خانهاخبار
تصاویر رندری گوشی HTC U12 Plus؛ دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک

تصاویر رندری گوشی HTC U12 Plus؛ دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک

یک سازنده تصاویر مفهومی، به‌تازگی تصاویر رندر شده مدل HTC U12 Plus را با توجه به تصویر اخیراً فاش شده، منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۱/۴

درست یک هفته پیش، تصویر رندر شده‌ای از گوشی پرچمدار جدید HTC با نام U12 Plus منتشر شد؛ به‌نظر می‌رسد این مدل به دوربین دوگانه مجهز شده باشد و در صورتی‌که این اطلاعات صحت داشته باشد، HTC U12 Plus به اولین گوشی پرچمدار اچ‌تی‌سی تبدیل خواهد شد که در طی چند سال گذشته با دوربین دوگانه ارائه می‌شود. HTC U11 Plus با اینکه به تبعیت از گوشی‌های دیگر به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده بود، اما به یک دوربین در قاب پشتی رضایت داده است. البته نمی‌توان از این موضوع صرف‌نظر کرد که دوربین HTC U11 عملکرد که در مدل Plus نیز به کار گرفته شده است، عملکرد بسیار خوبی دارد.

image

صرف‌نظر از این موضوع، برای مشاهده تصاویر رندر شده باکیفیت از گوشی HTC U12 Plus نباید مدت زمان زیادی را منتظر بمانید؛ اخیراً ConceptCreator که در ساخت تصاویر مفهومی و رندر شده از گوشی‌های آینده شهرت دارد، تصاویری را منتشر کرده است که پرچمدار 2018 اچ‌تی‌سی را با توجه به تصویر تازه فاش شده، به نمایش می‌گذارد.

image

همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌شود، حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش بسیار باریک است؛ ضمن اینکه در قاب پشتی، از شیشه استفاده شده است تا HTC U12 Plus بدنه براقی داشته باشد. مدتی پیش اعلام شده بود که قاب پشتی گوشی جدید HTC، همچنان از زبان طراحی «Liquid Glass» بهره می‌گیرد و بسته به زاویه‌ای که نور به آن می‌تابد، رنگ قاب پشتی تغییر پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه اعلا شده بود HTC U12 با رنگ سفید براق عرضه خواهد شد و در تصاویر جدید نیز، این رنگ به تصویر کشیده شده است.

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، باید گفت گوشی جدید HTC نمایشگر 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 خواهد داشت؛ با وجود گرایش سازندگان مختلف به نمایشگرهای اولد برای گوشی‌های پرچم‌دار، انتظار داریم نوع پنل نمایشگر جدید یو 12 پلاس، Super LCD باشد. با توجه به اینکه حاشیه پایین نمایشگر باریک شده، دکمه‌ی فیزیکی Home حذف شده است و هیچ کلید فیزیکی در پنل جلوی گوشی وجود ندارد. تنها کلیدهای فیزیکی که HTC برای گوشی جدیدش درنظر گرفته، کلید پاور و تنظیم صدا است؛ البته در تصاویر مفهومی به‌دست آمده از گوشی HTC U12 Plus، کلید پاور با رنک متمایزی نسبت به فریم گوشی در لبه‌ی سمت قرار دارد که باعث افزایش جذابیت این گوشی شده است.

image

HTC جدیدترین گوشی پرچمدار خود را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد کرد؛ این مدل به شش گیگابایت رم مجهز شده است و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. گوشی جدید U12 Plus به دوربین دوگانه 16 و 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز شده است؛ دوربین اصلی با چینش افقی در قاب پشتی جای گرفته است و در زیر دوربین اصلی نیز فلاش LED جای گرفته است. با توجه به عدم امکان استفاده از دکمه‌ی Home، حسگر اثرانگشت به قاب پشتی منتقل شده است. 

image

تایوانی‌ها گوشی U12 Plus را با باتری 3420 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهند شد؛ این مدل همچنین به دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که یکی از سنسورها، احتمالاً لنز واید و دیگری لنز معمولی خواهد داشت. در رابطه با سنسورهای به‌کار گرفته شده در دوربین پشتی، اطلاعاتی ارائه نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

میثم

۱۳۹۷/۲/۴
والا من تا حالا htc m8 داشتم m7 داشتم u play هم دارم. پدر همه این گوشی هارو هم دراوردم. تاحالا من هنگ ندیدم... نمیدونم چرا همه میگن هنگ میکنه

سمانه

۱۳۹۷/۱/۱۶
من از حدود ٤سال پیش htc وان رو خريدم.يك بار سقوط ازاد به كف زمين از ط دوم رو داشته يك بارم افتاده در يك ظرف مايع اب قند. الان من به دليل باتري كه ضعيف شده ميخام عوضش كنم ولي تا كنون هنگ نکرده. چرا بعضیا میگن هنگ میکنه؟کدوم مدل رو دارید که هنگ میکنه مشخص بگید که اون مدل رو نخریم

محمد

۱۳۹۷/۱/۷
مفتش گرونه این هنگ تی سی

سبحان

۱۳۹۷/۱/۵
عالییییییییییه?

ایلیا

۱۳۹۷/۱/۴
البته در نقد مقالتون باید گفت که اچ تی سی در محصولات سری ام و ایوو بارها از دوربین دوگانه استفاده کرده و اولین بارش نیست.