی، دوربین دوگانه، چهار گیگابایت رم و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت دارد.هواوی نسخه‌ای از این گوشی را با نام تجاری Nova 3e در چین ارائه می‌دهد که به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سالار افشاری

۱۳۹۷/۱/۱۰
هواوی با عرضه P20 و P20 pro نسل جدیدی از کیفیت و زیبایی صفحه نمایش رو به عرصه گوشیای هوشمند معرفی کرد
صفحه نمایش هایی با رزولوشن بی نظیر و نمایش طبیعی ترین حالت رنگ ها و بیشترین وضوح و همین طور دارای کمترین حاشیه اطراف صفحه نمایش (full view) با درصد بیش از 80 درصد نسبت صفحه نمایش به حاشیه های اطراف
هواوی تو این گوشیا ها از پردازنده قدرتمند Kirin 970 در کنار نسخه 8.1 رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI که بر مبنای آندروید نسخه 8.1 طراحی شده استفاده کرده که معنای واقعی روان بودن و نسل منحصر به فردی از رابط کاربری رو نشون داده
برخی از قابلیت های خاص این دو گوشی بین همه گوشی های هوشمند:
Easy Projection : ارتباط بی سیم با پروژکتور ها و صفحه نمایش های بزرگ
Smart Screen : تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای کار با دو اپلیکیشن مختلف

سالار افشاری

۱۳۹۷/۱/۱۰
با بررسی هایی که من کردم به صورت خلاصه ویژگی های بی نظیر این گوشی رو میگم خدمت دوستان
صفحه نمایش AMOLED بی نقص و با کیفیت با رزولوشن بالا و کنتراست خارق العاده
حسگر اثر انگشت بهبود یافته و سیستم شناسایی اثر انکشت این گوشی سریع ترین و امن ترین بین گوشیای هوشمند هستش
باتری 4000 mAh با توان فوق العاده که روی mate 10 pro هست و 2 روز کامل شارژدهی داره
هوش مصنوعی قوی تر شده و هم تو عکاسی هم تو مدیریت مصرف باتری
هوش مصنوعی موجود رو گوشیای هواوی باعث میشه گوشی حتی 20 سال دیگه هم کند نشه
رم 6 گیگابایتی قوی که تو اجرای بازی ها و اپلیکیشن های سنگین فوق العاده عمل میکنه
حافظه داخلی 128 گیگابایتی باعث شده که کاربر رو تا مدت ها از استفاده از کارت حافظه بی نیاز کنه
اگرم نیاز به کارت حافظه باشه تا 256 گیگابایت ساپورت میکنه
و ...
این همه ویژگی فوق العاده که بهتر از همه گوشیای هوشمند هست و با قیمت کمتر از آیفون X

امین کاویانی

۱۳۹۷/۱/۷
در گذشته‌ای نه‌چندان دور، هرگاه نام شرکت‌های چینی در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند به میان می‌آمد، عموما آنچه در ذهن تداعی می‌شد، محصولی میان‌رده یا پایین‌رده با برچسب قیمتی بسیار پایین بود؛ اما مدت‌ها است که این وضعیت تغییر کرده و در حال حاضر، محصولات خوش‌ساخت و امکانات بالا در کنار قیمت مناسب و منطقی در سراسر دنیا به‌فروش می‌رسد. هواوی نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح چینی از این قاعده مستثنی نیست و مدت‌ها است که به‌عنوان یکی از سه شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، محصولات بالارده و جذابی را روانه‌ی بازارهای جهانی می‌کند؛ اما هواوی در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۷، پا را فراتر گذشت و با رونمایی از سه محصول میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه‌دیزاین، بیش از هر زمان دیگری، توانایی خود را در ساخت محصولات پریمیوم به رخ رقبا کشید.
هواوی مانند سال گذشته و کمتر از دو ماه پیش، در جریان رویدادی که در شهر مونیخ برگزار شد، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری میت رونمایی کرد؛ اما در بین محصولات جدید خانواده‌ی پی، بی‌شک باید p20 pro را شایسته‌ی لقب پرچم‌دار تمام‌عیار هواوی دانست؛ محصولی بالارده که با ویژگی‌هایی نظیر طراحی شیشه‌ای چشم‌نواز، نمایشگر AMOLED بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸:۹، تراشه‌‌ای قدرتمند با محوریت هوش مصنوعی، دوربینی توانمند و انبوهی از قابلیت‌های نرم‌افزاری آمده است تا بهترین‌های شاخه‌ی فبلت‌های پرچم‌دار را به چالش بکشد
ویژگی ها و نوآوری های بی نظیر هواوی روی این گوشی:
دوربین 3 لنزه لایکا با قدرت ایجاد تصاویر با وضوح 40 مگاپیکسل P20 pro رو به قوی ترین گوشی هوشمند در زمینه دوربین بدل کرده
همینطور استفاده از صفحه نمایش با کمترین حاشیه باعث زیبایی و خاص شدن این محصول شده
جدیدترین سیستم شناسایی اثر انگشت بین تلفن های همراه هوشمند هم رو این گوشی هستش که با بهره گیری از فراصوت با لمس هر نقطه از صفحه نمایش باعث شناسایی کاربر میشه