خانهاخبار
مشخصات نهایی OnePlus 6 فاش شد

مشخصات نهایی OnePlus 6 فاش شد

تصویر تازه منتشر شده، مشخصات نهایی گوشی پرچمدار OnePlus 6 را به نمایش می‌گذارد. این مدل نمایشگر 6.2 اینچی از نوع OLED و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱/۶

چندین روز پیش، تصویری از گوشی پرچمدار OnePlus 6 منتشر شد که حاکی از قیمت 749 دلاری برای این مدل است؛ نسخه فاش شده، به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. به‌تازگی نیز جزئیات بیشتری از پرچم‌دار 2018 گوشی OnePlus به‌دست آمده که مشخصات مختلف این گوشی از جمله پردازنده، حافظه رم و دوربین دوگانه را فاش می‌کند.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، گوشی OnePlus 6 به صفحه‌نمایش 6.28 اینچی AMOLED مجهز خواهد بود؛ با وجود استفاده از نمایشگرهای QHD در گوشی‌های هوشمند، وان‌پلاس همچنان پرچمدار جدیدش را با صفحه‌نمایش FHD+ ارائه می‌دهد که رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل دارد. آن‌طور که پیداست، وان‌پلاس از همان پنل صفحه‌نمایش گوشی OPPO R15 استفاده کرده است و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به 19 به 9 می‌رسد.

پرچم‌دار 2018 وان‌پلاس از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کند که در Galaxy S9 سامسونگ و Xperia XZ2 سونی به‌کار گرفته شده است. این پردازنده، هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.7 گیگاهرتز دارد. در رابطه با حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی نیز اطلاعاتی به‌دست آمده است. جانشین OnePlus 5T به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ البته نسخه دیگری از این گوشی با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه فاش شده بود. به همین جهت، احتمالاً مدل پایه از شش گیگابایت رم و نسخه رده‌بالا از هشت گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

image

OnePlus گوشی جدیدش را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد کرد که رام Oxygen OS (برای گوشی‌های چینی، رام Hydrogen OS) روی آن نصب شده است. یکی‌دیگر از شباهت‌های گوشی OnePlus 6 به گوشی جدید OPPO R15، ظرفیت باتری آن است؛ هر دو مدل از باتری 3450 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کنند. پرچمدار 2018 وان‌پلاس از دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ هر دو سنسور، دهانه لنزی F1.7 خواهند داشت. برای عکاسی سلفی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دهانه لنزی F2.0 استفاده شده است. 

شباهت بین گوشی OnePlus 6 و OPPO R15 غیرممکن نخواهد بود؛ OPPO و OnePlus در اختیار شرکت BBK Electronics است و البته این شرکت چینی، Vivo را نیز به تصاحب درآورده است. به همین جهت، گوشی‌های هر سه شرکت شباهت‌هایی به یک‌دیگر دارند؛ به عنوان مثال، OnePlus 5T شباهت چشمگیری به OPPI R11s دارد. در صورتی‌که OnePlus 6 به OPPO R15 شباهت داشته باشد؛ این مدل در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت. البته خبری از حذف حاشیه‌ی پایین نیست؛ این حاشیه حفظ می‌شود. شرکت Asus نیز گوشی ZenFone 5 را با بریدگی بالای نمایشگر معرفی کرد و هوآوی و ال‌جی نیز گوشی‌های پرچمدار خود را با طراحی مشابهی ارائه خواهند داد. باید اشاره کرد که پرچمدار 2018 وان‌پلاس، مدتی پیش در یک تصویر به نمایش گذاشته شده بود که بریدگی بالای صفحه‌نمایش را تأیید می‌کند. ظاهراً پنل پشتی گوشی OnePlus 6 از جنس شیشه خواهد بود؛ همین موضوع باعث شده است تا پنل پشتی براق باشد. 

لازم به‌ذکر است که موجودی گوشی OnePlus 5T در برخی از بازارها به اتمام رسیده است؛ این موضوع می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع OnePlus 6 باشد. 

در صورت صحت این مشخصات، چه نظری پیرامون OnePlus 6 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Genius Man

۱۳۹۷/۱/۶
وان پلاس اوپو ویوو میزو و شیائومی گلادیاتورهای شکست ناپذیر و افتخارآفرین هستند

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
غول خفته که میگن، منظورش همین شرکت وان پلاسه که باوجود گمنامی درخیلی ازبازارها منجمله ایران خودمون که فقط سامسونگ رو میشناسن، تمام فاکتورهای اساسی از جمله کیفیت ساخت، پردازنده فوق العاده قدرتمند،پشتیبانی کم نظیر نرم افزاری ودرنهایت برگ برنده یعنی قیمت که برای مصرف کننده جزو اولویتهاس روهمه رو یه جا داره وقطعاً درآینده خیلی نزدیک به یکی ازبازیگران بی چون وچرای دنیای دیوایسها تبدیل خواهد شد.حتماً باید مصرف کننده محصولاتش باشی تا منظور حرفهای بنده حقیر رومتوجه بشی. توی خبرهای همین سایت اومده که"انتشار اندروید8برای اس8واس8+درایران.درحالی که انتشار اندرویدبرای محصولات وان پلاس برای محصولاتش بافاصله کمی ازمحصولات گوگل انجام شد نمونش گوشی بنده که داره وارد ماه پنجم میشه. باتشکر

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۶
فی‌الحال به دیده شک‌و‌تردید می‌نگریم?

هومن

۱۳۹۷/۱/۶
مثل همیشه فقط قدرت ن چیزه دگ ای!